קונים בפנדה ותורמים 5% לתושבי הדרום

קשה לתאר את הימים קורעי הלב שעוברים על כולנו. בעקבות המלחמה אנשים רבים איבדו את יקיריהם, את בתיהם, את כל רכושם וגם את תחושת הביטחון והנוחות שלהם. לבנו איתם ואנחנו כאן כדי להושיט יד ולסייע יחד עם לקוחותינו. עד כה תרמנו לאלפי משפחות שפונו מבתיהם ממגוון מוצרי פנדה, ביניהם מזרנים, מיטות, כריות, שמיכות, מצעים ומוצרי שינה שיסייעו להם לחוות שנת לילה טובה למרות המציאות הקשה מנשוא. 


כעת אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו במאמץ לסייע לתושבי הדרום בשיקום חייהם. עד סוף חודש נובמבר 5% מכל רכישה שתבצעו באתר פנדה יועברו לרכישת ציוד ולסיוע לאנשים שפונו מהעוטף. באמצעות התרומות נרכוש עבור המשפחות ציוד חיוני על פי דרישה ובתיאום מלא. כלומר, נעביר למשפחות את הדברים שהן באמת צריכות. בין אם הן זקוקות למחשבים, בגדים, חיתולים או מיטות - זה מה שנקנה. 

עד כה נאספו ונתרמו בעזרת כל מי שרכש בפנדה, מעל ל-90,000 ש"ח עבור הקמת גנים לילדי הקיבוצים מהעוטף שפונו מבתיהם - ניר עוז, נירים, סופה, עין השלושה ורעים.
בעזרת הסכום המשמעותי שנאסף הילדים יוכלו להגיע לגנים חדשים בהם שולחנות, כיסאות פינות יצירה, מלא משחקים ועוד המון פריטים שיוכלו לסייע להם לחזור לשגרה במרחב נעים במיוחד.
גם בחודש נובמבר ממשיכים! 5% מכל רכישה באתר פנדה יועברו לסיוע עבור תושבי הדרום.


שיתוף פעולה עם ארגון "שינוע חברתי"


במאמץ הזה אנחנו לא לבד. על הפרויקט אנו עובדים יד ביד עם ארגון "שינוע חברתי" איתו אנו פועלים לכל אורך השנה. "שינוע חברתי" הוא ארגון ללא מטרות רווח שמטרתו לרכוש, לאתר ולאסוף מוצרי צריכה, ריהוט, ביגוד ומזון והעברתו בבטחה לתרומה. הארגון שפועל החל מ-2018 מתמחה בפתרונות לוגיסטיים, גיוס מתנדבים ותיאום בין גופים שונים ובכך מבטיח העברה בטוחה, יעילה ורלוונטית של התרומות לתושבי הדרום.


עם כל הכאב שמלווה את הימים האחרונים, אנו מוצאים תקווה גדולה בהתגייסות הבלתי מתפשרת של עם ישראל בהתנדבות ובתרומה. דווקא משום כך היה לנו חשוב לשתף פעולה עם ארגון מסודר, אמין ואחראי שפועל באופן דומה גם בשגרה. בזכות "שינוע חברתי" אנו יודעים שכל תרומה שעוברת דרך פנדה מגיעה בדיוק למי שבאמת זקוק לה.

 

לקנות עם הלב


כמו בכל השנה, גם בימים אלו אנו מבטיחים לדאוג לספק לכם את ההזמנות בהקדם האפשרי תוך שמירה על בטיחות עובדינו והנחיות פיקוד העורף. אמנם ייתכנו עיכובים במשלוח, אבל כל רכישה שלכם תאפשר לנו לתמוך במשפחה שעולמה התהפך. זוהי לא רק תרומה חומרית, זו תזכורת לכך שהם לא לבד. 


לכל שאלה נוספת אנו זמינים בחלונית הצ'ט באתר.


*גובה התרומה יהיה 5% מכל רכישה בניקוי מע"מ, מבצעים והנחות *התרומה מבוצעת בפיקוח וליווי רו"ח