כריות גדולות למיטה ושינה טובה - מה הקשר?

מכירים את התחושה הנפלאה הזו של יום עמוס שמסתיים בשינה ערבה, כאשר הראש נוחת על הכרית ואחרי מספר נשימות עמוקות אתם כבר מתחילים חלום מתוק. תופתעו לדעת, אבל יש הרבה מאד גורמים שמשפיעים על איכות השינה שלנו. למשל, רמת התאורה בחדר (רצוי להמנע ממסכים פועלים), הטמפרטורה סביבכם (לא חמה ולא קרה מדי), נוחות המזרן שעליו אתם שוכבים וכמובן הכרית שעליה אתם ישנים. במאמר זה נשים דגש על הקשר בין הכריות לאיכות השינה שלכם.

כריות גדולות למיטה מה תפקידה של הכרית?

כאשר אנו שוכבים על המיטה בתנוחות שונות, הראש שלנו מוטה מעט מטה. בניגוד לישיבה זקופה שבה הראש והצוואר מהווים המשך ישיר של עמוד השדרה. לכן, אנו נוטים להניח כרית על המיטה לייצוב הראש, ונהנים מהנוחות הרבה של כרית זו. במשך הלילה הגוף נוטה לזוז, ואנו מוצאים את עצמנו לא אחת מתעוררים בפינה של הכרית בבוקר או שהכרית נופלת לרצפה מבלי משים. אם בוחרים להשתמש בכריות איכותיות יותר, עבות ויציבות, אפשר למנוע את הזליגה של הכרית מטה.

כריות ויסקו

האם יש קשר בין הכרית למצב הגב שלנו? מסתבר שכן. כרית מתאימה לראש מסייעת במנח מתאים של הצוואר בזמן השינה. כיום, אחת הכריות האיכותיות ביותר המעניקה תמיכה לראש ולצוואר היא כרית ויסקו איכותית. כריות ויסקו מבוססות על טכנולוגיה שפותחה במקור עבור סוכנות החלל האמריקאית נאס"א. התכונה הייחודית של חומר זה היא התרככות כתוצאה ממגע עם גוף חמים. צורתה של הכרית משתנה והיא מתאימה את עצמה למבנה הראש והצוואר של כל אדם. ברגע שראשכם מונח על הכרית היא מקבלת את הצורה של הראש, וכאשר קמים בבוקר, כרית הויסקו חוזרת למצבה הטבעי עד אשר תניחו עליה את ראשכם בלילה שוב.

כריות מוגבהות גם למי שנוחר מעט

לכרית יש יתרון נוסף. היא מאפשר להרים את הראש לזווית של 30-25 מעלות ולסייע לנשימה. כאשר אנו נושמים בקלות השינה שלנו רציפה וללא תקלות. לכן, מומלץ לרכוש כריות שיסייעו בהנחה של הראש בכל מקום במיטה.

כריות גדולות

תעלות אוורור לשנת לילה נוחה

כיום אפשר להשיג כריות המעניקות חוויית שינה נעימה בזכות תעלות אוויר המסיעות לזרימה נוחה וחלקה של האוויר מתחת לראש. חלק מהאנשים נוטים להזיע גם בשעות הלילה. כרית איכותית העשויה מחומר מאוורר, תעזור למנוע הזעה מיותרת ופצעוני זיעה על גבי הצוואר והפנים. במקום שתקומו מתגרדים ומיוזעים, תגלו כי שנת הלילה הערבה מבטיחה לכם בוקר רענן שבו אתם מתעוררים בחדווה ויכולים להתחיל את היום ערניים לחלוטין. את הכרית מומלץ לעטוף עם ציפה מבד נושם המוחלפת בתדירות שבועית כדי לשמור עליה נקייה והגיינית. על הכריות מצטברים חיידקים רבים, בשל השומן המופרש מעור הפנים ומהשיער, לכן ניקיון בתדירות גבוה של הכרית יסייע לשמירה על בריאותכם.

עיצוב המיטה עם כריות

פעמים רבות אנו משתמשים בכריות גם כדרך לעצב את המיטה, למשל כרית ארוכה לחדר שינה, אשר מוסיפה לחזות המיטה, מעוטרת לצידה עם כריות קטנות יותר או לחילופין כריות גדולות למיטה שניתן להניח עליהן את הראש ולצפות בטלוויזיה בנחת בסיומו של יום ארוך.

לסיכום, כרית גדולה ונוחה יכולה להיות הבסיס לשינה טובה יותר, ואף למנוע חלק מכאבי הצוואר שלכם במהלך היום. תוכלו לרכוש כריות כאלה ולהניח אותן על המיטה הזוגית ולהשתמש בהן הן לשינה נוחה והן כאלמנט עיצובי נאה. את הכריות הללו ניתן לרכוש בקלות באתר של פנדה.