הלבישו את הבית לחורף!

5 טיפים לעיצוב הבית בעונה הקרירה


הטמפרטורות יורדות, הגשם דופק בחלון ומחשיך בחוץ קצת יותר מדי מוקדם. עבור רבים מאיתנו מזג האוויר האפרורי עלול להשפיע גם על מצב הרוח, ואנחנו בפנדה כאן כדי לוודא שזה יקרה רק לטובה! יחד נהפוך את הבית למפלט חורפי ומחמם עם עיצוב שעושה נעים בלב גם בימים הקפואים של העונה. חשבו על בדי פלאנל מפנקים, שמיכות עבות, כריות ופופים להתכרבל בהם עם שוקו חם וסרט טוב. מוכנים?


אספנו עבורכם 5 טיפים מנצחים כדי להלביש את הבית לקראת החורף הקרוב:


  1.  הגיע הזמן לשמיכות חורף!

אין כמו להתכרבל עם שמיכת פוך חמימה בערב חורפי קריר! בעבר כל שמיכות הפוך היו מאוד יקרות, עבות וכל כך גדולות שאנשים רבים נאלצו לדחוס אותן לשקיות ואקום כדי לאחסן בארון. לא עוד! היום קיימות שמיכות פוך קלילות ונעימות המשלבות טכנולוגיות חדשות וישמרו על חום הגוף שלכם וגם על זרימת אוויר כל לילה בדיוק בטמפרטורה הנכונה. שמיכת הפוך של פנדה לא משלבת חומרים מהחי (כמו נוצות שנוטות להתפזר בחדר). היא עשויה סיבי מיקרופייבר רכים וניתן בקלות גם לכבס אותה. זאת התזכורת שלכם להשתדרג!


  1. בחירת פלטת צבעים חורפית

אם במהלך הקיץ בחרנו בפלטת צבעים יותר צבעונית, בהירה ונועזת, בחורף מומלץ לחזור לצבעים טבעיים ועמוקים יותר. נסו למשל לשלב מצעים בצבעי שמנת עם חאמרה או כחול נייבי! 


באותה נשימה, אם אתם דווקא זקוקים לצבעים שירימו את האווירה ויעשו לכם שמח בעיניים, אולי זאת הזדמנות להתפרע עם צבעים מתוקים כמו ורוד או ירוק בהיר שיתנו קצת קונטרסט למזג האוויר.


  1. אמרתם חורף? אמרתם פלנל!

בדיוק כמו שיש לכם מלתחת בגדי חורף ומלתחת בגדי קיץ, ככה גם המזרן שלכם אוהב להתלבש! זה הזמן לעבור למצעי חורף מבדים עבים ומחממים יותר. אם אתם מכירים את מצעי SUNWASHED הקלאסיים של פנדה, תתכוננו להתאהב בגרסה החורפית שלהם - מצעי SunWashed פלנל. סט מצעים ארוג עם חוט עבה במיוחד, בצבעים חורפיים עם מגע רך וקטיפתי! 


  1. עיצוב חורפי גם באמבטיה

סיימתם להכניס את החורף אל חדר השינה, אבל מה עם האמבטיה? קודם כל, קחו את המעבר בין העונות כהזדמנות לסדר ולפנות דברים שאתם כבר לא צריכים. מוצרי קוסמטיקה ישנים או קרמים קלילים שמתאימים יותר ללחות של הקיץ. פזרו נרות בריחות חורפיים כמו קינמון ולבנדר מרגיע ובחרו במגבות פרימיום עבות ורכות שיעטפו את גופכם בחום ישר כשתצאו מהמקלחת.


  1. פינות ישיבה להתכרבל בהן

אחד הדברים הכי כיפיים לעשות בחורף הוא לבחור פינה קטנה בסלון, להקיף את עצמכם בכריות נוחות, להתעטף בשמיכות מפנקות ופשוט לנוח! מבצר קטן שבו תוכלו לקרוא, לשתות קפה או שוקו חם ולהביט בצמרות העצים שמתנופפות ברוח החורפית. נשמע חלום? עכשיו תדמיינו את כל זה כשאתם יושבים על הפוף הרך של פנדה! במילוי פתיתי ויסקו שמתאימים את עצמם בדיוק למושב גופכם. כל כך נוח שלא תרצו לקום…


אז נכון, השקיעה המוקדמת וגוון השמיים האפרורי עלולים להיות קצת מבאסים, אבל תודו שבחורף יש גם קסם שאי אפשר להתכחש לו! בעיקר כשאתם עטופים בשמיכות נעימות ולא צריכים לסבול מהקור שבחוץ. נצלו את התקופה להתחדשות, פנקו את עצמכם ואת הבית בעיצוב עם צבעים חורפיים, שילובי בדים ושכבות רכות ואל תשכחו להעלות לסטורי ולתייג אותנו!