למה כדאי לקנות מזרן ומיטה ביחד?

שינה טובה היא בסיס לחיים בריאים, זו עובדה הידועה לכולם. גם תזונה טובה, פעילות גופנית ושמירה על אופטימיות הן דרכים טובות ומומלצת לחיים בריאים וארוכים, אבל נתמקד במה שאי־אפשר בלעדיו – שינה. אנחנו מבלים כמעט שליש מחיינו בשינה, והגוף שלנו זקוק לה כדי להתחדש, להתחזק, לגדול, להתרכז, לתפקד היטב ולשרוד.

כדאי לקנות מזרן ומיטה ביחד

כדי לישון היטב צריך לישון בנוח ובאופן שנעים לגוף, שינה רצופה ועמוקה. מיטה טובה היא תנאי לשינה איכותית שבה הגוף מונח בנוחות. מיטה טובה היא בעצם מיטה הכוללת מזרן איכותי, נוח ומתאים שמסייע לשינה ללא הזעה, ללא תזוזות רבות וכוללת תמיכה טובה לעמוד השדרה.

טובים השניים

כשניגשים לרכוש מזרן יש להגיע עם מידות מדויקות כדי להתאים את הרכש החדש למיטה הקיימת. לעומת זאת, אם קונים בסיס מיטה עם מזרן, ההתאמה בטוחה ואפשר לבחור את הגודל הרצוי עבורכם ללא חשש. כך אתם גם חוסכים בהוצאות על רכישת מיטה ללא מזרן וקניית מזרן בנפרד. הצוות המקצועי של החברה יוכל לייעץ לכם על הבסיס הנוח ביותר עבור המזרן שתבחרו, בין אם זו מיטת יחיד ובין אם מדובר על בסיס מיטה זוגית.

אם אתם מתחדשים במזרן איכותי כדאי שהוא יהיה מונח על מיטה שאינה חורקת, מיטה חזקה שתוכל לעמוד במשקל של מזרן זוגי ולא תשמיע צליל צורם עם כל תזוזה. באופן זה תוכלו להרוויח תמיכה ויתרונות אורתופדיים לשינה ערבה. בסיס מיטה ניתן למצוא בגדלים שונים ובצבעים שונים, למיטת יחיד, למיטה וחצי ולמיטה זוגית. לכל גודל בסיס מיטה שתבחרו, ניתן להתאים מזרן איכותי.

מזרן שיעשה לכם טוב

אחרי שבחרתם לרכוש בסיס מיטה עם מזרן, עולה השאלה באיזה מזרן לבחור? ישנם מזרנים מסוגים שונים, וכל אחד יוכל ליהנות משינה נוחה לפי מבנה גופו והעדפותיו, אך כדאי להכיר את תכונותיהם לפני שבוחרים. ישנם מזרנים המכילים קפיצים, ישנם מזרנים העשויים מספוג כזה או אחר, אך בשנים האחרונות יוצר מזרן חדשני בטכניקה יחודית שהעלתה את רמת הנוחות והבריאות באופן משמעותי מכפי שהייתה בעבר.  

כשהמדע מגיע למיטה

מזרן ויסקו פותח אחרי מחקרים רבים שנועדו לשדרג את חוויית השינה ולהביא את המדע המתקדם גם לתחום החשוב הזה. המזרן עשוי מחומר הרגיש לטמפרטורה, והוא מתאים את עצמו לחום הגוף, למנח הגוף ומפזר את המשקל המונח עליו.

המזרן הייחודי הוא בעל יכולת לספוג עומסים ולחצים בשל היותו עשוי שכבת ג'ל יחודית הנראית כמו בועות ומעניקה תמיכה מרבית. מזרן ויסקו איכותי מקל על כאבי גב ומסייע בזרימת הדם באופן המיטבי ביותר במהלך השינה.

בנוסף לאיכויות המבנה השכבתי שלו, מזרן ויסקו עומד בתווי תקן ואיכות בין־לאומיים מבחינת הספוג המצוי בו, ואף בתווי איכות של הבד העוטף את המזרן. המזרן אינו מכיל דבקים או חומרים רעילים ואף מונע התלקחות. הבד של המזרן הוא ידידותי לסביבה ומונע הזעה, ואף יעיל מאוד למי שסובל מאבק ומאלרגיות.

מזרן ויסקו איכותי

בדקו תמיד את האחריות

בשל איכותם הגבוהה, למזרני ויסקו ישנה אחריות רבת שנים של 12 שנים. אך כיוון שכל אדם שונה מחברו, אנו מעוניינים לאפשר ללקוחותינו לנסות את המזרן ולוודא שהוא נוח ונעים להם במשך 100 לילות! אין הכוונה לשינה על מזרן עטוף בניילון כמובן. אנחנו מזמינים אתכם להוריד את שכבת הניילון ולהשתמש במזרן לנוחיותכם, כדי שתוכלו להיווכח באיכותו ובהתאמתו למבנה גופכם. כך תוכלו ליהנות מיתרונותיו ולדעת האם הוא מתאים לכם בדיוק. אנו מאמינים שאין כמו ניסיון אמיתי כדי להבין את ההבדל.