כך תצרו פינת רביצה מושלמת בבית

זוכרים כשהיינו קטנים וחלמנו על בית חלומות צבעוני? לאן נעלמו החלומות האלו כשהתבגרנו? אם מתחשק לכם להכניס הביתה אווירה צעירה, יצירתית ומעוררת השראה, הכתבה הזאת בשבילכם. הגיע הזמן לעצב פינה קטנה בבית שבה הילדים ירגישו חופשי לשחק, ואתם תוכלו להתפנק עם ספר טוב או לשתות את הקפה של הבוקר בשקט. צרו מרחב שבו אפשר להתפרע מבלי לפחד, לטפס, לשנות, לנסות, להתגלגל, ליהנות ובעיקר - לחלום בגדול!

קבלו את המדריך השלם לעיצוב פינת רביצה מפנקת שמבוגרים וילדים אוהבים!

1. בחרו רהיטים נוחים ומזמינים

השלב הראשון ביצירת פינת רביצה כיפית היא לבחור רהיטים נוחים ומזמינים. רהיטים רכים ומפנקים שכיף לשבת עליהם לשיחה צפופה, אבל כיף גם לנמנם בשנ"ץ מהסרטים. תוכלו לשלב בפינה כזאת את הפופים של פנדה, את ספת הלאונג' וגם מגוון כריות כמו הכרית הארוכה של פנדה למראה אסתטי שעושה חשק להתכרבל. אל תשכחו להציב סלסלה קטנה עם שמיכת קווילט קיצית להשלמת הלוק.

2. שלבו אלמנטים מודולריים לגמישות מקסימלית בעיצוב

בפינת רביצה כדאי לבחור אלמנטים גמישים שניתן לשנות ולהתאים לצרכים המשתנים. ספת לאונג' המודולרית של פנדה מושלמת לזה! תוכלו ליצור ממנה מזרן ענק שיתפוס את כל השטח, שזלונג ארוך או ספה בגבהים משתנים. ניתן לשחק עם מיקומי הכריות שלה בשיא הקלות, להזיז ממקום למקום ולמקסם את היצירתיות והנוחות.

3. התאימו את העיצוב לכל הגבהים והגילאים

פינת הרביצה שלכם צריכה להתאים לכו-לם! מומלץ לבחור ברהיטים רכים במיוחד כדי שאף ילד (או מבוגר) לא יתקע בטעות את הבוהן בפינה חדה תוך כדי משחק. אפשר לפרוס שטיח נעים ולשלב רהיטים בגדלים וגבהים שונים כדי שהילדים יוכלו לטפס עליהם בקלות. הניחו פוף קטן לצד פוף ענק, הוסיפו הדום ופזרו כמה שיותר כריות נעימות! 

4. שלבו צבעים ומרקמים מעניינים

שילובי צבעים ומרקמים מגוונים מגרים את המחשבה ומעודדים את היצירתיות! תוכלו לשלב בין שמיכת קווילט רכה לספת לאונג' המכוסה בד קורדרוי שכיף ללטף. עודדו את הילדים לשבת על פוף ממולא פתיתי ויסקו אשר מתאימים את עצמם בכל פעם מחדש למי שיושב עליהם. תוסיפו כריות עם ציפיות בצבעים מדליקים וכך תעודדו את ילדיכם לחקור ולהשתמש בדמיון בצורה חופשית ויצירתית!

5. אל תשכחו טאץ' אישי

השלב האחרון והחשוב ביצירת פינת רביצה מושלמת היא הפרטים האישיים הקטנים. המטרה היא שכל מי שיראה אותה ישר יחשוב כמה היא מתאימה למשפחה שלכם ומסמלת את הקשר הנפלא ביניכם. אם אתם חובבי פאזלים תוכלו להניח בצד הפינה ערימה של פאזלים או משחקי קופסה שיהיו נגישים. אם אתם אוהבים לקרוא יחד כמשפחה, אפשר לשלב שידות קטנות עם ספרים אהובים או ספרי השראה שנחמד לעלעל בהם בזמן מנוחה. אם אתם אוהבים ליצור אמנות יחד תוכלו להניח דפים וחומרי יצירה (ואם משהו מתלכלך קצת, אל דאגה! תמיד ניתן להסיר את הכיסוי של ספת הלאונג' ולכבס אותו במכונה!).

עכשיו, כשאתם מוכנים ליצור את פינת הרביצה המושלמת בבית, אפשר להזמין את המוצרים ולהתחיל לעצב! זכרו שהמטרה היא ליצור מרחב נעים ומזמין שבו כל בני המשפחה יוכלו ליהנות, להירגע ולחלום בגדול. ואם כבר יצרתם את הפינה המושלמת שלכם, תעלו תמונה לסטורי ותייגו את @PANDA_ZZZ.