ריכזנו לכם כאן שאלות ותשובות נפוצות, לפי נושאים וסוגי מוצרים
הידעתם? רוב השאלות שרציתם לשאול, כבר נשאלו בעבר על ידי עשרות אלפי לקוחות פנדה :)
בטוחים שתמצאו פה למטה את מה שאתם מחפשים ♡
משלוחים
תוך כמה זמן המשלוח יגיע אליכם?
ברוב המקרים המזרן מגיע עד 5 ימי עסקים*. אך מכוון שהשליחויות מתבצעות על ידי חברה חיצונית לעתים יש עיכובים שלא תלויים בחברת פנדה והגעה של המזרן מתעכבת. חברת פנדה עושה את כל המאמצים כדי שהמוצר יגיע אליכם כמה שיותר מהר.
*ימי עסקים אינם כוללים את היום הראשון להזמנה, ימי מנוחה, ימי פגרה, ימי חג וימי שבתון.
*למעט יישובים חריגים אליהם יש שליחויות בתדירות נמוכה יותר.
האם המשלוח בתשלום?
המשלוח של המוצרים הוא בחינם לחלוטין ועד פתח ביתכם
האם חברת השליחויות מתאמת הגעה?
לקראת ההגעה של שליחי חברת ההפצה אליכם, תקבלו עדכון על כך, לרוב בהודעת סמס או טלפון. במידה ולא תיהיו בבית, לא תצטרכו להמתין, אלא השליח ישאיר את החבילה בכניסה לביתכם, הכי נוח :)
האם המשלוח מגיע לכל חלקי הארץ?
אנו מגיעים לרוב חלקי הארץ, למעט מספר יישובים מצומצם - לרשימת היישובים המלאה לחצו כאן
המשלוח מתעכב, מה לעשות?
המשלוחים שלנו בדרך כלל מגיעים עד 5 ימי עסקים. כך שאם עדיין לא עברו 5 ימים, פשוט צריך לחכות בסבלנות שנגיע :) חשוב להיות זמינים כי השליחים שלנו מתקשרים אליכם, אז שלא תפספסו את השיחה.
אם עברו 5 ימי עסקים והמשלוח טרם הגיע- כתבו לנו בחלונית הצ'אט באתר ונשמח לסייע.
מי אחראי על משלוח המוצרים?
אנו עובדים עם חברת הפצה חיצונית אשר מבצעת את המשלוחים אליכם עד הבית, השליחים של חברת ההפצה יצרו איתם קשר לקראת הגעתם.
תשלום
איך ניתן לשלם על ההזמנה?
ניתן לשלם ישירות דרך האתר, באמצעות כרטיס אשראי או דרך פייפאל, אנו מקבלים את כל סוגי כרטיסי האשראי.
האם ניתן לחלק לתשלומים?
כמובן, ניתן לחלק עד 12 תשלומים ללא ריבית
האם מקבלים חשבונית מס?
כמובן, לאחר ביצוע ההזמנה באתר תקבלו חשבונית מס דיגיטלית ישירות לכתובת המייל שציינתם בהזמנה. במידה והמוצר נרכש לעסק ניתן להשתמש בחשבונית זו כדי לקבל החזר מס
החזרת מוצרים
מהו תהליך ההחזרה?
שלב ראשון – יש למלא פרטים בעמוד 'החזרות והחלפות'.
שלב שני – לאחר שמיליתם את פרטים בעמוד החזרות והחלפות, אנו מבצעים את ביטול העסקה ותשלח אליכם לכתובת המייל חשבונית מס זיכוי. במקביל תשלח הודעת זיכוי לחברת כרטיס האשראי שלכם. חשבונכם יזוכה בסכום הקנייה המלא עד 14 ימי עסקים מרגע שקיבלנו את ההודעה על ביטול העסקה.
שלב שלישי – אנו יוצרים אתכם קשר ומתאמים מולכם את איסוף המוצר מביתכם.
האם צריך לשלם על האיסוף בהחזרה??
במידה ותחליטו להחזיר - אנו נאסוף מכם את המוצר ללא עלות נוספת.
האם צריך לשמור את הקופסא?
אין צורך לשמור את הקופסה כדי להחזיר את המוצר. במידה ותחליטו להחזיר, נאסוף אותו כמו שהוא.
למעט מיטות וספות - אותן צריך לפרק ולהכניס חזרה לקופסא טרם האיסוף.
איך מקבלים זיכוי על התשלום?
במידה ובחרתם לבטל את ההזמנה, אנו שולחים הודעת זיכוי לחברת האשראי. חשבונכם יזוכה בסכום הקנייה המלא עד 14 ימי עסקים מרגע ביטול העסקה.
אני לא רואה את הזיכוי, מה לעשות?
את הזיכוי ניתן לראות בחשבון הבנק או בפירוט האשראי תוך 14 ימי עסקים מיום ביטול העסקה. אם טרם עבר זמן זה, יכול להיות שההחזר עדיין לא הועבר מחברת האשראי. פשוט יש להמתין בסבלנות.
אחריות
האם צריך להפעיל את האחריות?
אין צורך לבצע כל פעולה, האחריות מתחילה באופן אוטומטי ביום בו סופק המוצר.
האם יש אחריות על המוצרים?
בהחלט, קיימת אחריות על כל המוצרים והיא משתנה ממוצר למוצר, ניתן לקרוא פרטים נוספים כאן
מזרן
איזה מזרן יתאים לי?
התשובה לשאלה זו היא מאוד אינדיבידואלית, לכל אחד מתאים מזרן אחר. לכן, יצרנו שאלון קצרצר שבסופו תקבלו את ההמלצה המתאימה ביותר לפי התשובות שלכם. כמה שאלות ותגלו את התשובה >>>
איך המזרן מגיע אליכם?
המזרן מגיע אליכם ארוז בקופסה עד 5 ימי עסקים* מרגע ההזמנה באתר. מומלץ לאוורר את המזרן 24 שעות לאחר פתיחת האריזה.
*ימי עסקים אינם כוללים את היום הראשון להזמנה, ימי מנוחה, ימי פגרה, ימי חג וימי שבתון.
*למעט יישובים חריגים אליהם יש שליחויות בתדירות נמוכה יותר.
כמה זמן לוקח להתרגל למזרן החדש?
ההמלצה היא לנסות את המזרן לא פחות מ-30 לילות. גם אתם צריכים להתרגל אליו וגם הוא מתרגל אליכם. לוקח זמן להתרגל לכל מזרן חדש ויש לכם 100 לילות ניסיון, כך שאין מה למהר. קחו את הזמן :)
למה המזרן מגיע בקופסא?
המזרן מגיע ארוז בוואקום ומגולגל בתוך קופסה בגלל 3 סיבות:
הובלה של אריזה קטנה חוסכת לנו עלויות וכך אנחנו יכולים להוריד את מחיר המזרן. כך שבעצם החיסכון חוזר אליכם.אריזה קטנה מאפשרת לנו להוביל כמות גדולה יותר מזרנים וכך אנחנו מזהמים פחות ושומרים על איכות הסביבה.שהמזרן מגיע באריזה קטנה קל יותר לנייד אותו בתוך הבית.
חשוב לציין שהקופסה איננה גורמת נזק למזרן.
איזה בסיס מיטה מתאים למזרן?
מזרני פנדה מתאימים לכל סוגי בסיסי המיטה כולל בסיסי מיטה מתכווננת.
האם מזרני פנדה מתאימים למי שסובל מבעיות אורטופדיות?
המזרן שלנו תוכנן ועוצב להעניק את השינה הטובה ביותר גם לסובלים מבעיות אורתופדיות שונות. שכבת ספוג הזיכרון "זוכרת" את מבנה גופכם ומעניקה תמיכה מותאמת אישית.
כמה זמן מרגע הפתיחה ניתן לישון על המזרן?
אנחנו ממליצים לאוורר את המזרן למשך 24 שעות לפני השימוש הראשון. מטרת האוורור הוא לאפשר למזרן להגיע לגודלו הסופי.
איך ניתן לנקות את המזרן?
בדגם הקלאסי - כיסוי המזרן ניתן להסרה וכיבוס במכונת הכביסה בתוכנית עדינה וללא סחיטה/ייבוש
בדגם הפרימיום - כיסוי המזרן ניתן להסרה וניקוי נקודתי באמצעות מטלית לחה אך אין לכבסו כלל כדי לא לפגוע בשכבת הויסקו שבתוכו
בדגם הג'וניור - כיסוי המזרן ניתן להסרה וכיבוס במכונת הכביסה בתוכנית עדינה וללא סחיטה/ייבוש
האם צריך לשמור את הקופסא?
לא, אין צורך לשמור את הקופסא.
אם תחליטו להחזיר את המזרן, נאסוף אותו כמו שהוא, בלי ניילונים ובלי קופסא.
כמה זמן אחריות יש על המזרן?
יש 12 שנות אחריות על ליבת המזרן, למידע נוסף על האחריות אתם יכולים לקרוא עוד כאן
מהי מדיניות ההחזרה של המזרן?
יש 100 לילות ניסיון על המזרן, כך שאתם יכולים להחזיר את המזרן עד 100 ימים מרגע הרכישה ולקבל את כספכם בחזרה. למידע נוסף בקרו בעמוד מדיניות ההחזרה שלנו.
איזה תווי תקן יש למזרן?
מלבד התקן הישראלי, המזרנים שלנו מיוצרים גם כדי לעמוד בדרישות השוק האמריקאי, ולכן מקבלים שני תקנים וולונטריים, בעל תווי התקן הבינלאומיים:
OEKO-TEX® STANDARD 100 (SHHO.060330.TESTEX) –תו תקן לבדים ו- ceritpur- תקן לספוג. תקנים אלו מאשרים שהמוצרים שלנו בטוחים ונקיים מחומרים רעילים, כולל חומרים החשודים כרעילים, אך עדיין מותרים לשימוש.
האם יש במזרנים מעכבי בעירה?
לא, איננו משתמשים במעכבי בעירה. מדובר בחומרים רעילים ומסוכנים. כל המוצרים שלנו הם ללא מעכבי בעירה כלל ועומדים בכל התקנים הנדרשים.
האם המזרנים שחוזרים נמכרים בשנית?
המזרן נמכר כשהוא ארוז בוואקום. לאחר פתיחתו לא ניתן להחזיר אותו לאריזתו המקורית או למכור אותו שוב.
באילו גדלים מגיע המזרן?
למזרנים שלנו מגוון רחב של גדלים, המבחר משתנה בין הדגמים:
גדלים המתאימים למיטת יחיד – 80*190, 80*200, 90*190 ו-90*200. כל הגדלים האלה מתאימים למיטת ילד או מזרן נוסף למיטת חבר. הגדלים האלו מתאימים גם למיטה מתכווננת בעלת 2 מזרנים ולמיטה יהודית.
גדלים למיטה וחצי – 120*190 ו-120*200.
גדלים למיטה זוגית – 140*190 (גודל סטנדרטי), 140*200, 150*190, 160*190, 160*200 (קווין סייז) ו-180*200 (קינג סייז).
.
האם קיימת סטייה במידה במזרנים?
במזרנים יכולה להיות סטיית מידה של עד 3% באורך/רחוב/גובה.
טופר
לאיזה מזרנים מתאים הטופר?
הטופר מתאים לכל סוגי המזרנים.
האם אפשר לשים את הטופר על מזרן הרוס או בלוי?
הטופר מעניק אקסטרה נוחות ורכות למזרן קיים אבל הוא לא עושה קסמים. במידה והמזרן שלכם הרוס/ יש בו שקעים/ קפיצים שבורים או בולטים אנחנו ממליצים לכם לבקר בעמוד המזרנים שלנו ולהתחדש במזרן חדש.
האם הטופר מתאים לילדים?
כן, הטופר מתאים לילדים מעל גיל שלוש.
למה הטופר מגיע בקופסא?
הטופר מגיע ארוז בוואקום ומגולגל בתוך קופסא בגלל 3 סיבות טובות:
הובלה של אריזה קטנה חוסכת לנו עליות וכך אנחנו יכולים להוריד את מחיר הטופר. כך שבעצם החיסכון חוזר אליכם.
אריזה קטנה מאפשרת לנו להוביל כמות גדולה יותר של טופרים וכך אנחנו מזהמים פחות ושומרים על איכות הסביבה.
שהטופר מגיע באריזה קטנה קל יותר לנייד אותו בתוך הבית
חשוב לציין, שהאריזה איננה גורמת נזק לטופר.
האם מומלץ לשמור את הטופר בקופסא?
אנחנו ממליצים להוציא את הטופר כמה שיותר מהר מהרגע שקיבלתם אותו, כך הוא יחזור לצורתו המקורית מהר יותר.
כמה זמן מרגע הפתיחה ניתן לישון על הטופר?
מומלץ לאוורר את הטופר למשך 24 שעות לפני השימוש הראשוני.
איך כדאי לנקות את הטופר?
בדגם הקלאסי - כיסוי הטופר ניתן להסרה ולכיבוס במכונת כביסה, בכביסה עדינה ללא סחיטה/ייבוש.
בדגם פרימיום- כיסוי הטופר ניתן להסרה וניקוי נקודתי באמצעות מטלית לחה אך אין לכבסו כלל כדי לא לפגוע בשכבת הויסקו שבתוכו
מהי מדיניות ההחזרה של הטופר?
יש 30 לילות ניסיון על הטופר, כך שאתם יכולים להחזיר את הטופר עד 30 ימים מרגע קבלתו ולקבל את מלוא כספכם בחזרה.
איך הטופר מגיע אליכם?
הטופר מגיע אליכם ארוז בקופסה עד ל-5 ימי עסקים* מיום ההזמנה באתר.
*ימי עסקים אינם כוללים את היום הראשון להזמנה, ימי מנוחה, ימי פגרה, ימי חג וימי שבתון.
*למעט יישובים חריגים אליהם יש שליחויות בתדירות נמוכה יותר.
האם צריך לשלם על ההובלה?
לא, ההובלה היא חינם ללא עלות נוספת
באחריות מי ההובלה חזרה?
במידה ואתם מעוניינים להחזיר את הטופר אנו נגיע אליכם ונאסוף אותו. ההובלה חזרה היא בחינם.
באיזה גדלים מגיע הטופר?
הטופר שלנו מגיע במגוון רחב של גדלים:
גדלים המתאימים למיטת יחיד – 80*190, 80*200, 90*190 ו-90*200. כל הגדלים האלה מתאימים למיטת ילד או מזרן נוסף למיטת חבר. הגדלים האלו גם מתאימים למיטה יהודית / מיטה מתכווננת בעלת שני מזרנים נפרדים.
גדלים למיטה וחצי – 120*190 ו-120*200.
גדלים למיטה זוגית – 140*190 (גודל סטנדרטי), 140*200, 150*190, 160*190, 160*200 (קווין סייז) ו-180*200 (קינג סייז).
כריות
לאיזה תנוחות שינה מתאימות הכריות?
הכריות שלנו פותחו כך שיתאימו לכל סוגי תנוחות השינה - בטן, גב או על הצד - מה שאתם מעדיפים
מהי מדיניות ההחזרה של הכרית?
יש 30 לילות ניסיון על הכרית, כך שאתם יכולים להחזיר את הכרית עד 30 ימים מרגע קבלתה ולקבל את מלוא כספכם בחזרה.
ממה מורכב מילוי כרית הגוף הארוכה?
כרית הגוף הארוכה מלאה בפתיתי ויסקו רכים ונעימים! היא מפנקת ורכה במיוחד :)
באחריות מי ההובלה חזרה?
במידה ואתם מעוניינים להחזיר את הכרית אנו נגיע אליכם ונאסוף אותה. ההובלה חזרה היא בחינם.
מה גודל הכריות?
מידת הכרית ההיברידית - 65*45*15 ס"מ - ניתן להתאים את גובה הכרית על ידי הוצאת חלק מפתיתי הויסקו עד להתאמה מושלמת.
מידת הכרית קונטור- 40*60*9/11 ס"מ.
מידת הכרית ג'וניור - 35*55*12 ס"מ.
מידת הכרית גוף הארוכה - 137*50 ס"מ
איך הכרית מגיעה אליכם?
הכרית מגיעה אליכם ארוזה בקופסה עד ל-5 ימי עסקים* מיום ההזמנה באתר.
*ימי עסקים אינם כוללים את היום הראשון להזמנה, ימי מנוחה, ימי פגרה, ימי חג וימי שבתון.
*למעט יישובים חריגים אליהם יש שליחויות בתדירות נמוכה יותר.
איך כדאי לנקות את הכריות?
כרית היברידית - ניתן לנקות נקודתית באמצעות מטלית לחה
כרית קונטור/ ג'וניור / כרית גוף- ניתן להסיר את כיסוי הכרית ולכבס בכביסה עדינה עם צבעים בהירים וללא סחיטה..
האם צריך לשמור את הקופסא?
לא, אין צורך לשמור את הקופסא.
גם אם תחליטו להחזיר את המוצר, לא נצטרך את הקופסא.
מיטות
איך מרכיבים את המיטות שלכם?
ניתן להרכיב את המיטות בצורה עצמאית! את הוראות ההרכבה תמצאו בתוך הקופסא.
המיטה הקלאסית סופר פשוטה להרכבה, 5 דקות והיא עומדת על הרגליים. לחצו כאן לצפייה בהוראות.
מיטת הפרימיום גם קלה להרכבה אבל קצת יותר "מורכבת". לחצו כאן לצפייה בהוראות.
במידה ותרצו שנרכיב את המיטה עבורכם, ניתן ליצור איתנו קשר. עלות ההרכבה היא 280 ש"ח.
מהן מידות המיטה?
מיטת פנדה קלאסית-
גובה המיטה: רגלי המיטה בגובה של 20 ס״מ ובסיס המיטה בגובה של 21 ס״מ, סה״כ 41 ס״מ.
מיטת פנדה פרמיום-
גובה המיטה הוא 39 ס"מ המורכבים מ-20 ס״מ רגליים ו-19 ס״מ בסיס מיטה.
גב המיטה הוא בגובה של 113 ס"מ המורכבים מ-20 ס"מ רגליים ו- 93 ס"מ של הגב עצמו.
היקף המסגרת רחב יחסית ותלוי במידת המיטה-
מיטה המתאימה למזרן 190*140 - היא בגודל157*213.5ס"מ סה"כ.
מיטה המתאימה למזרן 160*200 - היא בגודל177*223.5ס"מ סה"כ.
מיטה המתאימה למזרן 180*200 - היא בגודל197*223.5ס"מ סה"כ.
האם צריך לשמור את הארגז?
כן! יש לשמור הוא הארגז של המיטה לאורך תקופת הניסיון (אלא אם אחרי יום כבר החלטתם שזו האחת) - במידה ותחליטו להחזיר אותה נבקש מכם לפרק בקלות שבה הרכבתם ולהכניס את כל החלקים לארגז כדי שנוכל לאסוף אותה מכם.
האם המיטה מגיעה עם מזרן?
המיטה לא מגיעה עם מזרן. אם אתם רוצים להוסיף מזרן, אתם יכולים להמשיך לעמוד המזרנים שלנו ולהוסיף לסל את המזרן שאתם רוצים.
האם ניתן לפרק את המיטה ולהרכיב בחזרה
בהחלט! כשתיכננו את המיטה שלנו לקחנו בחשבון מעברים ושינויים בחיים. היה לנו חשוב לייצר מיטה עמידה שהפירוק וההרכבה שלה פשוטים כדי לוודא שמעברי הדירה שלכם או המעברים בין חדרים יעברו חלק. לא משנה כמה פעמים תפרקו ותרכיבו - המיטה של פנדה תישאר, פשוט עקבו אחרי הוראות הפירוק וההרכבה.
מאיזה חומרים עשויות המיטות?
המיטות שלנו עשויה משילוב של עץ, מתכת ובדי פרימיום, כדי לשמור על עמידות לאורך זמן, לתת תמיכה מושלמת ובמקביל להעניק מראה מפנק של חום ורכות לחדר השינה שלכם.
למיטת הפרימיום שלנו - גב מיטה מפנק במילוי ויסקו רך ונעים.
איך המיטה מגיעה אליכם?
כמו כל המוצרים שלנו - המיטה מגיעה אליכם ארוזה בתוך ארגז, ישירות עד פתח הבית :)
האם יש ארגז מצעים למיטה?
המיטות שלנו הן ללא ארגז מצעים :)