איך לחדש את חדר השינה מבלי לרוקן את הכיס?

עוד שנה נפתחה ולכולנו יש חשק לחדש ולהתחדש. איך נוכל לחדש את חדר השינה מבלי להוציא אלפי שקלים בכל פעם? אם גם אתם אנשים שאוהבים לפלפל את העניינים מדי שנה ומתמלאים השראה ורעיונות מדליקים לעיצוב - הכתבה הזאת בול בשבילכם. אפשר לחדש את חדר השינה תוך תשומת לב לבזבוז מיותר גם של כסף וגם של חומרי גלם. עם מינימום הוצאות ונזק סביבתי אבל מקסימום תחושת התחדשות ושינוי. הנה 6 טיפים לחידוש ועיצוב חדר השינה לכבוד השנה החדשה:


איכות על פני כמות

אחד הדברים הכי חשובים כשמשדרגים את חדר השינה (או כל חדר אחר בבית) הוא לבחור מוצרים איכותיים שישמרו לאורך זמן. רגע לפני שאתם זורקים כל מה שכבר קניתם ויוצאים לשופינג בלתי נגמר באינטרנט, נסו להשקיע במשהו קטן ומיוחד. לפעמים כל מה שצריך כדי לחדש את חדר השינה זה מצעים חדשים בצבעים יפים! לפעמים אפילו לא צריך לקנות משהו חדש אלא רק להזיז את כיוון המיטה או לסדר את שידות הצד במקום אחר. תתפלאו כמה אור יכנס לחדר אם תוציאו ממנו דברים שאתם כבר לא משתמשים בהם לפני שאתם פונים לרכישות חדשות. 


צבעים קלאסיים

בעיקר אם אתם אנשים שאוהבים חידושים ושינויים - כדאי להשקיע במוצרים בצבעים קלאסיים ורגועים שילכו טוב עם כל עיצוב שתבחרו. זו אחת הסיבות שכל המוצרים של פנדה הם בצבעים נעימים וניטרליים שמשתלבים נהדר בכל חדר שינה ועם כל מיטה. הסיבה השניה היא שחדר השינה הוא המקום שלנו להירגע ולשחרר את המחשבות ולכן עדיף ליצור בו עיצוב קלאסי עם מעט גירויים לעיניים.


סנטר פיס שמתאימה לכל עיצוב

בהמשך לנקודה הקודמת - כדאי להשקיע בסנטר פיס הכי קלאסי שיש. למשל - מיטה מרופדת איכותית שתשאר איתכם לטווח הרחוק. סביב המיטה אפשר ליצור עיצובים שונים ולשחק עם צבעים ותמונות. כדאי לבחור במיטה עם עיצוב מינימליסטי כיוון שהיא תופסת את החלק המרכזי של חדר השינה.


עשו זאת בעצמכם

עוד דרך מגניבה לשדרג את עיצוב חדר השינה מבלי להוציא המון כסף ומבלי לקנות דברים שאתם לא באמת צריכים היא להכין דברים בעצמכם! מה יותר מרגש מאשר לתלות בחדר יצירת אמנות שאתם ציירתם וגם מזכירה לכם חוויה מיוחדת. קחו את השנה החדשה כהזדמנות לצאת עם חברים או עם המשפחה לטבע ותציירו יחד את הנוף. אחר כך תוכלו למסגר את התמונה ולתלות מעל המיטה. עוד אפשרות היא ליצור יחד "מוד-בורד" משפחתי. אפשר לבחור לוח מודעות, להוציא עיתונים ישנים ולהדפיס תמונות שמעוררות בכם השראה. את כל הגזירים, התמונות והדברים שאתם מאחלים לעצמכם לשנה החדשה תוכלו להדביק או לחבר ללוח בעזרת וושיטייפ ונעצים ולתלות במקום גלוי. כך המטרות והשאיפות שלכם לשנה החדשה תמיד ישארו קרוב אליכם.


השקיעו במוצרים רכים ומפנקים

היופי הוא לא הכל! דרך נוספת לחדש את חדר השינה היא להשקיע דווקא במגע וברכות. אם אתם מרגישים שהמזרן שלכם לא מספיק איכותי, שהכריות לא תומכות מספיק את הצוואר והראש או שהמצעים שלכם לא רכים ונעימים כמו המצעים של פנדה - זאת הזדמנות מעולה להשתדרג. שינה טובה מתחילה במוצרים מפנקים שעושים חשק לצלול ברוגע אל עולם החלומות.


תחדשו את האוויר עם צמחי בית

הטיפ האחרון הוא לחדש את האוויר בחדר השינה! הקפידו לפתוח חלונות ולתת לאוויר חדש להיכנס אל החדר, והשקיעו בצמחים מטהרי אוויר כמו פוטוס או סנסיוויריה שידועים בתכונות שמשפרות את איכות השינה.


אם הטיפים שלנו עזרו לכם אתם מוזמנים ומוזמנות לכתוב לנו על כך ברשתות החברתיות. אם אתם מתלבטים לגבי התחדשות עם מוצרי פנדה - אנחנו כאן לסייע בכל התייעצות. מאחלים לכם שנה טובה עם שינה הכי טובה!