למה כדאי להוריד את התכשיטים שלנו לפני השינה

עונדים תכשיטים במהלך היום? בכתבה הבאה נסביר למה כדאי להוריד אותם לפני השינה

תכשיטים הם חלק מהמראה, מהאופי ומהביטחון שלנו, אבל הם יכולים לגרום ללא מעט נזקים אם לא מסירים אותם לפני השינה. ריכזו לכם יחד עם טל רונן, מעצבת תכשיטי המותג TARO כמה סיבות מדוע חשוב להוריד את התכשיטים שלנו לפני השינה:

תכשיטי המותג TARO

  •       זיהומים: התכשיטים שלנו מתלכלכים במהלך היום מאבק, שאריות אוכל, סבון ידיים, זיעה וכו'. כל הלכלוכים האלו יכולים לגרום לזיהום אם התכשיטים שלנו לא נקיים היטב. הזיהום יכול להתפתח מתחת לתכשיטים, ויכול לגרום לגירוי בעור, בדלקת ואפילו בזיהום דם.
  •       נזק לתכשיטים:  תכשיטים יכולים להינזק אם אנחנו ישנים איתם, במיוחד אם הם עשויים מחומרים עדינים. התכשיטים יכולים להישרט, להישבר, להיקרע או להינזק בצורה אחרת.
  •       הפרעות בשינה: תכשיטים יכולים להפריע לשינה אם הם לא נוחים. הם יכולים לגרום ללחץ על העור, לגרום לתחושת גירוי, או סתם להפריע לנו לישון בנוחות.

אז אם אתם רוצים לשמור על הבריאות שלכם, על התכשיטים שלכם ועל שנת הלילה שלכם, מומלץ להוריד את התכשיטים לפני השינה.

הנה כמה טיפים לטקס הורדת התכשיטים שמומלץ לעשות לפני השינה:

  •       הסירו את כל התכשיטים לפני שאתם הולכים לישון. זה כולל טבעות, עגילים, שרשראות, צמידים וכו'.
  •       תשטפו את התכשיטים בסבון ומים חמימים וייבשו אותם היטב לפני שאתה שמים אותם בקופסא או בארון, זה יעזור להסיר כל זיהום או לכלוך.
  •       אחסנו את התכשיטים במקום קריר ויבש .זה יעזור לכם לשמור עליהם במצב טוב.

אם תכניסו את הטקס הזה לשגרת הערב שלכם, תוכלו לשמור על עצמכם ועל התכשיטים שלכם בריאיםף רעננים ובטוחים יותר.

השפעת הורדת תכשיטים על השינה

בנוסף לסיכון הבריאותי, הורדת תכשיטים לפני השינה יכולה גם לעזור לנו לישון טוב יותר. כאשר אנחנו מסירים את התכשיטים, אנחנו נותנים לגוף שלנו הזדמנות להשתחרר מכל הלחצים ומכל מה שהוא עובר במהלך היום. התכשיטים יכולים ליצור לחץ על העור, מה שיכול להקשות עלינו להירגע ולהירדם ולכן חשוב להוריד אותם.

כשאנחנו מסירים את התכשיטים, אנחנו גם נותנים לגוף שלנו להתנקות לחלוטין (פיזית ונפשית) ומאפשרים לו מנוחה מוחלטת בלי צורך להחזיק על עצמו את התכשיטים שהוא סוחב במשך כל שעות היום. לפעמים אנחנו לא מרגישים אותם אבל הם שם והגוף מרגיש אותם, תנו לו קצת מנוחה מהם.

הורדת התכשיטים לפני השינה יכולה לעזור לנו לקבל שינה עמוקה יותר מאחר וכאשר אנחנו לא לובשים תכשיטים, אנחנו פחות מתעוררים במהלך הלילה בגלל גירוי או לחץ על העור.

אז אם אתם מתקשים להירדם בלילה, מומלץ לנסות להוריד את התכשיטים שלכם לפני השינה. זה יכול לעזור לכם להירגע ולהיכנס למצב של שינה.

למעבר לאתר של TARO By Tal Ronen>>>
www.tarobytal.com