בלאק פריידי ושופינג IL באתר פנדה - המדריך המלא

נובמבר הוא אחד החודשים האהובים עלינו. החושך יורד מוקדם (אבל לא מדי), האוויר מתחיל להתקרר והכי כיף להתכרבל בערב עם שמיכה של פנדה ושוקו חם. אם זה לא מספיק, נובמבר הוא חודש ההנחות של ישראל. אנחנו מציעים מבצעים מפנקים על מגוון מוצרי פנדה כמו מזרנים, מיטות, מצעים ועוד לכל אורך החודש לצד אירועי מכירות מיוחדים לכבוד שופינג איי אל ובלאק פריידי.
 

 אפשר להגיד שנובמבר הוא החודש שבו הכי משתלם להצטייד בפנדה כדי להבטיח שינה חלומית עם מוצרים ובדים רכים ומפנקים.  

יחד עם זאת, נובמבר עלול להיות חודש קצת עמוס מבחינת הקניות. עם כל ההנחות, הפרסומות והמבצעים קל להתבלבל ואז לרכוש יותר דברים ממה שאתם באמת צריכים או לא לקנות שום דבר כי לא מצליחים להחליט ובסוף להזמין חודש אחר כך ולפספס את ההנחה השווה.
בדיוק בגלל זה הכנו לכם את המדריך המלא להזמנת מוצרי פנדה בחגי הקניות של נובמבר!
נענה על כל השאלות החשובות:
  • למה חשוב לשים לב לפני הרכישה
  • למה שווה לקנות מזרני פנדה בבלאק פריידיי ובכלל בחודש נובמבר
  • איך לקרוא את האותיות הקניות כשמזמינים אונליין (אצלנו אין כאלה…)
  • כיצד להמנע מקניות אימפולסיביות במהלך חגי נובמבר. 
מוכנים? יאללה התחלנו.
  1. למה כדאי לקנות מוצרי פנדה דווקא בחודש נובמבר?

בחודש נובמבר כל אתר פנדה מתמלא בהנחות מפנקות! אכן מדי פעם יש מבצעים מיוחדים לכל אורך השנה, אבל חגי נובמבר הם ממש חגיגה של מבצעים על כלל המוצרים באתר. בנוסף להנחות שכבר מעודכנות בעמודי המוצרים השונים, אתם זוכים להנות מקודי קופון מתחלפים לאורך החודש.
היום כולם כבר יודעים שנובמבר הוא חודש מצוין להצטייד בו בכל הדברים שאתם צריכים בגלל ימי הקניות המיוחדות כמו בלאק פריידי, שופינג איי אל וסייבר מאנדיי, אז קחו לכם רגע לעבור בין חדרי הבית, להבין אם ואיך אתם רוצים להתחדש ותבצעו רכישה מושכלת שתשמש אתכם שנים קדימה!
  1. איזה מבצעים יש בפנדה בחגי נובמבר?

האתר שלנו מעודכן עם מחירים בהנחה בכל עמודי המוצר. בנוסף לזה תוכלו להשתמש בקוד - november כדי להנות מ-10 אחוזי הנחה נוספים. אנחנו ממליצים להירשם לניוזלטר שלנו ולהנות מאקסטרה הנחות לאורך החודש ומקודי קופון נוספים! 
  1. האם כדאי לקנות מזרן אונליין? מה ההבדל בין רכישה באינטרנט לרכישה בחנות?

בעבר כשאנשים היו רוצים לקנות מזרן הם היו צריכים לפנות יום שלם, להגיע פיזית לחנות ולהתחיל לקפוץ על מזרנים שונים עם מוכר שמן הסתם ניסה לשכנע אותם לקנות את המזרן הכי יקר… היום אין שום סיבה לבזבז על זה כל כך הרבה זמן וכסף.
אתם יכולים לקרוא לעומק על המזרנים השונים של פנדה באינטרנט ולהזמין מזרן מפנק עם משלוח חינם עד הבית. במקום לקפוץ על מזרן שעמד בחנות ועוד הרבה אנשים כבר נשכבו עליו, אתם מקבלים מזרן חדש לגמרי להתנסות אצלכם בבית.
תוציאו אותו מהניילונים, תניחו על מסגרת המיטה ותהנו מ-100 לילות ניסיון! אם בסופם לא תהיו מרוצים, אנחנו נדאג ששליח יאסוף את המזרן ותוכלו להחליף אותו או לקבל החזר כספי מלא, בלי שאלות מיותרות ובלי בעיות. זה לא נשמע לכם הרבה יותר הגיוני?
  1. האם יש כפל מבצעים בהנחות נובמבר בפנדה?

אתם באמת צריכים לשאול? ברור שכן! כל האתר מעודכן עם מחירי מבצע משגעים ובנוסף לזה יש קודי קופון מתחלפים לאורך החודש שתוכלו לקבל ישירות למייל בהרשמה לניוזלטר שלנו.
  1. על מה חשוב להקפיד כשרוכשים באינטרנט?

כאשר אנחנו מבצעים קניות באינטרנט חשוב מאוד לשים לב למדיניות ההחזרות וההחלפות של החברה. זה תקף גם למוצרי השינה של פנדה אבל גם לכל חברה אחרת! אנחנו למשל דוגלים בזה שאין אותיות קטנות ותנאים מעצבנים. אפשר לישון על המזרנים שלנו בכיף למשך 100 לילות ניסיון ואם לא תהיו מרוצים בסופם תוכלו לבצע החלפה או לקבל החזר כספי מלא!
בנוסף לכך חשוב לשים לב שהחברה מעניקה לכם אחריות על המוצרים שבחרתם. אנחנו מעניקים אחריות של 12 שנים על המזרנים והמיטות ואין שום סיבה שתתפשרו על פחות מזה. שימו לב שלא גובים מכם תוספת תשלום על משלוח ושהחברה ממנה בחרתם לקנות מציעה שירות לקוחות ומענה מיטבי.
אצלנו המשלוח תמיד חינם עד הבית עם שליח ואנחנו עושים הכל כדי לחזור לכל פניה של לקוח או לקוחה בהקדם האפשרי.
  1. איך להמנע מקניה אימפולסיבית בבלאק פריידיי?

חודש נובמבר עלול להציף בנו הרבה לחץ. אנחנו חשופים לפרסומות ברשתות החברתיות, ברדיו ובטלוויזיה וחשוב שנשאר קשובים לעצמנו ולצרכים שלנו ונזמין רק מה שבאמת ישרת אותנו ויוסיף ערך לחיינו.
אנחנו מאוד ממליצים להקדיש זמן להכנת רשימת קניות מסודרת ולבצע את הרכישה כשיש לכם זמן פנוי, לא רגע לפני שיוצאים מהבית ולא תוך כדי צפיה בטלויזיה או ארוחה.
תעשו את זה בנחת ותוכלו לחסוך כסף וטעויות. טיפים נוספים לקניות חכמות בחגי נובמבר ובבלאק פריידי תוכלו לקרוא ממש כאן. (לינק לכתבת טיפים)
  1. איך מזינים קוד קופון להנחה?

זה הכי פשוט שיש! בשלב הראשון תבחרו את מוצרי השינה שמתאימים לכם ולחצו על "הוספה לסל". לאחר מכן לחצו על כפתור "הזמינו עכשיו" ותועברו לעגלת הקניות שלכם. כעת תוכלו לראות בצד שמאל למעלה אפשרות להוסיף מספר גיפט קארד או קוד הנחה. מלאו את קוד
ההנחה של נובמבר ותהנו מירידה משמעותית במחיר.
אם נשארו לכם שאלות על מוצרי פנדה, על הנחות נובמבר בפנדה, על בלאק פריידיי, shopping Il, קניה באינטרנט או כל מחשבה אחרת שעלתה לכם בחלום - אנחנו כאן בשבילכם. אפשר לכתוב לנו בעמוד יצירת קשר או ברשתות החברתיות. שיהיו חגי נובמבר שמחים עם מוצרים מפנקים ואיכותיים שישמשו אתכם לזמן ארוך!