כך תשמרו על סדר וארגון בחדר השינה

פתרונות אחסון, שגרת בוקר ועוד מגוון טיפים!

איזה באסה זה לסיים יום עמוס בעבודה ולחזור לחדר מבולגן, נכון? אבל מי מאיתנו לא מכיר את "כיסא הבגדים", נו הכיסא הזה שאנחנו זורקים עליו כל מה שעדיין לא דורש כביסה, אבל גם לא נעים להחזיר לארון. מי לא מכיר את ערימת השטויות הקבועה על המיטה שכבר הפכה לחלק בלתי נפרד ממנה?

מסתבר שכל הבלגן הזה לא משפיע רק על מצב הרוח שלכם אלא גם על איכות השינה! אז אספנו עבורכם 6 טיפים (שאשכרה עובדים) לשמירה על סדר, כולל פתרונות אחסון יעילים ושגרת בוקר המשלבת טריקים לארגון יומיומי. מוכנים?

1. השקיעו בפתרונות אחסון חכמים

פתרונות אחסון טובים הם הבסיס לכל חדר שינה מסודר. תתחילו מלחשוב מה הצרכים שלכם ורכשו פתרונות אחסון פונקציונלים שיענו בדיוק עליהם. למשל, אם רוב הבלגן נובע מבגדים זרוקים - שווה להשקיע במתלה איכותי. אם יש לכם הרבה פיצ'יפקעס או חפצים קטנים שמסתובבים בחדר, כדאי שתכירו את שידות הצד של פנדה! שידות בעיצוב נורדי ומינימליסטי, עשויות מעץ מלא ואיכותי ומשלבות יופי ופונקציונליות. הן מספקות מקום מושלם לאחסון נרות ריחניים, ספרים, משקפיים או כל דבר קטן אחר שאתם צריכים ליד המיטה. 

2. סדרו את המיטה בכל בוקר

המיטה היא הסנטר פיס של חדר השינה. מיטה מסודרת עם מצעים איכותיים שמונחים עליה יפה תעניק מיד מראה נעים ומסודר יותר לכל חדר השינה. השתמשו במצעים נוחים ונושמים כמו מצעי SUNWASHED שלנו, שמגיעים בצבעים מגוונים ומעניקים מראה רענן לחדר השינה!

דרך אגב, מחקרים מראים שאנשים שמסדרים את המיטה כל בוקר נוטים להיות פרודוקטיביים יותר במהלך היום. אז קחו כמה דקות בבוקר בשביל ההרגל הקטן הזה שעושה אימפקט גדול. 

3. תשתמשו בקירות!

הקירות הם מרחב אחסון מעולה שלא תמיד מנוצל כראוי! התקינו מדפים צפים על הקירות כדי לאחסן ספרים, קישוטים או פריטים שאתם רוצים להציג. תוכלו גם לתלות ווים לאחסון תיקים או כובעים. הרעיון הוא להשתמש בכל שטח פנוי כדי להוריד מהעומס על הרצפה והשידות. כך תיצרו מראה נקי ומסודר יותר.

4. צרו שגרת בוקר מסודרת

לשגרת בוקר קבועה יש אינספור יתרונות. קודם כל, היא עוזרת לנו להתאפס על הבוקר, לא צריך לחשוב ולהתלבט יותר מדי כשהמוח עוד חצי ישן. אפשר פשוט לפעול על אוטומט ולעשות דברים קבועים שאנחנו ידועים שמיטיבים איתנו. אתם יכולים להחליט שבכל בוקר אתם מארגנים משהו אחד קטנטן, כמו לסדר מדף אחד בארון, לסדר את השידה או לזרוק את הבגדים מאתמול לסל הכביסה.

5. פחות זה יותר

תיראו מופתעים: ככל שיהיו לכם פחות חפצים בחדר השינה, כך יהיה פחות בלגן. הלם נכון? הגישה המינימליסטית אומרת שכל חפץ צריך לשרת אתכם בצורה כלשהי. זה יכול להיות ברמה הפונקציונלית (למשל שידה להניח עליה את משקפי הקריאה שלכם) וזה יכול להיות ברמה הרגשית או הרוחנית (למשל תמונות שגורמות לכם לחייך). תשריינו לכם זמן ביומן בשביל לעבור על הפריטים בחדר השינה שלכם ולשאול את עצמכם בכנות, האם אתם צריכים כל כך הרבה דברים? האם יש משהו שתוכלו להיפרד ממנו בהודיה, להעביר הלאה או לתרום? ככל שיהיו פחות פריטים, כך יהיה לכם פחות מה לסדר וגם הראש שלכם יהיה שקט יותר.

6. אווררו את החדר!

סדר וארגון לא קשור רק לחוש הראייה אלא גם לחוש הריח! המיוחד בחדר השינה, שבדרך כלל מצוי בו הרבה טקסטיל (בגדים, מצעים וכו') יש נטיה להצטברות ריחות ולעיתים אפילו עובש. הקפידו לפתוח את החלונות מדי יום כדי להכניס אוויר טרי ולמנוע ריחות לא נעימים ואם אתם קולטים שמתחיל להצטבר עובש בארון הסגור טפלו בבעיה מיד לפני שהיא מחמירה. מעבר לשיפור באיכות השינה שלכם, אוורור החדר חשוב גם לשמירה על הבריאות! 

שמירה על סדר וארגון בחדר השינה היא בחירה להשקיע בעצמכם, ותתפלאו אבל זה כנראה לוקח פחות זמן ומאמץ ממה שנדמה לכם. השתמשו בפתרונות אחסון ורהיטים מתאימים כמו שידות הצד של פנדה ותתפנקו בלילות ובקרים מסודרים ונעימים ממש כמו בבית מלון עם שירות חדרים…