למה כדאי לך לקנות מזרן ויסקו לילד שלך?

למה כדאי לך לקנות מזרן ויסקו לילד שלך?

השינה היא הבסיס לקיום חיים בריאים, ויחד עם תזונה נכונה וטובה לגוף שלנו, אנחנו יכולים לנהל שגרה פעילה ויעילה. מחקרים רבים נעשו על שינה ויתרונותיה, וממש כפי שהשינה חשובה למבוגרים היא חשובה אף יותר אצל ילדים. במאמר זה נדגיש את החשיבות בבחירת המזרן הנכון עבור ילדיכם, כדי שתוכלו להבטיח עבורם שנת לילה ערבה.

מזרן לילדים

לישון על זה

ידוע שילדים זקוקים לשעות שינה רבות יותר ממבוגרים. שינה טובה ושעות שינה מספקות הן הרגל שחשוב להקנות כבר מגיל צעיר. ילדים זקוקים לאנרגיה, לריכוז, לסדר יום קבוע ולשגרה. כדי שיוכלו לישון היטב, עלינו ההורים מוטלת האחריות לדאוג לסביבת שינה שקטה, ולמיטה נוחה עם מזרן תואם - מזרן לילדים. מזרן איכותי מאפשר לשמור על שינה רציפה, מנח נוח במהלך השינה ובד מזרן שאינו גורם להזעה או לאלרגיה.

 השקט שאחרי הסערה

ידוע ששינה מהווה שליש מחיינו, ובסיומו של כל יום אנו רוצים לשכב על מזרן שיאפשר לנו לישון היטב ולאגור כוחות ליום המחרת. הילדים, שלא כמו המבוגרים, נוטים להיות פעילים מאוד במהלך היום, להוציא אנרגיה ולהפעיל את הגוף. הלילה הוא זמן מנוחת הגוף והגדילה, וכשמדובר בילדים שלנו אנחנו רוצים את הטוב ביותר עבורם.

חדר שינה של הילדים הוא מקום שהם נוטים לבלות בו זמן רב הן בגלל שעות השינה הרבות שלהן הם זקוקים והן בשל המשחקים המצויים בחדרם. אנו משתדלים לספק לילדינו אווירה נוחה ורגועה כשהם הולכים לישון, ללא מסכים מרצדים וללא רעש, כדי שיצללו לשינה נעימה וללא הפרעות. ילד שישן טוב, מתעורר רענן והוא רגוע ומרוכז יותר במהלך היום.

מזרן ויסקו לילדים

לישון על זה טוב

 אחרי שדאגנו להם לחדר שינה נוח, ולמיטה המתאימה לגודל גופם, חשוב שהמזרן יהיה נעים ומרגיע, איכותי וישמור על עמוד השדרה שלהם. מזרן ויסקו לילדים מעוצב בטכניקה ייחודית כך שיספק בדיוק את הצורך בשינה בריאה וללא הפרעות. למזרן ויסקו יש שכבת כדוריות ג'ל המאפשרת לו להיות אלסטי ולהתאים עצמו למשקל הגוף ולמבנה שלו. כשהג'ל בא במגע עם חום הגוף, הוא מתעצב ומתרכך והמשקל מתפזר לאורך המזרן. זהו יתרון חשוב למי שזקוק לתמיכה עקב רגישות בעמוד השדרה ולילדים שגופם גדל.

שכבה רכה יותר של ספוג ויסקו בשילוב כדוריות ג'ל המאפשרת לו להיות אלסטי ולהתאים עצמו למשקל הגוף ולמבנה של ילדים מגיל 4 ומעלה. כשהג'ל בא במגע עם חום הגוף, הוא מתעצב ומתרכך והמשקל מתפזר לאורך המזרן.  זהו יתרון חשוב למי שזקוק לתמיכה אורתופדית עקב רגישות בעמוד השדרה ולילדים שגופם גדל.

שכבה קשיחה יותר, מתאימה לילדים עד גיל 4 - שכבת ספוג זו עשויה מפוליאוריתן בצפיפות גבוהה ובעלת חלוקה לשלושה אזורי תמיכה המעניקים נוחות אולטימטיבית לכל חלקי הגוף של הילד, בדגש על הצוואר, הגב והמותניים. עיצוב התעלות תורם לזרימת אוויר ולשינה נעימה יותר.  

עומד בתווי תקן בין־לאומיים

מזרן ויסקו מיוצר בטכניקה ייחודית אשר שמה דגש על בריאות הגוף והסביבה. מזרן זה עומד בשני תווי תקן בין־‏לאומיים המבטיחים את איכות הבד ואת איכות הספוג. הבד שממנו עשוי המזרן נבדק במטרה לוודא שאינו מכיל חומרים רעילים או מתכות המסוכנות לאדם ולאיכות הסביבה. הספוג שממנו עשוי המזרן עומד בתקן המבטיח CertiPUR-US שאינו מכיל חומרים רעילים ואינו פולט חומרים שפוגעים בסביבה. כשמדובר בילדים שרגישותם גבוהה יותר, נושא זה הוא בעל חשיבות רבה ביותר.

לבחור את המזרן המתאים לילדכם

כשמדובר על מזרנים איכותיים, ישנם שני סוגים השונים במאפייניהם ובמרכיביהם. בבואכם לרכוש מזרן אתם ודאי תיתקלו בשאלה, האם לבחור מזרן ויסקו או לטקס לילדים? ולכן כדאי לדעת מהם ההבדלים בין השניים:

למרות ההבדלים בין המזרנים האיכותיים, לכל אחד העדפה משלו, הדרך הטובה ביותר לבחון זאת היא לנסות. אנו ממליצים לנסות את המזרן במשך כמה לילות כדי לוודא שהוא נוח ומתאים לילדכם.