הוויכוח הגדול: איזה מזרן הוא הטוב ביותר?

ישנם הרבה סוגי מזרנים אך איזה מזרן הכי טוב? קפיצים, ספוג זיכרון. מזרן משולב או אולי לטקס. האתר sleeplikethedead.com, בלוג מחקר עצמאי ובלתי מוטה, ערך סקר השוואתי שבו הם לקחו יותר מ 25,000 חוות דעת מיותר מ 1000 אתרים ובדקו את הנושאים הבאים: שביעות רצון מהמזרן, תוחלת החיים של המזרן, כאבים ועד כמה המזרן מחמם בזמן השינה. התשובות לסקר כאן לפניכם

שביעות רצון

זה די מפתיע, אך מזרני קפיצים נחשבים לסוג המזרן הנרכש ביותר למרות ששביעות הרצון מהן הנמוכה ביותר. לעומת זאת, שביעות הרצון ממזרן העשוי מספוג זיכרון היא הגבוהה ביותר. לאנשים המבינים במזרנים העבודה הזאת אינה מפתיעה. מכוון שלמזרן מספוג זיכרון יש מגוון יתרונות שהופכים אותו למזרן מעולה. אפשר להסתכל על הביקורות החיוביות שהמזרן של פנדה קיבל ולהבין שאנשים מרוצים יותר ממזרן מספוג מאשר מזרן קפיצים.

שביעות רצון ממזרנים

"וואוווווווו המזרן הכי מדהים שישנתי עליו מעולם" ביקורת של אברהם על המזרן של פנדה

תוחלת חיים של המזרן

כשמשקיעים במזרן חדש מצפים שהוא יישאר נוח לשינה לפחות 8 שנים. תוחלת החיים של מזרן לא תמיד קשורה למחיר שלו. אפשר לשלם סכום גבוה על מזרן קפיצים יוקרתי שיחזיק פחות מ-8 שנים. לעומת זאת המזרן של חברת פנדה עשוי מספוג זיכרון שתוחלת החיים שלו ארוכה והמחיר שלו הוא רק 2150 ₪ (במידה 140*190

תוחלת חיים של מזרנים

כאבים

חשוב לציין שאין מזרן שיכול לרפא כאבים אך ישנם מזרנים שיכולים להקל על כאבים בצורה משמעותית ולשדרג את איכות החיים
כאבים ומזרן
"מזרונים מפתיעים ונוחים כאבי הגב השתפרו מאד" ביקורת של תמר על המזרן של פנדה
תוצאות הסקר אינן מפתיעות. ספוג זיכרון הוא חומר שפותח על ידי נאס"א כדי שלאסטרונאוטים יהיה יותר נוח בהמראות ונחיתות של החללית. אנשים התאהבו בו והוא הפך להיות מרכיב מרכזי במגוון רחב של מוצרים והמרכזי ביניהם הוא מזרן. ספוג זיכרון נשאר קשיח בטמפרטורת החדר אך במגע עם חום גוף הוא מתעצב על פי מבנה הגוף ומעניק תמיכה מותאמת אישית על פי מבנה הגוף. משקל הגוף מתחלק באופן שווה על פני השטח של המזרן ולכן הוא משחרר לחצים בצורה מעולה. כששוכבים על מזרן ויסקו מרגישים כאילו מקבלים חיבוק עוטף, מה יכול להיות יותר נוח מזה? 
 

מזרן מחמם

למזרן העשוי מספוג זיכרון יצא שם של מזרן מחמם. בסקר שלפניכם אפשר לראות שהבדל של מזרן מספוג זיכרון ומזרן קפיצים הוא רק 3%, הבדל זניח.
מזרן מחמם
"הוא רך במידה מדויקת ובהחלט לא אוגר חום, (דבר משמעותי לאשתי ההריונית שסובלת מחום)" ביקורת של גיא על הטופר של פנדה. גם הוא עשוי מספוג זיכרון.

 

למרות שההבדל הוא קטן, חברת פנדה רצתה לצמצם אותו לאפס לכן היא פיתחה ספוג זיכרון ייחודי עם קפסולות ג'ל לוויסות הטמפרטורה. הקפסולות מעבירות את חום הגוף שנצבר במהלך השינה מהגוף החוצה. בנוסף מזרני פנדה עטופים בבד מקרר ומווסת טמפרטורה בפיתוח חדשני -   Panda Ice Fabric . שני האלמנטים האלה מעלימים לחלוטין את אפקט החימום של מזרן מספוג זיכרון והופכים אותו למתאים ביותר לאקלים הישראלי.
 
לסיכום, על פי הסקרים אפשר לראות שמזרנים העשויים מספוג זיכרון טובים יותר ממזרני קפיצים. בנוסף בפרמטרים האחרים כמו שביעות רצון, מזרן מספוג זיכרון עוקף את שאר המזרנים האחרים. אם גם אתם רוצים ליהנות ממזרן חלומי, חברת פנדה מציעה מזרנים מספוג זיכרון במחיר משתלם במיוחד ול-100 ללילות ניסיון. שדרגו את השינה שלכם, שפרו את היום
שלכם. 

לפרטים נוספים על המזרן מספוג זיכרון של פנדה לחצו כאן