כך תקשטו את הבית לכבוד יום העצמאות!

5 טיפים שכל ישראלי צריך להכיר


מזל טוב למדינה הכי מיוחדת, יפה ומאתגרת עם האזרחים הכי מופלאים ומרגשים בעולם! יום עצמאות שמח! בין אם המסורת שלכם היא מנגל משפחתי, צפייה במטס, או סתם לעשות יום כיף עם המשפחה, זאת הזדמנות לעצב את הבית לכבוד החג! לתלות דגלים בגאווה ולקשט את החדרים בכחול לבן ובסמלי המדינה. ואל דאגה, לא צריך לשבור בשביל זה קופת חיסכון. 


אספנו עבורכם 5 טיפים קלילים ומגניבים לקישוט הבית לכבוד יום ההולדת של ישראל!

1. פלטת צבעים של כחול ולבן!

נתחיל בטיפ הראשון והחשוב ביותר: זה הזמן לתלות ולסדר כל קישוט בצבעי כחול, לבן ותכלת על כל גווניו! תהיו יצירתיים ותתפרעו עם פלטת הצבעים. אפשר להחליף את מסגרות התמונות שלכם במסגרות כחולות, אפשר לבחור סט כלי הגשה כחולים או לבנים, להניח פרחים בעציצים כחולים וכן הלאה!


וכמובן - החליפו את המצעים בכל חדרי השינה למצעים לבנים או כחולים. עכשיו שהטמפרטורות מתחממות אפשר גם לארוז את הפוך ולעבור לשמיכת קווילט בצבע כחול נייבי! הניחו שמיכה כחולה גם על הספה בסלון כדי להשלים את הלוק.

2. עשו זאת בעצמכם! DIY זה המפתח

לקשט את הבית לכבוד החג לא אומר שצריך לעצב את כולו מחדש ולהוציא הרבה כסף! במקום זה, נצלו את ההזדמנות כדי להכין קישוטים בכחול ולבן יחד עם הילדים. 


הניחו על השולחן עיתונים ישנים או מפה שאפשר ללכלך. תוציאו את כל צבעי הפנדה, הטושים והעפרונות בצבעי כחול, לבן ותכלת ותרשו להם להפליג בדמיון וליצור! אפשר להכין יחד שרשראות נייר ולתלות, ציורים עם מגני דויד, אוריגמי ואפילו ברכות למשפחה ולחברים שתוכלו להעניק ביום החגיגה. 

3. דגלים בכל הגדלים

איך אפשר לקשט את הבית לכבוד יום העצמאות בלי לדבר על הדגל היפיפה עם מגן הדויד? תוכלו לקשור שרשרת דגלים קטנים או דגל אחד גדול על החלונות, על הדלת או במרפסת. 


אם אתם מעדיפים קישוטים קצת יותר מינימליסטים ואלגנטים אפשר להסתפק בדגלונים קטנים על קיסמים שתתקעו באדמה של העציצים ברחבי הבית.

4. קחו השראה מהטבע הארצישראלי

אם אתם פחות בקטע של עיצוב כחול ולבן, תוכלו ללכת דווקא על כיוון טבעי ומחובר יותר לנופי הארץ ולצמחיה המקומית. צאו עם הילדים לאסוף בלוטים, ענפים יפים ופרחים ארצישראליים (לא מוגנים כמובן). חזרו הביתה והניחו אותם בצנצנות נקיות או אגרטלי זכוכית. 


הניחו על המיטה מצעי טטרה מוסלין בצבע ירוק שיהדהדו אווירה מחוברת לטבע, נינוחה וארצישראלית! עם מיטת נטורל מעץ מלא זה בכלל יראה מושלם! ואם בא לכם לקחת את הלוק עוד צעד אחד קדימה תוכלו להוסיף לסלון ספת לאונג' בצבע ירוק זית. זה מתאים במיוחד למי שמארחים בחג וזקוקים לעוד כמה מקומות ישיבה וורסטילים ונוחים. 

5. שלבו תמונות משפחתיות ממקומות שונים בארץ

בטוח שלאורך השנים הצטלמתם בכל מקום בארץ - מהמדבר בדרום ועד המעיינות והנחלים בצפון, נכון? קחו את הזמן לעשות סדר באלבומים הדיגיטליים ולפתח כמה תמונות שאוצרות זכרונות מתוקים מאזורים יפהפיים מדן ועד אילת. תלו את התמונות בסלון או סדרו אותן באלבום שתניחו במקום מרכזי בבית. כל האורחים יתפתו להציץ בו ותוכלו לשבת ביחד ולהעלות זכרונות…


יום העצמאות הוא הזדמנות נפלאה לשדרג את עיצוב הבית עם נגיעות קטנות של צבע, יצירות של הילדים, פרחים ודגלים! כולנו זקוקים לדברים הקטנים האלה שיעלו לנו חיוך ויחזקו את המורל. אז קחו את קישוט הבית כפרויקט קטן שישמח את כולם לכבוד החג. אם נעזרתם בטיפים שלנו, אל תשכחו לצלם ולתגייד אותנו בסטורי!