איך לכבס מצעים ולמנוע קמטים ושחיקה?

טיפים והוראות שחשוב להכיר!


לכל בד יש עובי, מרקם ותפירה שונה. כותנה זה לא פוליאסטר, וטטרה זה לא סאטן. אז איך יודעים באיזה טמפרטורה לכבס את המצעים? האם לכבס צבעוני ולבן ביחד? כמה זמן צריך כדי לכבס שמיכה? מתי ואיך לכבס מגבות כדי שישמרו על מרקם נעים ורך לטווח ארוך? איך למנוע שחיקה של הבד ואיך לכבס ולייבש מצעים בלי קמטים? כל אלו שאלות חשובות, והתשובות אליהן יוכלו לסייע לכם להאריך את חיי המוצרים שרכשתם ולשמור עליהם שנים קדימה! 


קבלו את המדריך המלא לכביסה של פנדה!


איך לכבס מצעים?


בוא נתחיל מזה שלכבס מצעים זה לא תורה כזאת גדולה. באופן כללי מומלץ לכבס את כל המצעים ב-30 מעלות, בתוכנית רגילה (בערך שעה), ולצמצם את הסחיטות. ככל שתשימו יותר מרכך כביסה כך הריח אמנם יהיה טוב יותר, אבל הבד עלול להינזק בטווח הארוך, אז לא כדאי להגזים. 


בנוסף, מומלץ לא למלא את הטנק עד אפס מקום, אלא לאפשר קצת מרווח כדי שכל הסדין יכוסה במים וחומר ניקוי באופן שווה ואחיד. עקרונית אין שום בעיה לכבס את המצעים יחד עם פרטי לבוש כאלה ואחרים (כדאי בצבעים דומים), אבל שימו לב שגרביים וחולצות קטנות עלולות להתחבא פתאום בתוך הציפית ולכן אולי תעדיפו להפריד את הכביסות בכל זאת. 


איך לכבס מצעים 100% כותנה? ואיך לכבס מצעי סאטן?


שימו לב - כל המצעים של פנדה, בין אם מדובר במצעי SunWashed, מצעי סאטן או מצעי טטרה מוסלין מ-100% כותנה, מתאימים לכביסה במכונה. כאמור אנחנו ממליצים לכבס את כולם ב-30 מעלות, ורק אם יש לכלוך חריג אפשר להעלות ל-40 וכמובן להעזר בחומר ניקוי נקודתי לפני שמשליכים את הציפה או הסדין לכביסה. 


האם אפשר לייבש מצעים במייבש כביסה?


בהחלט! אין שום בעיה לייבש את כל סוגי המצעים של פנדה במייבש, אבל בואו נודה באמת, בקיץ הישראלי - חבל על החשבון חשמל. המצעים של פנדה מתייבשים סופר מהר. במיוחד מצעי SunWashed שמספיקה תליה קצרה כדי שהם ירגישו רכים, נעימים ויבשים כמו חדשים. הקפידו לתלות אותם באופן מסודר ומתוח וכך גם תימנעו מקמטים מיותרים.


איך לכבס מגבות?


מגבות פרימיום של פנדה עשויות 100% כותנה ויכולות לשמש אתכם לשנים רבות קדימה אם תשמרו עליהן טוב. אנחנו ממליצים לכבס אותן עם צבעים דומים, ב-30 מעלות ולהמנע מסחיטה ממושכת. בדומה לאופן שבו אתם מכבסים גם את המצעים. שימו לב - כשאתם מזמינים מגבות פרימיום חדשות של פנדה, מומלץ לכבס אותן לפני השימוש הראשון.


איך לכבס כיסויים כמו כיסוי ספה וכיסוי פוף?


בכל פעם שאנחנו מפתחים מוצר חדש כמו הפופים המושלמים שלנו, ספת לאונג' או ספנדה - אנחנו חושבים על הקהל הישראלי. אנשים שאוהבים לשבת עם חברים ומשפחה, לאכול ביחד ולא לחשוב בכל רגע מה יקרה אם בטעות ינזל קצת רוטב על אחת הכריות. זאת הסיבה שכל כך חשוב לנו לשלב כיסויים בכמה שיותר מוצרים. ככה אתם יודעים שתמיד אפשר להסיר את הכיסוי, לכבס ולהשיב אותו למקומו. 


גם את הכיסויים של מוצרי פנדה אנחנו ממליצים לכבס בעדינות, בתוכנית רגילה וב- 30 מעלות. המנעו משימוש בהרבה מרכך כביסה על מנת להאריך את חיי המוצר ולשמור על צורתו של הבד. 


באופן כללי, כביסה היא לא מבחן במתמטיקה. הכלל הוא כזה - ככל שתכבסו במעלות נמוכות יותר ותשתמשו בפחות חומרי ניקוי תעשייתיים, כך תאריכו את חיי המוצר. אל תשכחו שבמשך שנים אנשים כיבסו את כל הבדים שהיו להם עם דלי ושתי ידיים! מה שבאמת חשוב הוא לדעת שכל מוצרי פנדה מיוצרים מבדים איכותיים וחזקים שנועדו כדי לשרת אתכם לטווח הארוך. אם תשמרו עליהם נכון, הם כאן כדי להשאר…