למה לוקח לך זמן להסתגל למזרן החדש?

בחירת מזרן היא לא דבר של מה בכך. לוקח זמן להבין שהמזרן הישן שלכם כבר סיים את תפקידו, לקרוא על המזרנים השונים, להבין מה בדיוק אתם מחפשים ולהזמין מהאתר. הייתם מצפים שפה העבודה תסתיים, אבל האמת היא שתהליך הבחירה במזרן החדש מתחיל רק כשהוא מגיע אליכם הביתה. כל מזרן חדש דורש תקופת הסתגלות, ובייחוד אם מדובר במזרן המשלב ויסקו (ספוג זיכרון) שצריך ללמוד את הגוף שלכם ולהתאים את עצמו אליכם.


תחשבו על זה רגע, כשאתם קונים נעליים חדשות זה הכי טבעי בעולם שצריך לצעוד בהן למשך תקופה עד שהן מקבלות את הצורה של כף הרגל. אבל ברגע שזה קורה, הן הופכות להיות הנעליים האהובות עליכם ולא בא לכם לזרוק אותן בחיים. מוכר? מעולה. אז גם למזרן ויסקו יש תקופת התאהבות שבסופה אנחנו מבטיחים שלא תרצו לצאת מהמיטה. 


מומחי שינה ומחקרים מעריכים שזמן ההסתגלות למזרן חדש הוא לפחות 30 לילות, ולכן חשוב שתדעו שגם אם בלילות הראשון המזרן לא נוח לכם, לא הכי מדויק או פשוט לא דומה למזרן הקודם שהיה לכם, זה ממש בסדר. פשוט תמשיכו לישון עליו ותגיעו להחלטה סופית רק לאחר 30 לילות. זו בדיוק הסיבה שאנחנו בפנדה מעניקים לכם זמן התנסות ארוך כל כך! אנחנו לא מצפים שתגיעו להחלטה בתוך יום - יומיים. חשוב לנו שתקחו את הזמן, תתנסו במזרן החדש ותרשו לעצמם להתאהב.

למה צריך לפחות 30 לילות כדי להסתגל למזרן חדש?

מזרן הפנדה החדש שלכם הוא לא עוד מזרן רגיל. המזרנים של פנדה מבוססים על הפיתוחים החדשניים ביותר בתחום המשלבים ויסקו (ספוג זיכרון) אשר לומד את הגוף שלכם ומתאים את עצמו עם הזמן בדיוק אליכם. זאת חווית שינה חדשנית, נוחה ובריאה יותר, אבל לרוב היא דורשת תקופת הסתגלות. בייחוד אם עד עכשיו הייתם רגילים לישון על מזרן ישן שכבר תם זמנו והוא לא תמך את הגוף שלכם מספיק טוב במהלך הלילה. מומחי שינה בינלאומיים טוענים שתקופת הסתגלות למזרן חדש עורכת בין 30 ל-45 לילות. באנגלית אפילו יש לתופעה הזו שם: "break in a mattress".

 

יש ארבע סיבות מרכזיות לתקופת ההסתגלות למזרן:

  1. ספוג זיכרון (ויסקו), כשמו כן הוא, ככל שהזמן עובר הוא זוכר את הגוף שלכם טוב יותר ויוצר לאט אך בהתמדה את התמיכה האולטימטיבית עבורכם!
  2. שלושים הלילות הראשונים מפעילים על המזרן לחץ ומתאימים אותו בדיוק אליכם. 
  3. גם חום הגוף שלכם תורם להתאמה מלאה של המזרן, לכן חשוב לישון על המזרן החדש כל לילה במהלך 30 הלילות הראשונים.
  4. אם עד עכשיו הייתם רגילים לישון על מזרן קפיצים או על מזרן ישן שכבר עבר זמנו, הגוף שלכם פשוט צריך להתרגל לחוויית שינה חדשה. החלפת מזרן זה צעד גדול, אבל קחו את הזמן כי הסבלנות משתלמת!

 

איך להבטיח תקופת הסתגלות יעילה?

כמו בכל דבר טוב, צריך להתאזר בסבלנות, אבל יש כמה דברים קטנים שאתם יכולים לעשות כדי להבטיח תקופת הסתגלות נעימה ויעילה יותר.

  1. כשהפנדה החדש שלכם מגיע, הסירו ממנו את העטיפות והניילונים ותנו לו לנשום ולהתאוורר. 
  2. אחרי 24-48 שעות של המתנה, הניחו את המזרן על מיטה תקינה ואיכותית ושכבו על המזרן בצורה אנכית. 
  3. הקפידו לישון על המזרן כל לילה במשך שלושים יום לפחות. יש סיבה שאנחנו בפנדה מעניקים תקופת ניסיון כל כך ארוכה על המזרן. כל לילה שעובר משפר משמעותית את חווית השינה על מזרן המשלב ויסקו משום שהמזרן לומד איך לתמוך בצורה מיטבית את הגוף שלכם.
  4. הקפידו על שגרת ערב ושינה נעימה שתתמוך ותקל על תקופת ההסתגלות למזרן.

 

בין אם השינה על פנדה תהיה עבורכם אהבה מנמנום ראשון ובין אם בלילות הראשונים המזרן לא ירגיש הכי מדויק, אנחנו ממליצים לנסות אותו לכל הפחות במשך 30 לילות לפני שמחליטים לבצע החלפה או החזרה. אם יש לכם שאלות אנחנו תמיד כאן לשירותכם, בצ'ט באתר, בעמוד צור קשר וברשתות החברתיות של פנדה.