אחריות

המוצרים שלנו תוכננו ויוצרו בדקדקנות עם בקרת איכות מהגבוהות בעולם, נבדקו באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים בשוק, נארזו ונשלחו אליכם בקפידה עם המון רגישות ועדינות. האחריות שלנו כוללת תיקון של כל פגם במוצר ובמידה ולא נצליח לתקן, אנו מתחייבים להחליף.
12 שנות אחריות על מזרן פנדה
מה כוללת האחריות?
בשנה הראשונה אנו מגיעים אליכם ללא עלות לבדוק את הנזק. במידה ויש צורך נאסוף, נתקן ונחזיר אליכם ללא עלות. אם שנה עברה מאז הרכישה ייתכן ותחויבו בעלות ביקור או איסוף והחזרה.
מתי האחריות לא תקפה?
במקרים של שימוש רשלני, בלתי הולם או בלתי סביר.
מה זה אומר? אם כופפת, קיפלת, גיהצת, חתכת, השפרצת או מרחת חומר ניקוי מזיק, אחסנת במקום חשוף לשמש או לרטיבות, כיבסת שלא לפי ההוראות, קירבת למקור חום ועוד מגוון פעולות מעניינות אך מזיקות.
שימו 💜
1. על בדים וריפודים יש שנה אחת של אחריות
2. תיקון או החלפת מזרן מאריכים את תקופת האחריות ולא מתחילים תקופת אחריות חדשה.
שנה אחריות על מיטת פנדה ומיטת פנדה פרימיום, טופרים ועל הכריות.
על המיטה המתכווננת יש 5 שנות אחריות.
שנה אחריות על הספות.
מה האחריות כוללת? אנו מגיעים אליכם ללא עלות ודואגים לאיסוף והחזרה במידת הצורך.
בדומה למזרן, האחריות לא תקפה במקרים של שימוש רשלני, בלתי הולם או בלתי סביר.
מה זה אומר? אם כופפת, קיפלת, גיהצת, חתכת, השפרצת או מרחת חומר ניקוי מזיק, אחסנת במקום חשוף לשמש או לרטיבות, כיבסת שלא לפי ההוראות, קירבת למקור חום ועוד מגוון פעולות מעניינות אך מזיקות.
אם יש לכם שאלות נוספות אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם בעמוד צור קשר ונחזור אליכם בהקדם.