למה לבחור בעסקים ישראלים?

אנחנו יודעים שכבר נמאס לכם לשמוע את המילים "במיוחד עכשיו", צודקים. אז קודם כל תדעו שבחירה בעסקים ישראלים היא טובה ונכונה לכל אורך השנה! ובכל זאת, יש משהו בתקופה הבלתי נסבלת והקשה שכולנו חווים שמדגישה את זה אפילו יותר. אם אנחנו לא נתמוך בעסקים ישראלים, נחזק את הכלכלה ונשמור כאן על מקומות עבודה - אף אחד לא יעשה את זה בשבילנו. אז אם אתם בדיוק מתלבטים אם להזמין מהארץ או מחו"ל, הכתבה הזאת בשבילכם. קבלו 5 סיבות לקנות מעסקים ישראלים.


  • תמיכה בתושבי הדרום ובחיילים שלנו

  • כמות העסקים הישראלים שהתגייסו, נרתמו ופועלים 24/7 למען חיזוק תושבי הדרום והצפון שפונו מבתיהם ולמען החיילים והחיילות שלנו היא אדירה. זה העם שלנו וכאן הוא נמדד. גם אנחנו בפנדה תרמנו כבר בימי המלחמה הראשונים אלפי מזרנים, כריות, מצעים וציוד שינה למשפחות שפונו מהדרום כדי שיוכלו לישון קצת יותר טוב בלילה. 


    במקביל יצאנו בפרויקט במסגרתו אנו תורמים 5% מכל רכישה באתר! עד כה אספנו ותרמנו מעל ל-120 אלף ש"ח עבור הקמת גנים לילדי הקיבוצים מהעוטף - ניר עוז, נירים, סופה, עין השלושה ורעים וזו רק ההתחלה! אנחנו פועלים יחד עם "שינוע חברתי", ארגון ללא מטרות רווח שמתמחה בפתרונות לוגיסטיים, גיוס מתנדבים ותיאום בין גופים ובכך מבטיח העברה בטוחה ויעילה של התרומות. אז תדעו, כשאתם בוחרים לקנות בפנדה - אתם בוחרים לתמוך בתושבי הדרום. 


  • הבטחת יציבות תעסוקתית לישראלים

  • עסקים ישראלים הם משלנו. האחים, החברים, הבנים והבנות של בעלי ובעלות העסקים, המנהלות, המוכרים, העובדים והעובדות נמצאים עכשיו במילואים או חס וחלילה ספגו אבדות בנפש וברכוש. בחירה לקנות מעסקים ישראלים היא דרך רבת עוצמה להבטיח יציבות תעסוקתית עבור אחינו. כשרוכשים מחברות מקומיות - תורמים באופן ישיר לשמירת מקומות עבודה ולפרנסה של משפחות ישראליות התלויות בעסקים הללו. 


  • איכות ומצוינות

  • אין מה להשוות בכלל בין האיכות עליו מקפידות חברות ישראליות לבין חברות אחרות. עסקים ישראלים מכירים את הטעם והדרישות הגבוהות של לקוחות ישראלים ויודעים לספק את הסחורה. כשבוחרים לקנות מעסק ישראלי כמו פנדה אפשר להיות בטוחים שתקבלו מוצר עמיד לאורך זמן על פי התקנים והסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות ואיכות! 


  • מחזיקים את הכלכלה

  • בתקופה הקשה הזו, אולי מרגיש לכם מוזר לחשוב על רכישת מוצרים או עיצוב הבית. יחד עם זאת אנחנו מאמינים שזאת הדרך להוכיח שאנחנו כאן להישאר. אנחנו חזקים וממשיכים להניע את החיים, את הכלכלה ואת החברה הישראלית. כי בחירה בעסקים מקומיים היא השקעה ישירה בארץ שלנו! ישראל ידועה ברוח החדשנית ובכישרון היזמות שלה בקנה מידה עולמי, ואנחנו לא מתכוונים לעצור. 


  • שירות כמו שישראלים אוהבים

  • כשאתם קונים מעסק ישראלי איכותי - השירות שאתם מקבלים הוא בשפה העברית ובלי אותיות קטנות! אנחנו בפנדה מעניקים לילות ניסיון עם המוצרים, אחריות ארוכה וכמובן - משלוח עד הבית חינם! אנחנו זמינים לכם במגוון דרכים ועושים את המקסימום כדי להעניק לכל לקוח יחס אישי, מועיל ויעיל.


    בקיצור, בחירה בעסקים ישראלים זאת לא רק סיסמה. זאת החלטה ערכית למען הקהילה, שמשתלמת עבור כולם בטווח הארוך. זאת עדות לחוסן הלאומי שלנו ובימים אלו, זאת גם דרך לתמוך באנשים שהכי הכי צריכים אותנו. הצלחנו לשכנע? אז יאללה בואו לסיבוב באתר.