למה מיטה מתכווננת יותר בריאה עבורכם? ולמי היא מתאימה במיוחד?

חשבתם שמיטה מתכוונת נועדה כדי לעזור לכם להתפנק מול הטלוויזיה? ובכן אתם לא טועים, אבל חשוב שתדעו שהיא גם מסייעת להתמודדות עם לא מעט מצבים בריאותיים.
למה מיטה מתכווננת בריאה יותר?
אדם מסתובב בממוצע כ-80 פעמים בלילה. תחושת נוחות מושלמת היא חשובה מאוד כיוון שהיא זו שמאפשרת לנו להיכנס לשלבים של שינה עמוקה ולשנת חלום. מזרן ויסקו שמתאים את עצמו לצורת הגוף ומיטה מתכווננת שמאפשרת זוויות שינה מותאמות אישית יכולים להפחית את התזוזה ב-90% ולשפר משמעותית את חווית השינה. 
מיטה מתכווננת מעניקה לגוף את התמיכה המקסימלית ביותר, משפרת את זרימת הדם ומפחיתה לחץ מהגוף בכלל ומדרכי הנשימה בפרט. 
למי מתאימה המיטה המתכווננת במיוחד? 
בגדול לכולם אבל במיוחד לאנשים עם כאבי גב ולנוחרים שביננו. מעבר לכך שלמיטה המתכווננת שלנו אינסוף אפשרויות לזוויות מותאמות אישית, פיתחנו מספר זוויות קבועות:
  • Zero gravity הוא מצב שינה שפותח על ידי מדענים מובילים בנאס״א במטרה לשחרר לחץ מהגב, לקדם התאוששות שרירים, להפחית לחץ מהגוף ולסייע לזרימת הדם. תנוחה אידיאלית למנוחה, לאיזון הגוף ולהתחדשות. כל מי שסובל מכאבים כרוניים כמו כאבי גב ומפרקים, כאב מפציעה ישנה וכו' יודע עד כמה זווית השינה קריטית. שינה על מזרן לא מתאים ובזווית לא טובה יכולים לעשות את ההיפך ולהחמיר את המצב.
  • Anti-snore פותחה במטרה להוריד לחץ על דרכי הנשימה ולהפחית נחירות באמצעות הרמה של הראש והחזה. בדרך כלל חושבים על נחירות בתור משהו שמפריע רק לבת או בן הזוג, אבל הרבה פעמים הנחירות נובעות כתוצאה מקושי אמיתי לנשום. זה יכול לנבוע מגודש במערכת הנשימה, פגיעה במחיצות האף ואפילו מצב מסוכן שנקרא דום נשימה בשינה. לפעמים הנחירות זו תופעה חולפת שמושפעת ממחלה ויראלית, אלרגיה וכו', ולפעמים הן כאן כדי להישאר. שינוי והגבהה של זווית הראש יכולה להקל מאוד על הנשימה (זאת כמובן במקביל לייעוץ רפואי כדי לוודא שאין בעיה חמורה יותר).
למיטה המתכווננת שלנו עוד מגוון זוויות קבועות כמו Lounge, TV ועוד. כאן תוכלו לקרוא עליהם. 
תמיד חלמתם על נוחות מושלמת ולא מצאתם את התשובה? הנה היא ממש מולכם - קוראים לה המתכווננת של פנדה. הזמינו עכשיו ל-100 לילות ניסיון. אתם עוד כאן??
תקראו מה לקוחות שרכשו חושבים על המיטה המתכווננת המדהימה שלנו-