כך תעשו מייקאובר לחדר השינה של האורחים! כי הכנסת אורחים בפסח היא מצווה!

חג פסח ידוע בהמון שמות שונים - קוראים לו חג האביב, חג החירות וחג המצות והוא תופס מקום מיוחד בלב של כולנו. מעבר למשמעויות השמות הרשמיים, אנחנו אוהבים לכנות אותו גם - חג האורחים! כי במשך חופשת פסח יש הזדמנויות רבות להתאסף יחד, לחגוג עם משפחה וחברים, לפתוח את ביתינו ולארח אותם כמו מלכים. 


רוצים לשדרג את החוויה שלהם ולגרום להם להרגיש הכי בנוח ובבית? קבלו חמישה טיפים מנצחים למייקאובר מהיר ויעיל לחדר השינה של האורחים!


1. מצעים רכים ומגבות גדולות:


הדבר הכי קל ופשוט שאתם יכולים לעשות כדי ליצור אווירה של בית מלון מפנק הוא להניח על מיטת האורחים מצעים חדשים ורעננים בצבעים תואמים. שימו לב שהסדין מתוח טוב טוב מתחת למזרן והוסיפו קיפול קטן של השמיכה למראה יוקרתי. 


מעל המצעים תניחו סט מגבות פרימיום גדולות לגוף ולפנים, כדי שהאורחים ירגישו בנוח להשתמש בשירותים והמקלחת ככל שירצו מבלי להתבייש.


2. סדר פסח בחדר האורחים:


פסח הוא ה-הזדמנות לעשות סדר! לנקות את המרחב מעומסים מיותרים ולחדש אותו. בואו נודה באמת, במהלך השנה רבים מאיתנו מתייחסים לחדר האורחים כמו לסוג של מחסן. אנחנו תוקעים בו כל חפץ שלא מצאנו לו מקום אחר ואוגרים בו דברים שכבר מזמן היינו צריכים להפרד מהם לשלום. אז נצלו את החג כדי לעשות סדר מעמיק ולהפוך את חדר האורחים לחלק בלתי נפרד מהבית. 


שימו לב לספק לאורחים אפשרויות אחסון שונות על מנת שיוכלו לשמור על חפציהם מאורגנים בזמן שהותם. נסו לצפות מראש את הצרכים שלהם ולהכין לכך את החדר. למשל - תוכלו לכתוב את הסיסמה של ה-WIFI על פתק בשידה ליד המיטה ולהוסיף בקבוק מים קטן וכוס.


3. טאץ' אישי:


אתם לא צריכים לשנות לגמרי את העיצוב של חדר השינה כדי לשדרג אותו. פשוט תדאגו להוסיף לו את הנגיעה האישית שלכם כדי לגרום לאורחים להרגיש אקסטרה מיוחדים. למשל - אפשר להניח פרחים טריים או סלסלת פירות, שוקולדים או מוצרי טיפוח קטנה על המיטה. השאירו להם נר ריחני וגפרורים וכך תרצו אווירה שתגרום להם להרגיש רצויים ואהובים. 


4. פינת ישיבה נוחה:


נכון שלא קל להיות המארחים, אבל גם להיות אורחים בבית של מישהו אחר זה יכול להיות מאתגר. כדי לסייע לאורחים שלכם להרגיש הכי בבית תוכלו ליצור עבורם פינת ישיבה שבה יוכלו להירגע ולמצוא רגעים של שלווה עם עצמם. תוכלו להוסיף לחדר השינה שלהם פוף ויסקו שכיף לשקוע בו, לקרוא ספר או לשתות את הקפה של הבוקר (מכירים את אלה שעדיף לא לתקשר איתם לפני הקפה?...).


5. כריות ומזרנים איכותיים:

טיפ אחרון, אבל אולי החשוב ביותר - אל תתפשרו על מזרן וכריות איכותיים עם ספוג זיכרון (ויסקו). יש להם את ההשפעה החשובה ביותר על איכות השינה של האורחים שלכם. מזרן וכריות איכותיות יכולות לעשות את ההבדל בין לילה סביר ללילה מושלם ומפנק. 


יישמו את העצות הפשוטות לשדרוג חדר השינה של האורחים ותהיו בטוחים שהם יקומו בבוקר רעננים, פרשיים ומלאי אנרגיה כדי לבלות אתכם את החג! בין אם אתם מארחים משפחה קרובה או רחוקה, אחים או חברים - הכנסת אורחים בחג פסח היא אחת המצוות הכי יפות ומיוחדות שיש. זאת הדרך הבטוחה לשמור על קשרים משמעותיים ועמוקים עם היקרים לכם, להודות להם על מי שהם עבורכם וליצור יחד זכרונות שלא תשכחו.