מדיניות החזרות והחלפות פנדה
ביטול הזמנה או החלפה יעשה בהתאם להוראות התקנון [לינק לתקנון כאן]. כאשר במידה ותרצו להחזיר מוצר, ואתם זכאים לכך בהתאם למדיניות פנדה יש למלא את הפרטים בפורטל ההחזרות. למעבר לפורטל לחצו כאן.
מבלי לגרוע מהאמור בתקנון ומהוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א -1981 והתקנות שהותקנו לפיו, מאחר ואנחנו מאמינים במוצרים שלנו אנו מאפשרים תקופת ניסיון ארוכה על המוצרים שלנו, בכפוף לאמור במדיניות המפורטת מטה.
תקופת ניסיון על מוצרי פנדה
- מזרן ניתן להחזיר מכל סיבה שהיא עד 100 לילות מרגע קבלת המוצר ולקבל החזר כספי מלא לאמצעי בו שילמתם. ונפרט: מחקרים מראים שלוקח 30 עד 45 ימים להתרגל למזרן חדש. כלומר, אתם יכולים לנסות אותו להרבה יותר מ-30 לילות לפני שאתם מחליטים אם הוא מתאים לכם או לא, וזאת גם ההמלצה שלנו.
- מיטה ניתן להחזיר מכל סיבה שהיא עד 100 לילות מרגע קבלת המוצר ולקבל החזר כספי מלא לאמצעי בו שילמתם.
- יתר המוצרים ניתן להחזיר מכל סיבה שהיא עד 30 ימים מרגע קבלת המוצר ולקבל החזר כספי מלא לאמצעי בו שילמתם.
- במידה ותחליטו להחזיר מוצר בהתאם לתקופות הניסיון לעיל, חברת פנדה הום בע"מ מתחייבת לאסוף ללא עלות ולזכות באופן מלא על התשלום, וזאת בכפוף לכך שלא נגרם נזק למוצרים ובכפוף לאמור לעיל ולהלן.
- במידה וטעיתם במידת המוצר ופתחתם אותו כבר בביתכם, ניתן יהיה להחליף מידה, אך לא תינתן תקופת ניסיון על המוצר החדש, מעבר לקבוע בחוק הגנת הצרכן ובתקנות מכוחו.
החלפת צבע של מוצר תתאפשר למוצרים שלא נעשה בהם שימוש.
החלפה ו/או רכישה חוזרת של מוצר מאותה הקטגוריה
- במידה ובמהלך תקופת הניסיון תחליטו להחליף למוצר אחר מאותה הקטגוריה - לא תינתן תקופת ניסיון גם על המוצר החדש, מעבר לקבוע בחוק הגנת הצרכן ובתקנות מכוחו.
כמו כן, במידה ורכשתם מוצר ובמהלך תקופת הניסיון החזרתם אותו ולאחר מכן בתוך תקופה שלא עולה על שישה (6) חודשים ביצעתם הזמנה נפרדת של מוצר מאותה הקטגוריה - לא תינתן תקופת ניסיון על המוצר, מעבר לתקופה האמורה בחוק הגנת הצרכן (לפירוט הקטגוריות לחצו כאן).
- בהזמנה של שלושה (3) מוצרים ומעלה מאותו הסוג (למשל -שלושה מזרנים קלאסיים / שלוש כריות היברידיות וכדומה) – במידה והאריזה נפתחה לשימוש יודגש כי לאור אופי המוצרים, לא ניתן להחזיר בשלמות לאריזה המקורית כפי שנמסרה אליכם, ועל כן תינתן החזרה של שני מוצרים בלבד מאותו הסוג. כך שאם הזמנתם לדוגמה שלושה (3) מוצרים - בדקו אחד או שניים מהם לפני שאתם פותחים את הנוספים, שאחרת הדבר יחשב כטובין בהם נעשה שימוש על ידי הרוכש.
* מובהר כי בהחזרת מיטה - על מנת שנוכל לאסוף אותה מכם - יש לפרק את המיטה ולהכניסה לקופסה שבה הגיעה ארוזה.
* בהחזרת טופר - על מנת שנוכל לאסוף אותו מכם - יש לקפלו כמה שניתן ולהכניסו לשקית גדולה.
תהליך החזרה
שלב ראשון – אתם ממלאים את כל הפרטים בפורטל ההחזרות באתר. למעבר לפורטל לחצו כאן.
שלב שני – לאחר מילוי הטופס והעברת הבקשה, נאמת את הפרטים שהתקבלו ולאחר מכן תישלח הודעת זיכוי לחברת כרטיס האשראי שלכם. חשבונכם יזוכה בסכום הקנייה המלא עד 14 ימי עסקים מרגע שקיבלנו את הבקשה על ביטול העסקה והיא אושרה.
שלב שלישי – אנו יוצרים אתכם קשר ומתאמים אתכם את איסוף המוצר מביתכם. יש לוודא שקיבלתם אישור על בקשת ההחזרה ושהיא אושרה, האישור יתקבל לכתובת המייל שלכם.
מדיניות החלפות
בפנדה, אנחנו מבינים שלפעמים הצרכים שלכם משתנים, ולכן אנו מציעים מדיניות החלפות נוחה ומותאמת לכם. אם תבחרו להחליף את המוצר שרכשתם במוצר אחר (גם אם באותו מוצר במקרה של החלפת צבע) – יקר או זול יותר – הפרש המחירים יחושב על בסיס המחיר ששילמתם עבור המוצר המקורי לעומת המחיר המלא של המוצר החדש כפי שיהיה בתוקף במועד ההחלפה. יש לציין כי במסגרת ההחלפה לא ניתן להחיל הנחות על המוצר החדש, והתשלום יתבצע על פי מחירו המלא בלבד, ולפיכך לשיקולכם האם לבצע החזרה או החלפה.
איסוף המוצר המקורי מביתכם ואספקת המוצר החדש מתבצעים ללא עלות כלל.
לכל שאלה, מחשבה ופנייה - אל תהססו!
פנדה ♡