המדריך לקנייה חכמה בחודש נובמבר

תקראו לזה שגעון של תקופת חגים בחו״ל, טרנד שיווקי או הייפ זמני אבל העובדות מראות דבר אחד - כבר שנים שנובמבר הוא חודש הקניות הכי חזק בעולם. רגע לפני מבול המבצעים וההנחות שעומד בפתח, הכנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לעבור את החודש הזה עם מינימום בלבול ופלוס בבנק.

  1. תעשו רשימה - קודם כל ולפני הכל רשימה, ממש כמו שעושים למכולת או לסופר, של כל מה שאתם רוצים כבר תקופה. אחר כך, תתעדפו. עם איזה מוצרים אתם ממש רוצים לסיים את נובמבר ואיזה מהם זה אקסטרה ונחמד.
  2. תכינו לו״ז - שבצו את ימי המבצעים בלוח השנה. יש בנובמבר לפחות 4 חגי קניות: שופינג אי.אל, בלאק פריידי, יום הרווקים הסיני, סייבר מאנדיי, בכולם יש מבצעים, חלקם שווים יותר חלקם פחות. מתוך אלה יש אתרים, כמונו למשל, שבוחרים להאריך את המבצעים ולהמשיך אותם לאורך כל החודש אבל חשוב לזכור שהמלאים מוגבלים.
  3. הירשמו לניוזלטרים - זה הזמן להישאר מעודכנים. היכנסו לאתרים של המותגים שאתם מעוניינים והירשמו לתפוצת המייל שלהם. כך הודעות על מבצעים יגיעו עד אליכם ולא תצטרכו להתעדכן כל פעם מחדש.
  4. התאזרו בסבלנות - כולם יודעים ששופינג בנובמבר זה הכי שווה שיש, זאת בדיוק הבעיה. אנשים מחכים לזה כל השנה וכשמגיע הרגע רוכשים בטירוף. המותגים וחברות השליחויות עושים הכל כדי לספק את הסחורה בזמן, אממה, זה לא תמיד קורה כמתוכנן, לפעמים העומס הוא פשוט יותר מידי וזה פשוט בלתי אפשרי לעמוד בזמני האספקה. מה שמשנה הוא שגם אם יהיה עיכוב, אתם תקבלו את המוצר שהזמנתם ותהיו מבסוטים במקסימום שעשיתם עסקה טובה, אז עדיף לנשום עמוק, להתאזר בסבלנות ולהנות מהדרך. 

שיהיה נובמבר של הגשמת חלומות!

אוהבים,

פנדה.