איך לבחור את המצעים שמתאימים לי?

רגע לפני שעוברים דירה או פשוט רוצים להתחדש במלאי של סדינים וציפיות כדאי לעצור ולשאול את עצמנו - איזה מצעים הכי יתאימו לנו? איזה מצעים מתאימים לקיץ ולחורף בישראל ובפרט באזור שבו אנחנו גרים? הרי מצעים הם לא מוצר שקונים ומחליפים בכל שבוע, מצעים איכותיים כמו של פנדה יישמרו לשנים רבות וכדאי שתבחרו את הסדינים והציפיות שיהיו הכי נכונים עבורכם. מצעים שביטיחו לכם שנת לילה רגועה ונעימה וגם יוסיפו סטייל לחדר השינה ויתכתבו עם הסגנון העיצובי של הבית. בין אם אתם מעדיפים את הרכות המטריפה של בד פוליאסטר, את היוקרה של הסאטן או בד מוסלין 100% כותנה, הכנו לכם את המדריך המלא לבחירת מצעים חלומיים. הכירו את התכונות היחודיות של כל סוג מצעים וקבלו החלטה מושכלת לפני ההזמנה!


איזה סוג מצעים כדאי לקנות?

  1. מצעי SUNWASHED רכים ומלטפים כבר מהשימוש הראשון

מצעי SUNWASHED של פנדה עשויים מ-100% פוליאסטר בטכנולוגיית Pre-Washed Relaxed. לא סתם הם BEST-SELLER מהשניה שהם עלו למכירה באתר. מדובר בבד הכי רך ונעים שתרגישו. אם מה שאתם מחפשים במצעים זה תחושה מלטפת ונעימה במיוחד על העור - זו הבחירה בשבילכם. הם מתאימים לכל עונות השנה, מגיעים במגוון רחב של צבעים וגדלים והשוס - כל סט מגיע עם 4 ציפיות (מומלץ להחליף ציפיות בתדירות גבוהה יותר מאשר סדינים). בנוסף, בסדין יש גומי לכל אורכו כך שהכי נוח להלביש אותו על המזרן מבלי לפחד שהוא יזוז או יוסר במהלך הלילה. הרכב הבד מספק עמידות לכביסות מרובות מבלי לדהות או להתבלות. מצעי SUNWASHED אידיאלים עבור מי שמחפשים מצעים שלא דורשים הרבה תחזוקה ושומרים על רכות לאורך זמן.


  1. מצעי סאטן פרימיום למראה יוקרתי כמו בבית מלון

מצעי סאטן יוקרתיים המורכבים מ-100% כותנה באריגת סאטן, לא דורשים הרבה הסבר. המצעים ארוגים בטכנולוגיית ה-Silky Single Insertion שמבטיחה רכות ועמידות מבלי להתפשר על המגע היוקרתי גם אחרי כביסות מרובות. הם שומרים על המראה שלהם, לא מתקמטים בקלות ומעבירים תחושה מרעננת וקרירה בכל פעם שנכנסים אליהם. אם אתם מעריכים את האלגנטיות של הסאטן ואוהבים את המראה הקלאסי - זאת פשוט בחירה מושלמת. הסדינים והציפיות מגיעים בצבעים עדינים ומוסיפים אווירה שלווה ומיוחדת לחדר השינה.


  1. מצעי טטרה מוסלין 100% כותנה - בד נושם וטקסטורה טבעית

אם סגנון העיצוב שלכם יותר טבעי ומשוחרר והתחושה שאתם אוהבים לחוש כשאתם מתחת לשמיכה היא של חיבוק מלטף, כדאי שתכירו את מצעי הטטרה מוסלין שלנו. הם עשויים שלוש שכבות של 100% כותנה ויוצרים בד איכותי ונעים למגע. כי לא רק לתינוקות ולילדים מגיע להתפנק במגע המלטף של בדי הטטרה אלא גם לנו המבוגרים! סט מצעי הטטרה מוסלין שלנו כולל שתי ציפיות לכריות וציפה לשמיכה שיכולה לשמש גם כשמיכת קיץ קלילה בפני עצמה. כמו כל המצעים שלנו, גם המוסלין עמידים לכביסות, נושמים ומלטפים. שלוש השכבות של הבד מפעילות משקל קליל ומדויק לאורך כל הגוף שמסייע להירדמות מהירה ומעודד שינה עמוקה ומפנקת. משום שהבד כה נושם ואיכותי, מצעי מוסלין מומלצים במיוחד לזוגות שלאחד מהפרטנרים חם בלילה ולשני תמיד קר! בנוסף, המרקם העדין של הבד מתאים לעור רגיש ועדין והם מיוצרים בטכנולוגיית - Eco Innovaitive לשמירה על הסביבה!


איזה מצעים מתאימים לקיץ ואיזה לחורף?


בואו נודה באמת, ברוב הארץ גם החורף הישראלי הוא לא מאוד קר ולכן כל המצעים של פנדה יכולים להתאים לכל עונות השנה. מאחורי כל מוצר של פנדה יש שעות אינסופיות של חשיבה על ידי אנשי הצוות ומפתחי המוצר הטובים ביותר כדי להתאים אותו לקהל הישראלי ולמזג האוויר הישראלי. בין אם תבחרו במצעי SUNWASHED הקלילים, מצעי הסאטן היוקרתיים או מצעי הטטרה מוסלין הרכים- תוכלו ליהנות מכולם לכל אורך השנה. שימו לבד שהציפה של מצעי מוסלין יכולה לשמש בעצמה כשמיכת קיץ ללא שמיכה נוספת. 


בחירת צבעים וגדלים של מצעים


אז אחרי שבחרתם את סוג המצעים שהכי מתאים לכם, הגיע הזמן לבחור את הצבעים והגדלים שיתאימו לכל חדרי השינה בבית. אנחנו ממליצים להתייעץ עם שאר בני הבית ולהזמין את הצבעים שכל אחד מעדיף עבור חדר השינה שלו. אל תשכחו למדוד עם מטר את המזרנים ולבחור את המידה המדויקת מהאתר. אם עיצוב החדר יותר קלאסי ומעודן אולי תעדיפו את מצעי הסאטן ולחדרי הילדים מצעי SUNWASHED תמיד יעבדו. כמובן שאפשר לעשות גם mix & match ולשלב בין סדין מקולקציית SUNWASHED לציפיות מוסלין, לערבב מרקמים וצבעים וכן הלאה!


בחירת מצעים נכונים יכולים לשנות לגמרי את חווית השינה שלכם. החל מהרמה האסטטית - הרבה יותר כיף לישון על מצעים נקיים ללא כתמים ששומרים על הצבע והמרקם לאורך זמן ועד לרמת המגע המלטף על העור בזמן השינה. מקווים שעזרנו לכם למצוא התאמה חלומית, וזמינים עבורכם לכל שאלה נוספת על המצעים ושאר מוצרי פנדה!