מדיניות החזרת מוצרים

מחקרים מראים שלוקח 30 עד 45 ימים להתרגל למזרן חדש. תקופת הניסיון על המזרן של פנדה היא 100 לילות. כלומר, אתם יכולים לנסות אותו להרבה יותר מ-30 לילות לפני שאתם מחליטים אם הוא מתאים לכם או לא, וזאת גם ההמלצה שלנו. במידה ותחליטו להחזיר את המזרן, חברת פנדה הום בע"מ מתחייבת לאסוף ללא עלות ולזכות באופן מלא על התשלום.

תקופת ניסיון על מוצרי פנדה

- מזרן ניתן להחזיר ולקבל זיכוי מלא עד 100 ימים מרגע קבלת המוצר.
- טופר ניתן להחזיר ולקבל זיכוי מלא עד 30 ימים מרגע קבלת המוצר.
- כרית ניתן להחזיר ולקבל זיכוי מלא עד 30 ימים מרגע קבלת המוצר.
- מצעים ניתן להחזיר ולקבל זיכוי מלא עד 30 ימים מרגע קבלת המוצר.
- במידה וטעיתם במידת המוצר ופתחתם אותו כבר בביתכם, ניתן יהיה להחליף מידה אך לא תינתן תקופת ניסיון על המוצר החדש.
- במידה ובמהלך תקופת הניסיון תחליטו להחליף למוצר אחר מאותה הקטגוריה - לא תינתן תקופת ניסיון גם על המוצר החדש. 
- בהזמנה של 3 מוצרים ומעלה מאותו הסוג (למשל -שלושה מזרנים קלאסיים / שלוש כריות היברידיות וכדומה) - במידה ופתחתם אותם, תינתן החזרה של שני מוצרים בלבד מאותו הסוג. כך שאם הזמנתם לדוגמה 3 מזרנים קלאסים - בדקו אחד או שניים מהם לפני שאתם פותחים את הנוספים.
* .ההחזרה על המוצר השלישי ומעלה תינתן רק במידה והוא ארוז בשלמותו ולא נפתח


תהליך החזרה

שלב ראשון – אתם מודיעים לנו בעמוד "החזרות" באתר או במייל support@pandazzz.com  או בטלפון 03-7630396 שאתם מעוניינים להחזיר את המוצר שרכשתם.
שלב שני – לאחר ההודעה נשלחת הודעת זיכוי לחברת כרטיס האשראי שלכם. חשבונכם יזוכה בסכום הקנייה המלא עד 21 ימי עסקים מרגע שקיבלנו את ההודעה על ביטול העסקה.
שלב שלישי – אנו יוצרים אתכם קשר ומתאמים אתכם את איסוף המוצר מביתכם.

אתם זכאים להחזיר את המוצר מכל סיבה שהיא. ברגע שתודיעו לנו שאתם מעוניינים להחזיר את המוצר אנו מתחייבים לאסוף אותו ללא עלות נוספת.

לפנייה בנוגע להחזרה יש לציין את הפרטים הבאים: מספר ההזמנה, שם הלקוח, טלפון נייד וכתובת דואר אלקטרוני - כדי שנוכל לאתר את ההזמנה ולטפל בבקשתכם.

לשאלות ובירורים ניתן להשאיר את פרטיכם בעמוד צור קשר או להתקשר אלינו בטלפון 03-7630396 ואנו נשמח לעזור לכם.