מצאו איזה "טיפוס שינה" אתם כדי להגביר את הפרודוקטיביות!

כך תעבדו פחות שעות, תגיעו לתוצאות טובות יותר ותתקדמו לעבר המטרות שלכם בשנה הקרובה!


יש אנשים שמתעוררים חדים ומרוכזים ב-7 בבוקר, אחרים מתחילים את היום רק בקפה השלישי ונכנסים לפוקוס כשהחושך יורד, ומעטים הם אלו שמצליחים לעבוד ביעילות אחרי ארוחת הצהריים. אם בעבר כולם היו צריכים להתיישר ללו"ז עבודה אחיד, היום יותר ויותר משרדים וחברות מוכנים להתגמש, לאפשר עבודה בשעות מותאמות אישית ובצורה היברידית מהבית והמשרד. אז הכדור בידיים שלכם, ונותר רק לגלות איזה "טיפוס שינה" אתם כדי להבין את זמני העבודה האידיאלים עבורכם ולמקסם את הפרודוקטיביות! בואו נתחיל.


אנשים של בוקר

מכירים את המוזרים האלה שלא צריכים "נודניק" וגם לא קפה כדי לתפקד? אם אתם כאלה, מסתבר שאתם "טיפוסי שינה" של בוקר. ברוב המקרים זה אומר שתזדקקו לפחות שעות שינה כדי להרגיש ערניים, תקומו רעננים ותמצאו את עצמם מתעוררים בשעה מוקדמת גם ביום שבת באופן טבעי. 


מהצד השני, כנראה שקצת יותר קשה לכם להשאר ערים עד מאוחר והיעילות שלכם יורדת משמעותית לקראת הצהריים. הטיפ הכי משמעותי שלנו עבורכם הוא לרכז את המשימות המאתגרות והחשובות ביותר על הבוקר ולקחת הפסקה גדולה בצהריים. אם נותרו לכם משימות תוכלו לחזור אליהן בין 17:00 ל-20:00 כששוב תרגישו ערניים ומרוכזים.


ינשופי לילה - משגשגים עם רדת החשיכה

ינשופי לילה הם "טיפוסי שינה" הפוכים לאנשי הבוקר. ברוב המקרים הם ילכו לישון מאוחר ויתקשו להתעורר מוקדם. הם ילחצו נודניק לפחות 5 פעמים ובבקשה אל תדברו איתם לפני הג'ארה של הקפה. 


בחברה שבה מקובל לעבוד בשעות הבוקר, אנחנו עלולים לחשוב שאנשי הלילה הם פשוט עצלנים, אבל זו טעות. הפרודוקטיביות שלהם מתגלה ברגע שהשמש שוקעת. הם נהיים יצירתיים יותר, מלאי תשוקה והשראה. אולי זה אור הירח, השקט בחוץ או פשוט האופי שלהם. בכל מקרה, אם אתם ינשופי לילה, שימו לב לנצל את השעות המאוחרות לקידום המטרות החשובות לכם! 


אנרג'ייזרים AKA אנשים שלא אוהבים שנ"צ:

הם אמנם מעטים, אבל חלק מהאנשים חווים עלייה באנרגיה וביכולת הריכוז דווקא בשעות הצהריים ואחר הצהריים. אם אלו אתם, הטיפ הכי גדול שלנו הוא להחליף בין הארוחות. שימו לב שאתם אוכלים ארוחת בוקר וערב גדולות ונסו לאכול ארוחת צהריים יותר קלילה. זאת משום שארוחה גדולה תסית את כל האנרגיה אל מערכת העיכול במקום לסייע לכם למקסם את יכולות הריכוז והיצירתיות כשאתם במיטבכם!


קצרצרים: מנות קטנות של מנוחה ועבודה

מהצד ההופכי של המשוואה, יש את אלו שחייבים שנ"צ, power nap, fire nap, תנומת צהריים (או כל שם אחר שתבחרו) בשביל לתפקד. גם זה לא מעיד שום דבר על היכולות או העצלנות שלהם. אם אתם "טיפוסי שינה" קצרצרים, השתדלו לסדר את הלו"ז כך שתשלבו בין מנוחות קצרות לזמני עבודה ממוקדים ויעילים. במקרה הזה, עבודה מהבית יכולה להיות מושלמת עבורכם. שקלו להשקיע במיטה, מזרן, כריות ושאר אביזרי שינה איכותיים שיסייעו לכם להרדם במהירות, להירגע ולנוח כמו שצריך ולקום כמו חדשים!


אוהבים את השגרה

לבסוף, יש "טיפוסי שינה" שעבורם האלמנט המרכזי לשיפור היעילות הוא שמירה על שגרת שינה מסודרת. כלומר - שעת שינה וקימה קבועה והרגלי בוקר וערב מוקפדים. אם מצאתם את עצמכם בקטגוריה הזו, חשוב שתשקיעו בסביבת שינה מרגיעה ובמוצרי שינה איכותיים שיתאימו לצרכים שלכם. אנחנו ממליצים להשאיר את הטלפון מחוץ לחדר השינה ולהחליף אותו בשעון מעורר (כמו פעם) על מנת לוודא שתצליחו להקפיד על הזמנים המדויקים שכה חשובים לבריאות ולתפקוד שלכם. 


הבנת "טיפוס השינה" שאתם, היא הצעד הראשון לקראת מיצוי הפוטנציאל ושיפור היעילות שלכם. הצעד השני הוא ליצור את סביבת השינה האולטימטיבית כדי לתמוך בכם. מוצרים כמו מזרנים, מצעים, כריות, שמיכות ומיטות יכולים לעשות הבדל עצום! אמצו את סגנון השינה ולוח הזמנים הטבעי שלכם וגלו כיצד תיעדוף שינה איכותית יכול לסייע לכם לעבוד פחות - ולהשיג יותר.