מה הקשר בין צמחים לשינה טובה? 

קשה להפריז בחשיבותה של שנת לילה טובה. שינה רציפה ועמוקה עוזרת לנו להתגבר על קשיים ומחלות, להישאר מרוכזים ולצלוח את חיי היומיום העמוסים בצורה מיטבית. מה עוזר לנו להיכנס לשינה עמוקה ואיכותית? סביבת שינה מיטיבה. 
אמנם, לא כל חדרי השינה משקיפים לנוף כחול של שמיים או טורקיז של ים, אבל כולם כולל כולם יכולים להשרות אווירה של נחת ושלווה. כל מה שצריך לעשות זה להניח כמה צמחים בסביבת המיטה, כמה פשוט - ככה קל :) 
צמחים בבית, ובמיוחד בחדר השינה, מעניקים חיות לבית ומשרים אווירה טבעית ומרגיעה. הם עוזרים לטהר את האוויר מחומרים רעילים, סופגים דו-תחמוצת הפחמן ומשחררים חמצן בלילה, מעניקים תחושה של בריאות ועוזרים להפיג מתחים.

איזה צמחים כדאי להניח בחדר השינה ולמה? 

לבנדר טרי
הלבנדר בעל ניחוח נעים ובעל פרחים סגולים מרגיעים.  מומלץ להניח את העציץ במקום שחשוף לאור בחדר השינה שיחזיק מעמד.
ספטיפיליום 
מלבד העובדה שמדובר בצמח יפהפה שיוסיף מלא סטייל לחדר, יש לו יכולות לטהר אוויר טבעי. הוא סופח כימיקלים מזיקים, משחרר חמצן מטוהר לאוויר ותורם לנשימה קלה יותר במהלך השינה. אגב, הוא צריך מים רק פעם בשבוע ומושלם לחדרים חשוכים יחסית.
פוטוס
הפוטוס הוא עוד דוגמא נהדרת לצמח בעל דרישות טיפול מאוד נמוכות. הוא לא דורש הרבה תאורה כלל ולכן ניתן למקם אותו כמעט בכל פינה בבית. ממחקרים שבחנו יעילות בהפיכת פחמן דו חמצני (שנפלט מכלי רכב למשל) עלה הפוטוס כצמח היעיל ביותר.
לשון החותנת (סנסיוורה) 
למרות שרוב הצמחים משחררים את החמצן במהלך היום ופחות בלילה, הצמח הזה עם העלים הארוכים משחרר חמצן כל הזמן - גם כשאנחנו ישנים. מדובר בצמח שיכול לחיות כמעט בכל תנאים של אור ותאמינו או לא - פעם בשבועיים מנה של מים מספיקה לו.
ירקה
צמח יפה ועמיד במיוחד ואינו דורש טיפול אינטנסיבי. הירקה הוא צמח רב-שנתי קשוח שגדל מהר והעלים "הנשפכים" שלו הופכים אותו ליפה במיוחד בבית. הוא עוזר לטהר את האוויר וסופג כ-90% מהכימיקלים הנמצאים בחומרי ניקוי ביתיים.
אלוורה
צמח רב כישרונות שכדאי שיהיה בכל בית! הוא בשרני, יפה ואקזוטי ומוסיף חיות, יופי ואופי. הוא בעל סגולות רפואיות, עמיד במיוחד וחי גם בחום וגם בקור.
גרדניה
ניחוחו העדין של פרח הגרדניה משכר ומרגיע, הוא יעורר לכם את החשק לצנוח לשניה גם אם אתם לא עייפים. הוא מצריך אור בהיר ולא ישיר כי יש סיכוי שישרף.
קניתם צמחים והבנתם שהבעיה היא במזרן שלכם? בשביל זה אנחנו כאן :) הזמינו עכשיו מזרן פנדה שישדרג לכם את השינה וישפר לכם את החיים.