איך לבחור מזרן ואיזה שאלות חשוב לשאול כשקונים אחד?

בחירת מזרן יכולה להיות נושא מבלבל, איזה סוג מזרן כדאי לקנות? האם לבחור מזרן רך או קשה? האם כדאי לקנות מזרן באינטרנט?

בכתבה הבאה נענה על שאלות האלה ועוד שאלות שאתם צריכים לשאול לפני שאתם קונים מזרן, אז אם אתם חושבים לקנות מזרן, כדאי שתמשיכו לקרוא.

לחצו על הבאנר למטה וענו שאלון קצרצר שיעזור לכם לגלות מהו המזרן שלכם ולהצטרף לאלפי לקוחות מרוצים. 

 

 

שאלה ראשונה – האם אני צריך לקנות מזרן חדש?

לשאלה הזאת יש תשובה פשוטה, אם המזרן אצלכם יותר משמונה שנים אז אתם צריכים להחליף אותו. אם אתם ישנים לא טוב או קמים עם כאבים זאת עוד סיבה מצוינת להחליף את המזרן שלכם.  

אורך חיים של מזרנים שונים

שאלה שנייה – איזה סוג מזרן כדאי לקנות?

יש מגוון רחב של מזרנים ומאד קשה לבחור את המזרן המתאים ביותר לכם. בנוסף יש מגוון תפיסות שגויות לגבי סוגי המזרנים השונים, אז איזה מזרן כדאי לבחור?

מזרן קפיצים

מזרני קפיצים מתחלקים לשני סוגים עיקרים. קפיצים מבודדים, שבו כל קפיץ ארוז בשרוול נפרד. וקפיצים משולבים, הקפיצים מחוברים כך שכל הקפצים הם יחידה אחת. בעבר מזרן קפיצים היה נחשב לאיכותי ביותר אבל התפיסה הזאת מיושנת (אתם יכולים לקרוא על זה בכתבה הזאת). יש למזרן קפיצים מספר חסרונות בולטים:

  • הקפיצים שהם בעצם חוט טיל, הם נוטים להרס בקלות ופגיעה באחד מהקפיצים פוגעת באיכות השינה בצורה משמעותית.
  • צפיפות ואיכות הקפיצים נמוכה ברוב המזרנים ודבר זה פוגע באופן ישיר בשינה שלכם. מזרנים שבהם הקפיצים איכותיים לרוב יקרים יותר.
  • מזרני קפיצים הם יותר קשים. רמת קשיחות גובהה פחות מתאימה לישנים על הצד ועל הגב.
  • תוחלת החיים של מזרן קפיצים נמוכה ממזרנים העשויים מספוג זיכרון.

מזרן לאטקס

הלטקס הוא חומר טבעי, המופק מעץ הגומי. לטקס הוא חומר נושם. לכן, מזרנים העשויים מלטקס לא נוטים להתחמם בלילה וזהו היתרון הבולט שלהם. המזרנים העשויים מלטקס טבעי נחשבים לטובים אך הבעיה שהם יקרים מאד. לכן, רוב מזרני הלטקס שמוצעים בחנויות עשויים מלטקס סינטטי ואם הם עשויים מלטקס טבעי אז יש בהם אחוז נמוך מאד שלטקס ושאר המזרן עשוי מספוג רגיל. החסרונות הבולטים של מזרן לטקס הם:

  • מזרנים העשויים מלטקס טבעי יקרים מאד.
  • רוב מזרני הלטקס הנמכרים בחנויות עשויים מלטקס סינטטי ולא איכותי או שיש בהם אחוז נמוך מאד של לטקס.
  • במזרנים העשויים מלטקס לא איכותי נוצרים גושים. הגושים האלה יוצרים נקודות לחץ בזמן השינה, דבר שגורם לחוסר נוחות במקרה הטוב וכאבים במקרה הרע.
  • מוכרים בחנויות מנצלים את הבורות של הצרכנים ומוכרים מזרנים מלטקס סינטטי.

מזרן ספוג

ספוג הוא המזרן הסטנדרטי והנפוץ ביותר. מזרן ספוג איכותי יכול להיות נוח אבל פחות ממזרנים העשויים מספוג זיכרון או מלטקס. במזרן העשוי ספוג אין פיתוחים מיוחדים ואיכותו נקבעת על פי דחיסות הספוג. מזרני ספוג נחשבים המזרנים הפשוטים ביותר והחסרונות שלהם הם:

  • תוחלת חיים קצרה במיוחד, צריך להחליף את המזרן כל חמש שנים.
  • מזרנים מספוג לא מתאימים לאנשים עם בעיות אורתופדיות.
  • במזרנים מספוג נוצרים גושים לא נעימים שיוצרים כאבים בזמן השינה.

מזרן מספוג זיכרון (visco)

ספוג זיכרון (ויסקו) הוא חומר שפותח על ידי נאס"א כדי שלאסטרונאוטים יהיה יותר נוח בהמראות ונחיתות של החללית. אנשים התאהבו בו והוא הפך להיות מרכיב מרכזי במגוון רחב של מוצרים והמרכזי ביניהם הוא מזרן. ספוג זיכרון נשאר קשיח בטמפרטורת החדר אך במגע עם חום גוף הוא מתעצב על פי מבנה הגוף וזהו אחד מהיתרונות הבולטים שלו. מזרן העשוי מספוג זיכרון מעניק תמיכה מותאמת אישית על פי מבנה הגוף. משקל הגוף מתחלק באופן שווה על פני השטח של המזרן ולכן הוא משחרר לחצים בצורה מעולה. החסרונות הבולטים של ספוג זיכרון הם:

  • החיבוק העוטף נוטה לחמם במהלך הלילה, אך אל דאגה יש לבעיה זאת פתרון מעולה
  • שכבה דקה של ספוג זיכרון לא מספיקה.
  • מזרון מספוג זיכרון יכול להיות יקר.

.

מזרון מספוג זיכרון ויסקו

מזרן מספוג זיכרון תופס תאוצה בארצות הברית ובאירופה והוא נחשב למזרן הפופולרי ביותר כיום. חברת פנדה רצה להביא את השינוי שקורה בעולם השינה לישראל. כדי להתגבר על שלושת החסרונות של המזרן היא עשתה מספר שינויים.

  • השינוי הראשון: בספוג הזיכרון של מזרני פנדה יש קפסולות ג'ל לוויסות הטמפרטורה -open cell technology, כדי להעביר את חום הגוף שנצבר במהלך השינה מהגוף החוצה. בנוסף מזרני פנדה עטופים בבד מקרר ומווסת טמפרטורה בפיתוח חדשני - Panda Ice Fabric. שני האלמנטים האלה מעלימים לחלוטין את אפקט החימום של מזרן מספוג זיכרון והופכים אותו למתאים ביותר לאקלים הישראלי.
  • השינוי השני: במזרן של פנדה מספר שכבות ויסקו מתקדמים המשלימים זה את זה ותורמים לתמיכה אידיאלית לגופנו. 
  • השינוי השלישי: חברת פנדה מוכרת את המזרנים רק באינטרנט דבר מוזיל את המחיר בצורה דרסטית. כלומר אתם מקבלים מזרן מעולה בשבריר מהמחיר שמזרן זהה היה עולה בחנות.

מזרן רך או קשה?

השאלה הזאת כבר לא רלוונטית. היום מייצרים מזרנים בעלי נוחות אוניברסלית. העולם שיש בו עשרות סוגים של מזרנים בעלי מידות קשיחות שונות נעלם. כיום רוב החברות מייצרות מספר מצומצם של מזרנים עם נוחות המתאימה לכולם. 

חברת פנדה היא אחת מהחברות האלה. המזרנים של חברת פנדה עשויים מספוגי זיכרון איכותיים המעניקים רכות ותמיכה מותאמת אישית ומשכבה נוספת של ספוג בסיס איכותי כדי לתת תמיכה נוספת. השכבות האלו משלימות אחת את השנייה והופכות את המזרן למתאים לכולם, ישנים על הגב, ישנים על הבטן או ישנים הצד.

שינה על מזרן ויסקו

 

האם כדאי לקנות מזרן באינטרנט?

התשובה הקצרה היא כן. הסיבות לכן הם רבות אך המרכזית בהם היא המחיר. מזרן שנקנה באינטרנט זול בעשרות אחוזים מאותו מזרן שנקנה בחנות. מכוון בחנות לא משלמים רק על המזרן אלא גם על השכירות, שכר לעוברים ועוד. כשקונים מזרן באינטרנט משלמים רק על המזרן. סיבה שנייה היא פשטות. האתר של חברת פנדה מכיל את כל המידע על המזרן. אז כדי לקנות מזרן צריך פשוט להיכנס לאתר לקרוא ולקנות. זה הכל, המזרן בדרך אליכם, אפילו המשלוח כלול במחיר.

סיבה שלישית: אפשר להתחרט. חברת פנדה מעניקה את המזרן ל-100 לילות ניסיון. אז אם המזרן לא מתאים לכם, חברת פנדה תגיע אליכם הביתה ותאסוף מכם את המזרן ללא עלות וללא שאלות.


לסיכום, חברת פנדה מביאה את השינוי בעולם המזנים לארץ ומאפשרת לכל אחד לרכוש מזרן מספוג זיכרון איכותי במחיר משתלם במיוחד. בואו גם אתם ליהנות מהמזרן שכבש את העולם. שדרגו את השינה שלכם ושפרו את החיים שלכם.   

לפרטים נוספים על המזרן של פנדה לחצו כאן