100 בנדודי שינה - מדוע 62% מהסטודנטים מדווחים על קשיים בשינה ואיך פותרים את הבעיה?

טופר, שכבת נוחות לסטודנטים
סטודנטים, אתם לומדים, עובדים, מבלים... אבל אתם שוכחים את אחד הדברים החשובים
ביותר להצלחה בלימודים, שינה. לא רק זה, בדרך כלל המזרנים שלכם ישנים ולא איכותיים דבר שמשפיע באופן ישיר על איכות השינה שלכם. אז איך משדרגים את השינה? התשובה בכתבה
הבאה (אם אין לכם זמן לקרוא את הכתבה פשוט תעברו לקטע האחרון)

למה סטודנטים ישנים לא טוב?

נתחיל מהסיבות המרכזיות שבגללן אתם לא ישנים טוב:
לחץ ומתח – שיעורים, עבודות, מבחנים ועבודה במשמרות. כל אלה הן סיבות מספיק טובות כדי להיות בלחץ ובמתח.
מכשירים אלקטרוניים – מחשב וטלפון הם חלק מרכזי ביום שלכם. מחקרים מראים שהם משפיעים על איכות השינה. מומלץ לא להיות מול המסך שעה לפני השינה.
שתיית קפה – בתקופת המבחנים לומדים שעות נוספות וכדי להצליח להישאר ערים, סטודנטים שותים הרבה קפה. צריכה מוגברת של קפאין פוגמת בשינה. מומלץ לא לשתות משקאות המכילים קפאין כמה שעות לפני השינה, אפילו אם אתם חייבים את זה כדי ללמוד. שינה טובה שווה יותר מעוד שעת למידה.
ארוחות כבדות לפני השינה – בדרך כלל אתם מסיימים ללמוד בשעות מאוחרות ואז נזכרים שלא אכלתם כלום כל היום. אתם הולכים למקרר או מזמינים משהו ואוכלים ארוחה ענקית לפני השינה.
מזרן באיכות ירודה – המזרן שישנים עליו משפיע באופן ישיר על השינה. סטודנטים לרוב מקבלים מזרן ישן או קונים מזרן זול ומסתפקים בזה. הבעיה היא שמזרן לא טוב, לא רק פוגע בשינה אלא לאורך זמן גם גורם לכאבים ובעיות נוספות. אחד מהפתרונות לבעיה הזאת הוא הטופר של פנדה, שכבת נוחות שמשדרגת את המזרן הישן.

למה סטודנטים צריכים לישון טוב?

שינה טובה יכולה לשפר את החיים שלכם מהקצה אל הקצה. אלה הם רק חלק מהיתרונות של שינה טובה.
שיפור בציונים – מחקרים מראים ששינה איכותית וטובה משפרת את הציונים. רק בגלל זה אתם
צריכים להתחיל להתייחס לשינה שלכם יותר ברצינות.
שיפור בזיכרון – שינה טובה עוזרת לתפקוד התקין של המוח ומשפרת את הזיכרון, דבר שיכול לעזור מאד במבחן הבא שלכם.
שיפור ביכולת הקליטה ובחדות המחשבה – אתם מכירים את התחושה הזאת שאתם לא בפוקוס ושום דבר שאתם לומדים לא נקלט, התחושה הזאת נגרמת בגלל מחסור בשעות שינה. כשישנים טוב זה פשוט לא קורה.
שיפור במצב רוח – מחקרים מראים שאנשים הישנים מעט נוטים למצבי רוח, עצבנות, חוסר סבלנות ועצבות.
בריאות – אנשים הישנים יותר, בריאים יותר. כלומר אם תשנו יותר טוב אתם תהיו פחות חולים ולא תפספסו ימי לימודים.
כדי ליהנות מהיתרונות האלו אתם צריכים לישון בין 7-9 שעות ביממה, אבל חשוב שהשינה שלכם תהיה איכותית. כלומר, אם אתם קמים עם כאבים ותחושת עייפות כנראה שהשינה שלכם לא כל כך טובה והסיבה לכך יכולה להיות טמונה במזרן שלכם. אל דאגה הפתרון לבעיה הזאת פשוט.
סטודנטים ישנים טוב

איך הטופר של פנדה ישפר לכם את השינה?

הטופר של פנדה, הוא שכבת נוחות העשויה מ-5 ס"מ ספוג זיכרון (ויסקו). ספוג זיכרון הוא חומר שפותח עבור נאס"א והוא נפוץ מאד במוצרי שינה. אחת מהתכונות שהופכות אותו לפופולרי היא האלסטיות. ספוג הזיכרון מתעצב על פי מבנה גופכם ומעניק לכם תמיכה מותאמת אישית. כשמניחים את הטופר של פנדה על מזרן ישן הוא משדרג אותו במספר אופנים:
נוחות - מזרנים מאבדים מהנוחות שלהם עם השנים. במזרוני ספוג נוצרים גושים ובמזרני קפיצים
הקפיצים נשחקים ונוצרים בליטות ושקעים שמשפיעים על איכות השינה. כשמניחים את הטופר על המזרן מקבלים שכבת נוחות מפנקת שיוצרת הפרדה בינכם לבין המזרן הישן.
תמיכה – הרכות של הטופר מעניקה חיבוק עוטף ותמיכה אחידה לאורך כל הגוף. כך, לא נוצרות נקודות לחץ ואין חללים בין הגוף למזרן.
וויסות טמפרטורה - בטופר של פנדה יש בד נושם משולב בסיבי במבוק. כך החום שנפלט במהלך השינה מתפזר מהגוף אל מחוץ למזרן.
מחיר – מזרן חדש ואיכותי זה דבר יקר, ולרוב סטודנטים לא יכולים להשקיע במזרן חדש. הטופר של פנדה עולה רבע מהמחיר של מזרן חדש.
סטודנטים, אל תזניחו את השינה שלכם, שדרגו את השינה שלכם עם הטופר של פנדה.