יום איכות הסביבה

כשאתם נכנסים למיטה, אנחנו רוצים שתרגישו הכי נעים, מחוברים לעצמכם ובטוחים. בפנדה אנחנו מאמינים שלחפצים שמקיפים אותנו יש אנרגיה ובחדר השינה צריך לשמור על אנרגיה חיובית! לכבוד יום איכות הסביבה החלטנו לשתף אתכם במאמצים הקטנים שאנחנו עושים בפנדה כדי להפוך את המוצרים שלנו לירוקים ואקולוגיים יותר. החל משימוש בחומרים ידידותיים לסביבה וטבעוניים, תרומת מוצרים לקהילה, מזעור פסולת ועד אריזה ושימוש בשקיות בד רב פעמיות עבור השמיכות והסדינים הרכים שלנו. למענכם ולמען כדור הארץ.

  1. מוצרי פנדה ידידותיים לסביבה (ולטבעונים) 

בכל פעם שאנחנו מפתחים בפנדה מוצר חדש אנחנו שמים דגש משמעותי על בחירות מקיימות כמו חומרי גלם עמידים, תפירה מקצועית וברמה גבוהה והימנעות ממוצרים מהחי. אנחנו לא עושים שימוש בנוצות, צמר וחומרים נוספים מבעלי חיים ובוחרים בשיטות יצור אתיות ואחראיות. בין היתר אנו מעדיפים שימוש בחומרים קלים למחזור כמו עץ. זה מאפשר לנו להפחית את ההשפעה הסביבתית בתהליכי היצור, ולכם - לישון בשקט בסביבת שינה ירוקה יותר.

  1. מזעור פסולת אריזות ומשלוחים יעילים

אמנם אנחנו לא יכולים להעלים לגמרי את האריזות כי חשוב לנו לוודא שהמוצרים יגיעו אליכם נקיים, מקופלים ושמורים, אבל בהחלט ניתן למזער את כמות הפלסטיק והעטיפות החד פעמיות. כחלק מהגישה האקולוגית של פנדה, אנו מיישמים שיטת אריזה מיוחדות שמאפשרות לנו להכניס לקופסת קרטון כל מוצר, החל מסדין, דרך כרית ועד ספה שלמה. זה לא רק עוזר לנו לחסוך בקרטונים ופלסטיקים ולתרום לסביבה נקייה, אלא גם מאפשר לנו להעביר כמות גדולה יותר של מוצרים בכל משלוח, מה שמפחית פליטות גזי חממה הקשורות לתחבורה. 

  1. אריזה בשקיות בד לשימוש חוזר 

דרך נוספת בה אנו דואגים לקדם את ערכי הקיימות של פנדה ולהפחית זיהום היא בעזרת שקיות בד המשמשות לאריזת השמיכות והסדינים הרכים שלנו במקום שקיות פלסטיק. שקיות הבד שלנו עשויות מאותו בד איכותי, עמיד לכביסות ורך של המצעים ויכולות לשמש למגוון רחב של מטרות. מצד אחד הן מספקות כיסוי שמגן על המוצרים בעת האחסון וההובלה, ומהצד השני הן נשארות אצלכם כשקיות אחסון בשוטף או כשקיות אריזה לחופשות. כבר שמענו על לקוחות שמשתמשים בהן כדי לשמור על המצעים כאשר הם לא בשימוש ואפילו על הורים שאורזים בהן סנדוויצ'ים לילדים לבית הספר!

  1. תרומת מזרנים ומוצרים נוספים לקהילה

בכל שנה אנחנו תורמים מגוון מוצרים לעמותות שונות וכך מנגישים שינה איכותית ונעימה לאלפי אנשים שלא יכולים לשלם על המוצרים בעצמם. זו גם הדרך שלנו לוודא שהמוצרים לא נזרקים והופכים לעוד פסולת מזהמת אלא שנעשה בהם שימוש לטווח הרחוק בידי מי שבאמת צריכים אותם.

פנדה היא חברה ישראלית שמחוייבת לערכי הקיימות וליצירת אנרגיה חיובית בחדר השינה ובכלל. אנחנו מאמינים ששתי המטרות הללו קשורות זו בזו ולא ניתן להפריד אותן. אם אנחנו רוצים לדאוג לחיים טובים ומלאים אנרגיה עבור בני האדם, עלינו לדאוג גם לשלומו של כדור הארץ ולהשתדל ליצור מוצרים עמידים בדרכים האחראיות והירוקות ביותר. זה מתחיל בבחירת חומרי גלם ידידותיים לסביבה ללא מוצרים מהחי, ממשיך במאמצים לצמצם פסולת ונסיעות מיותרות וכמובן בתרומת מוצרים לקהילה. 

אנו שואפים לעשות בחירות בנות קיימא שיועילו הן ללקוחותינו והן לכדור הארץ. על ידי שילוב יוזמות ירוקות אלו, אנו תורמים לסביבת שינה ירוקה והרמונית יותר. אנחנו מאמינים שכל אחת ואחד יכולים לעשות צעדים קטנים לכיוון עולם טוב יותר ושמירה על הסביבה ותמיד פתוחים לשמוע רעיונות ודרכים נוספות בהן נוכל ללמוד ולהתפתח בכיוון האקולוגי. מאחלים לכם יום איכות הסביבה שמח!