למה חשוב לתת לפחות 30 לילות ניסיון למזרן החדש שלכם?

כל מחקרי שינה מראים שלוקח מינימום 30 לילות להתרגל למזרן חדש. במקרה של מזרן ויסקו, זה גם הזמן שלוקח לו להתאים את עצמו לגופכם באופן מושלם.
אנחנו ממליצים בחום לקחת לפחות ארבעה שבועות, להרפות לתוך המזרן ולתת לו הזדמנות אמיתית לעטוף אתכם ברכות ולהעניק לכם את השינה שתמיד חלמתם עליה.

אנחנו לא רוצים שתתרגלו אלא שתתאהבו ולכן אנחנו נותנים 100 לילות ניסיון עלינו. אם לא התאהבתם לגמרי אחרי 30 הלילות הראשונים, נגיע עד אליכם ונאסוף את הפנדה שלכם בלי
שאלות ובלי אותיות קטנות.
הכל מתחיל ביסודות
כשתכננו את המזרנים שלנו לקחנו בחשבון המון דברים שקורים במהלך הלילה כמו תזוזה, נשימה ואורך מחזורי השינה. תיכננו את המזרן כך שיתאים למגוון רחב של גבהים ואורכים של עמוד השדרה ועם זאת, באופן אירוני, אתם עלולים להרגיש בהתחלה לא בנוח או אפילו כאבי גב, רוב הסיכויים שזה בכלל לא קשור למזרן.
הרבה דברים יכולים להשפיע על השינה שלכם ובניהם - המיטה. כשבונים בית חדש יש חשיבות ליסודות, ככל שהיסודות יהיו יותר חזקים וחדשים ככה הסיכוי לתקלות בבית פוחת או לחילופין - אם תבנו בית חדש על יסודות רעועים כנראה שתגלו הרבה תקלות במרוצת השנים. אותו דבר עם המיטה שלכם.
למיטה שלכם יש תפקיד חשוב בתמיכה, יכול להיות שהמיטה הישנה שלכם לא מעניקה את התמיכה הנדרשת למזרן שלכם ובכך פוגעת באיכות השינה. ההמלצה שלנו היא להחליף מיטה כשמחליפים מזרן וגם אם אתם מחליטים שלא, במידה והמזרן לא נוח לכם נמליץ לבדוק אותו גם בלי המיטה לפני שאתם מחליטים.
להתעורר לבוקר חלומי אחרי שינה על המזרנים של פנדה
עדיין מתרגלים למזרן החדש?
החדשות הטובות הן שזה לגמרי נורמלי והחדשות העוד יותר טובות הן שהכנו לכם קצת מידע שימושי שיקל על תקופת ההסתגלות.
כאבי גב יכולים להיגרם ממגוון רחב של סיבות. זה יכול להיות ישיבה כפופה, מאמץ פיזי לא מידתי או נעליים חדשות או לא מתאימות. מכירים את זה למשל שיום אחרי שמתאמנים בפעם הראשונה אחרי תקופה ממושכת שלא, כל הגוף כואב? או שעזרתם לחבר להעביר דירה והגב שלכם זועק הצילו? 
לרוב הכאב הוא לא בגלל נזק שנגרם אלא כי זו הדרך של הגוף שלכם לומר שמשהו השתנה בהתנהלות אליה הוא רגיל ולוקח לו רגע להתרגל. זה עלול לקרות גם כשאתם מחליפים מזרן.
יכול להיות שלאורך השנים אימצתם יציבה לקויה כתוצאה משינת לילה לא אידאלית ועכשיו הגוף שלכם חוזר לקבל את התמיכה לה הוא זקוק. רבים מלקוחותינו מעידים כי לאחר תקופת הסתגלות, אי הנוחות חולפת והם נהנים מחווית שינה שעוד לא הייתה להם.