כך תבחרו מתנות לעובדים שהם באמת ישמחו לקבל!

בחירת מתנות לעובדים זה עניין טריקי. מצד אחד צריך לקלוע לטעם של כולם, מצד שני לא לחרוג ממסגרת התקציב ומצד שלישי להעניק משהו שיהיה גם משמעותי וגם שימושי. בשוק העבודה התחרותי של היום, מתנות מפנקות לעובדים כדי לחגוג את הישגיהם, לציין ימי הולדת או חגים הן ממש חובה. זו אחת הדרכים היעילות למשוך כשרונות חדשים לחברה ולהביע הערכה כנה שתסייע לשמור על שביעות רצון העובדים ועל המוטיבציה לאורך זמן! 

בחירת מתנות לעובדים היא משימה לא פשוטה אך חשובה מאין כמוה! כדי שתוכלו לעמוד בה, אספנו עבורכם 5 טיפים שחייבים להכיר כדי לבחור את המתנה המושלמת לצוותי העובדים אצלכם בחברה. נבין למה חשוב לשים לב לפני הרכישה ונכיר את היתרונות של בחירה במוצרי פנדה כמתנה מיוחדת ושימושית.



שנתחיל? 🥳

מתנה שאשכרה ישתמשו בה!

אין לנו ספק שגם אתם קיבלתם פעם שי ממש מפנק לכבוד החג, רק שלא היה לכם שום דבר לעשות איתו… הטיפ הראשון והחשוב ביותר בבחירת מתנות לעובדים הוא לבחור מתנה באמת שימושית. משהו שהעובדים שלכם לא יזרקו לפח אחרי יומיים אלא יוכלו לקחת הביתה ולהנות ממנו לאורך זמן (וגם להיזכר בחברה בכל פעם שמשתמשים בו). חשבו על מתנה שצריך בכל בית. בפנדה אנחנו מציעים מגוון מתנות פרקטיות כמו כריות שינה תומכות ואיכותיות (מומלץ במיוחד עבור עובדים שיושבים הרבה מול המחשב), מצעים רכים, שמיכות נעימות לקיץ ולחורף וחבילות מוצרי שינה מפנקות. אלו פריטים שישפרו את חיי היומיום של העובדים שלכם, יקדמו את רווחתם הכללית ויסייעו להם להמשיך להגיע לעבודה באנרגיות גבוהות.

איכות ועמידות שישמרו לאורך זמן

מתנה לעובדים היא דרך להדגים את הסטנדרטים הגבוהים של החברה ולהציג בחירה במוצרים איכותיים ומפנקים באמת. כשהעובדים מקבלים מתנה פחות איכותית הם מרגישים את זה ושוכחים את המחווה מהר מאוד, אולם כשהם מקבלים מתנה שמשרתת אותם לזמן ארוך גם האפקט של הבעת ההערכה שלכם נשאר איתם. בחרו להעניק להם מוצרי פרימיום מחברות שאפשר לסמוך על האיכות, האמינות והעמידות שלהן. 

בחירה ידידותית לסביבה

מחקרים עדכניים בשוק העבודה מצביעים על כך שיותר ויותר עובדים צעירים משלבים בבחירת מקום העבודה שלהם גם שיקולים ערכיים. חשוב להם לדעת שהחברה בה הם עובדים עושה טוב בעולם ולכל הפחות לא פוגעת בטבע. הענקת מתנה בת קיימא וידידותית לסביבה היא דרך שלכם להצהיר על המחויבות של החברה לערכי האקולוגיה. בדקו שהחברה ממנה אתם רוכשים מתנות לא עושה שימוש במוצרים מהחי כמו נוצות או צמר, ושהיא מקדמת תרומה לקהילה וצמצום פסולת (ממש כמו אצלנו פנדה).

בחירה בחברה ישראלית

דרך נוספת להדגים את ערכי החברה שלכם היא לייצר שיתופי פעולה ולתמוך בחברות ישראליות. זו לא רק דרך לתמוך בכלכלה המקומית ובצמיחת עסקים ישראליים, זו גם דרך לוודא שיהיה לכם ליווי ויחס מותאם אישית. החל מזמני אספקה מהירים דרך התאמה לצרכים ספציפיים של העובדים שלכם - בחירה בספק ישראלי למתנות לעובדים היא האופציה הטובה ביותר.

התאמה אישית לכל עובד/ת

לבסוף, כדאי לזכור שכל עובד ועובדת הם עולם ומלואו. לפעמים המתנות הכי מרגשות ומשמעותיות הן דווקא מתנות אישיות על השלמת פרויקט גדול או הבאת לקוח חדש לחברה, ולאו דווקא המתנות הכלליות בחגים. תנו תשומת לב להעדפות האישיות, לתחביבים ולצרכים של כל עובד/ת בבחירת המתנה המושלמת.

השקיעו במתנות שימושיות, עמידות וערכיות עבור העובדים שלכם ותוודאו שהם מבינים עד כמה אתם מוקירים את תרומתם למטרות החברה. זכרו, מתנה שנבחרה בקפידה עם תשומת לב לפרטים הקטנים היא לא רק חפץ שמשתמשים בו פעם אחת וזורקים לפח, זהו דבר מה שילווה את העובדים לטווח הארוך וישקף את ההערכה הגדולה שלכם לפועלם ומסירותם.