כך תעצבו את הסוכה בסטייל

מארחים בסוכות? קבלו 5 טיפים לעיצוב סוכה מושלמת


חג סוכות כבר כאן והוא מביא איתו אווירה של חמימות ושותפות. הילדים הקטנים כבר מתרגשים לקשט את הסוכה ואנחנו שוברים את הראש איך להפוך אותה למרחב שיהיה הכי נעים לשהות בו למרות החום ותנאי השטח. אנחנו בפנדה מאמינים ששמירה על המסורת יכולה לבוא יד ביד עם סגנון האירוח הייחודי שלכם. אז איך מעצבים סוכה שכולם ירצו להתקבץ בתוכה, לחלוק סיפורים ולאכול יחד? קבלו 5 טיפים לעיצוב סוכה בטייל.


1. כמה שיותר כריות - יותר טוב!


ברוב הסוכות אין מקום לספה של ממש ולאף אחד לא נוח לשבת על כיסאות לאורך זמן. הפיתרון? צרו בתוך הסוכה פינות ישיבה שונות. מסביב לשולחן יוכלו האנשים לשבת בכסאות ובאחת הפינות בסוכה תוכלו להניח מחצלות, מזרנים ומלא כריות כך שכל אחד יוכל למצוא תנוחה נינוחה לשבת. השתמשו בציפיות שקל ונוח לכבס כמו במצעי SUNWASHED וכך לא תדאגו מלכלוכים. אם יש לכם בעלי חיים שקלו לפנק גם אותם במזרון הכלבים של פנדה ולהציב אותו בפתח הסוכה!


2. אם אין ספה - תשימו פוף!


מכירים את המשפט - "אם אין אוכל תאכלו עוגות?" אז ככה, רק ברצינות. אם אין מקום לספה שלמה בסוכה, שקלו לפנק את האורחים עם פוף יפיפה שקל מאוד להעביר ממקום למקום. הפוף יסגנן את כל הסוכה בין רגע ויקנה לה מראה ביתי וחמים. זכרו - כשאנשים מרגישים בנוח, זה גם מעודד שיחות אינטימיות יותר, צחוק משותף וזיכרונות מיוחדים מהחג.


3. האירו את הלילה


כשהשמש שוקעת, האירו את הסוכה בתאורה קסומה. תלו גרילנדות איכותיות, ציידו את הילדים בפנסים וצרו אווירה של קמפינג ממש ליד הבית. אל תשכחו להשאיר פתחים בסכך כדי שתוכלו להביט גם בכוכבים. הם אולי החלק היפה ביותר בכל סוכה באשר היא…


4. הכי טבעי - הכי יפה


התחברו למהות החג על ידי שילוב אלמנטים טבעיים בעיצוב שלכם. הניחו עציצים, זרי פרחים עונתיים וסלסילות של פירות טריים לכיבוד. עשו מקום של כבוד לארבעת המינים והסבירו לילדים מה מסמל כל אחד מהם. אלו תוספות קטנות שעושות הבדל גדול בעיצוב הסוכה.


5. הכינו שלט שמזמין את כולם פנימה


אחת המסורות הכי חשובות בסוכות היא הכנסת האורחים. הכינו שלט יפה וגדול שמזמין את כולם פנימה - משפחה, שכנים, חברים וכל מי שרוצה לקחת חלק! אפשר להתאים את צבעי השלט לצבעי הפוף, הכריות או המצעים שבחרתם לשלב בעיצוב ומומלץ להכין אותו יחד עם הילדים כדי לחבר אותם לרוח החג ולגרום להם להרגיש חלק!


אם שילבתם את מוצרי פנדה בעיצוב הסוכה שלכם - אל תשכחו לשלוח לנו תמונות באינסטגרם או בפייסבוק! אנחנו מאחלים לכם חג שמח בסוכה מלאת צחוק, אהבה וזיכרונות מתוקים. שתמיד יהיה לנו מקום נוח לשים בו את הראש, לנוח ולהתמלא באנרגיה!