מה תנוחת השינה שלכם אומרת עליכם ומהי תנוחת השינה הנכונה והמומלצת ביותר עבורכם?

ספרים שלמים נכתבו על מה תנוחת השינה שלנו אומרת עלינו ומה היא אומרת על הזוגיות שלנו. לחלק מתנוחות השינה יש יתרונות בריאותיים כמו חיזוק המערכת החיסונית וסיוע בהורדות חום ולחלקן כמובן יש חסרונות. מעבר לזה שזה סופר מעניין, אנחנו שמחים לבשר שהרגלים אפשר לשנות כדי להנות מתנוחת שינה נכונה ובריאה שתשפר לכם את השינה ואת איכות החיים.

אז מה תנוחת השינה שלכם אומרת עליכם ועל הזוגיות שלכם? 

אם אתם ישנים כפיות כשהגבר מחבק זה מעיד שביחסים שלכם יש נטייה לגבר להגן על אהובתו. אם האישה מחבקת זה אומר שהיא לוקחת על עצמה את תפקיד ההגנה ביחסים. זוהי תנוחה עוברית אינטימית המראה על מיניות חזקה בין בני הזוג ועל ביטחון ביחסים.
אם אתם ישנים גב אל גב בלי לגעת זה מעיד על כך שאתם חשים מחוברים למרות הניתוק הפיזי, אתם רגילים אחד לשני ומקבלים זה את זה. אם אתם ישנים גב אל גב אבל עם נקודת מגע (נניח רגליים שלובות) זה אומר שאתם שמרגישים נינוחים ורגועים ביחד. 
אם אתם ישנים פנים אל פנים כל הלילה זה מצביע על צורך באינטימיות ועל נטייה לשוחח במיטה. אם אחרי עשר דקות של פנים מול פנים עם רגליים שלובות התפצלתם וכל אחד הלך לצד שלו, זה מעיד על אהבה עצמאית, רוטינה של מיניות מפותחת ואהבה לתחושת הביחד.
שינה על הבטן עלולה להצביע על בעיות אמון. קיימת טענה בקרב פסיכולוגים כי זה מעיד על התמודדות עם כעס, תחושת פגיעות ורצון להסתיר את הרגשות. אם תנוחה זו הופכת להרגל אולי כדאי לדבר ולפרוק את אשר על ליבכם :) 

 מהי תנוחת השינה הנכונה, הבריאה והמומלצת עבורכם? 

תנוחת כפיות בגלל שיש בה מגע, מעניקה תחושת חמימות, ביטחון וסיפוק רגשי אבל מעבר לכך יש לה כמה יתרונות - היא מסייעת להוריד לחץ מהגב ומקלה על נחירות. אם אתם ישנים כפיות רק שימו לב שנוח לכם בכתפיים ובברכיים ואתם מסודרים.
אם אתם ישנים גב אל גב או פנים מול פנים אתם ישנים בצורה בריאה ונכונה. כל תנוחות השינה שהן בשכיבה על הצד נחשבות לבריאות ביותר עבור כולם ובמיוחד למי שסובל מבעיות גב תחתון. חשוב לשים לב שהכרית תומכת את הצוואר והראש בהמשך ישיר לגב. רצוי ששתי הידיים יפנו לצד אליו פונה הראש (אפשר להוסיף גם כרית שתתמוך את הידיים או את הרגליים) ועדיף שהברכיים יהיו כפופות מעט בכדי להפחית את הקשת בגב התחתון ולמנוע לחץ באזור.
שינה על הבטן פחות מומלצת כי היא יוצרת לחץ על עמוד השדרה, בייחוד על החוליות שבחלק התחתון של הגב, ומכריחה את הגוף להטות את הראש לאחד הצדדים, מה שעלול ליצור מתח בשרירי הצוואר ולהגביל את אספקת הדם לשרירים. מעבר לכך, תנוחה זו מגבירה את השקע בגב התחתון וגורמת לעליית המתח והלחץ באזור.
לאנשים שישנים על הגב יש יותר נטייה לסבול מכאבי גב תחתון כתוצאה ממתח על השרירים, הרצועות והגידים. אם אתם ישנים  על הגב עדיף שתשתמשו בכרית דקה התומכת את הראש ואת השקע של הצוואר שתמנע דחיפה של הצוואר והראש קדימה בתנוחה לא טבעית וכדאי לשים כרית תחת הברכיים או השוקיים כדי להפחית את המתח והלחץ בעמוד השדרה. קחו בחשבון שכשאתם ישנים על הגב הנטייה שלכם לנחור גוברת. 

תנו למזרן שלנו לתמוך לכם את תנוחת השינה בצורה הטובה ביותר