לבן ומינימליסטי: טיפים שימושיים לעיצוב חדר השינה

חג שבועות הוא הזדמנות להלביש גם את חדר השינה בלבן. זהו אחד המקומות בהם אנחנו מבלים הכי הרבה זמן ביום וחשוב שהוא ישקף את הטעם העיצובי שלנו וגם יעזור לנו להרדם בקלות ובמהירות. הנה חמישה טיפים לעיצוב חדר שינה בסגנון מינימליסטי שיעשה לכם חשק לקפוץ ישר אל בין הסדינים. 


  1. פחות זה יותר

הבסיס של עיצוב מינימליסטי הוא פונקציונליות. מה שלא משרת אותנו - נשאר בחוץ. כדי לעצב את חדר השינה בצורה מינימליסטית ונקיה צריך קודם כל להבין מה הצרכים שלכם. האם אתם אוהבים לקרוא לפני השינה?
זה אומר שאולי כדאי להתקין מנורה קטנה לצד המיטה. אם אתם מעדיפים להשאיר את התריסים פתוחים ולהתעורר מאור השמש אולי כדאי להוסיף וילונות. אם הכלב שלכם נהנה לישון קרוב קרוב, אולי כדאי לשמור מקום למזרן כלבים מפנק ליד המיטה שלכם. תכינו רשימה של כל הדברים שחשובים לכם בחדר השינה ותוותרו על רהיטים נוספים שיצרו מראה עמוס ומבולגן.
  1. המיטה היא המרכז של חדר השינה

בהמשך ישיר לטיפ הקודם, זכרו שבחדר השינה המיטה היא המלכה וכל שאר העיצוב צריך להתאים מסביבה. היא ה"סנטרפיס" ואנחנו רוצים לשמור את הפוקוס עליה. אפשר לקשט אותה במצעים יפים וכריות מיוחדות והכי חשוב לא לשכוח לסדר אותה בבוקר.
קודם כל כי זה הרגל מצוין שמכניס אתכם לאווירה של מצוינות ומסוגלות על הבוקר. שנית, מפני שכך תחזרו הביתה מהעבודה אחרי יום ארוך ויהיה לכם הרבה יותר נעים להכנס למיטה, להרגע ולהרדם בקלילות. לפעמים סדר יכול להיות הרבה יותר משמעותי מכל שינוי עיצובי אחר. 
  1. צמחים מיוחדים לחדר השינה

מכירים את המיתוס שאסור להכניס צמחים לחדר השינה? אז הנה סקופ, יש צמחים שדווקא מומלץ להכניס לחדר השינה ויכולים אפילו לשפר את איכות השינה! צמחים כמו סנסיוויריה ופוטוס ידועים בכך שהם מטהרים את האוויר גם ללא אור שמש. כלומר, הם ממשיכים לבצע פוטוסינתזה גם כאשר אנחנו ישנים.
ישנם גם צמחים הידועים בסגולות מרגיעות כמו לבנדר שריחו העדין מתאים בדיוק לשנת לילה (רק
שימו לב שהוא זקוק לאור שמש). אם יש בבית ילדים קטנים ובעלי חיים מומלץ להניח את הצמחים במקום גבוה, הרחק מהישג ידם.
  1. שמיכת פוך מפנקת

כדי לשמור על חדר השינה בעיצוב רגוע ומינימליסטי, מומלץ לבחור בשמיכה נקיה וחלקה בלי יותר מדי קשקושים וצבעים עזים. שמיכה מפנקת ורכה כמו sunwashed   שלנו מוסיפה טאץ' עיצובי חמים ועושה חשק לקפוץ ישר אל המיטה ולהתכרבל בחורף או בקיץ.
  1. תאורה מתכווננת

טיפ נוסף שיכול לשנות אווירה ברגע הוא להתקין תאורה מתכווננת בחדר השינה. מומלץ לעמעם את האורות לפחות שעה לפני שבאמת נשכבים לאחור ונרדמים. בחרו בתאורת קיר או תקרה שעל עוצמתה תוכלו לשלוט בעזרת שלט רחוק (זה ידוע שכל לילה רומנטי מתחיל באורות מעומעמים). אם כבר מדברים על תאורה, מאוד מומלץ להוציא מחדר השינה כל מכשיר חשמלי. אפילו אור מהבהב קטן של מחשב או טלפון עלול לפגום באיכות השינה שלכם. הניחו ליד המיטה שעון מעורר קטן וחוץ ממנו תדאגו להתנתק ולהתפנק.
בממוצע כל אחד מאיתנו ישן במשך 328 חודשים במהלך החיים! זה אומר שאנחנו מבלים בין הסדינים בערך שליש מחיינו. אם אתם רוצים להנות מהזמן הזה ולנצל אותו בשינה טובה ועמוקה, כדאי להשקיע בעיצוב נעים ובמוצרי שינה איכותיים שיבטיחו לילות מתוקים לאורך זמן.
אנחנו בטוחים שהטיפים שלנו יעזרו לכם להרדם בקלות ובכיף ויבטיחו שתגרפו מחמאות על
העיצוב החדש!