למה כדאי להשקיע במיטה עם גב מיטה? 5 סיבות שכדאי להכיר!

גב מיטה אינה המצאה חדשה כלל. ארכיאולוגים טוענים שכבר במצרים העתיקה אנשי המלוכה נהגו לישון במיטות עם גב מיטה שהיה מעוצב ומעוטר בהתאם לאופנה. מאז לא מעט מים עברו בנהר, וכולנו רוצים לישון כמו מלכים! מזל שהיום כל אחד ואחת יכולים לבחור במיטת עץ זוגית, איכותית ומיוחדת עם גב מיטה יפיפה במגוון רחב של סגנונות. עדיין מתלבטים? הרשו לנו להכיר לכם כמה מהיתרונות העיקריים של מיטה בעלת גב תומך.  


להפוך את המיטה ל"סנטר פיס" בקלות

המיטה היא אמנם מרכז חדר השינה, אבל זה לא אומר שכל מיטה היא "סנטר פיס". כדי להפוך את המיטה לרהיט שמוסיף עניין, תחכום וישר מושך את העין, כדאי לבחור במיטה איכותית עם גב מיטה. בין אם הסגנון שלכם מודרני, קלאסי או אקלקטי, גב מיטה מעוצב יכול לחולל בחדר מהפך ולהעלות את העיצוב כמה רמות מעלה. זו הסיבה שמיטת NATURAL של פנדה מגיעה עם שלושה עיצובים שונים של גב מיטה! תוכלו לבחור בין גב מרופד בכרית למראה רך ונעים, גב עץ מגולף למראה טבעי ומחוספס או גב המשלב ראטן לעיצוב בסגנון וינטג'! 

 

אוהבים פאנג שוואי? גב מיטה זה חובה!

עוד יתרון עיצובי של גב מיטה - הוא נחשב לבחירה מועדפת על פי עקרונות הפאנג שואי! אם אתם לא מכירים, מדובר בשיטת עיצוב וארגון סינית שמטרתה להביא לתחושת הרמוניה בחלל החדר. על פי השיטה, גב מיטה יכול לסייע בשיפור האנרגיה בחדר על ידי תחימה נוספת של אזור השינה ושמירה על הראש והצאוור העדינים. 

 

תמיכה לגב וארגון הכריות

בנוסף למראה והתוספת העיצובית, גב המיטה מספק גם יתרונות פרקטיים. מצד אחד הוא מהווה תמיכה נוספת לראש ולצוואר. כך למשל תוכלו להשתמש בו כמשענת נוחה בזמן שאתם קוראים ספר, צופים בטלוויזיה או מתפנקים עם ארוחת בוקר שווה במיטה. מהצד השני, הוא מאפשר לכם להשעין עליו ביעילות את כריות השינה וכריות הנוי מבלי שיפלו או יתבלגנו.


שכבה מבודדת קור


הטמפרטורה בחדר השינה מהווה גורם מכריע המשפיע על איכות השינה שלכם! גב המיטה מהווה שכבה נוספת אשר חוצצת ביניכם לבין הקיר ובכך יוצרת בידוד מפני הקור. במיוחד כאשר ישנים בחדר עם קירות יחסית דקים. למעשה, זהו אחד השימושים המקוריים לגבי המיטה - לשמור על חום הגוף בעת השינה.


הגנה על הקיר מפני נזקים ושריטות


לבסוף, כאשר המיטה שלכם צמודה לקיר, הוא חשוף יותר לשריטות ונזקים שונים כמו חיכוך, הסרת צבע או לכלוכים שונים שעלולים לפגוע בו כאשר אתם מסתובבים, מזיעים במהלך הלילה, אוכלים במיטה וכן הלאה. ראש מיטה יוצר מחסום בין המיטה לקיר ובכך מונע כל נזק שעלול להתרחש כתוצאה ממגע.


השקעה במיטה עם גב מיטה היא לא רק עניין של סגנון ועיצוב יוקרתי. זו החלטה שיכולה לשפר את חווית השינה הכוללת ואת האווירה בחדר השינה וגם לספק פתרונות ויתרונות פרקטיים פשוטים וחכמים. אז אם אתם מוכנים לישון כמו מלכים, הגיע הזמן שתכירו את מיטת NATURAL עם גב מיטה מעוצב של פנדה!