5 טיפים לקניה חכמה וחסכונית באינטרנט

רכישה באינטרנט יכולה להיות בטוחה, חכמה וחסכונית לא פחות מאשר בחנות פיזית. יחד עם זאת ישנם טיפים וטריקים לקניות באינטרנט שפשוט חייבים להכיר כדי להבטיח חווית רכישה מקוונת נפלאה ומהירה. אספנו עבורכם את הטיפים החשובים ביותר לרכישה אונליין כולל המלצות מיוחדות לקנייה באינטרנט בעת חגי נובמבר ומבצעי אונליין נוספים כמו בלאק פריידיי ושופינג IL. אם תיישמו את כל הטיפים שלנו לקניה חכמה באינטרנט, תהיו בטוחים שלא תתחרטו על הרכישות שלכם!
היתרונות של קניה באינטרנט הם עצומים. ברוב המוחלט של המקרים המשלוחים יהיו מהירים יותר בהזמנה מהאתר ותחסכו את זמן ההליכה לחנות הפיזית. בנוסף לזה, תוכלו להנות ממבצעים והנחות מיוחדות שיש רק באתר ולא בחנויות עצמן.
תוכלו להשתמש בקוד קופון ובכך להנות ממחיר נמוך ועסקה טובה. לא רק זה, עצם ההליכה לחנות מעודדת אותנו לרכוש דברים שאנחנו לאו דווקא צריכים. הרי כבר נסענו עד החנות, נכנסנו וטרחנו כל הדרך, המוח החכם שלנו מצפה לתגמול בצורת מוצר חדש, אפילו אם הוא לא מדויק עבורנו. המדפים העמוסים במוצרים גם הם מעוררים אותנו להניח שאולי אנחנו צריכים לקנות יותר דברים מהתכנון המקורי ובסופו של דבר מבזבזים כסף שעדיף היה לחסוך.
רכישת מוצרים אונליין לעומת זאת יכולה להיות ממוקדת, מדויקת והחלטית. פשוט מכניסים לעגלה המקוונת את המוצר ומזמינים. כמובן שגם כאשר אנחנו מזמינים באינטרנט אנחנו עלולים לבזבז יותר ממה שתכננו, אבל יש לא מעט טיפים וטריקים לרכישה נבונה אונליין כדי לצמצם עלויות ולהימנע מטעויות. אז הנה 5 המלצות לקניה אינטרנטית שאסור לכם לפספס:
  1. קודם תעשו סדר בבית

הטיפ הראשון שלנו לרכישה מוצלחת באינטרנט מתחיל הרבה לפני הכניסה לאתר. תוודאו שהבית שלכם מסודר לפני שתבצעו את הרכישה. קודם כל כי אולי תגלו שבתוך כל הבלאגן בעצם יש לכם כבר מוצר דומה ואין צורך לקנות חדש. שנית, כדי לפנות מקום למוצר החדש ולוודא שיש לכם איפה לאחסן אותו בקלות וביעילות. לבסוף, הסדר במרחב הפיזי יוצר סדר גם בראש ויאפשר לכם לקנות בראש שקט מבלי להתבלבל. אחרי תהליך הסדר תרגישו משימתיים וממוקדים יותר ולא תתפתו לקנות יותר ממה שתכננתם.
  1. תכינו רשימת קניות

גם הטיפ השני שלנו לקניות אונליין מתרחש עוד לפני הנגיעה במקלדת. הקפידו להכין רשימת קניות מסודרת טרם הכניסה לאתר. זה רלוונטי כל השנה אבל במיוחד בתקופות מבצעים כמו חגי נובמבר, בלאק פריידיי, שופינג IL ותאריכים מיוחדים נוספים בהם אתרים רבים נוהגים להעניק הנחות גדולות (גם אצלנו בפנדה כמובן!). התקופות הללו הן הזדמנות נהדרת לרכישה, אך עלולות גם לעודד אותנו לקנות דברים שאין לנו בהם צורך. עריכת ״wish list" מסודרת עם כל המוצרים שאנחנו רוצים, תסייע לנו להשאר ממוקדים ולהכניס לעגלה רק מה שאנחנו באמת צריכים. אופציה נוספת היא לחלק את הרכישה לשני שלבים. בשלב הראשון תכנסו לאתר ותוסיפו את הפריטים לעגלה ורק תצלמו מסך. לאחר כמה שעות חזרו אל המחשב. אם אתם עדיין שלמים עם הבחירות שלכם - תשלימו את הרכישה.
  1. לא להזמין מהמיטה ולא אחרי 10 בלילה

כמו שאתם יודעים, המיטה היא חד משמעית המקום האהוב עלינו בבית. במיוחד כשמדובר במיטה ומזרן מפנקים ואיכותיים של פנדה. יחד עם זאת יש דבר אחד שאנחנו לא ממליצים לעשות בתוך המיטה: קניות באינטרנט. כשאנחנו קונים אונליין המטרה היא להיות כמה שיותר ממוקדים והחלטיים, אחרת אפשר ללכת לאיבוד בין כל האתרים והמוצרים. אנחנו ממליצים לבצע את הרכישה כאשר אתם ערניים, בעדיפות מול המחשב ולא מהנייד. המיטה שלנו היא בדיוק ההפך מזה. היא המקום הכי נוח וחלומי וזה עלול לגרום לנו להשאב את הטלפון הנייד ולמרוח את הזמן בין המבצעים וההנחות השונות. מעל כל זה, לשינה מיטבית מומלץ להימנע ממבט בטלפון לפני שנרדמים אז תעשו הפרדה בין חדר השינה לבין זמן השופינג שלכם.
  1. אל תקנו על בטן ריקה

טיפ נוסף הוא לאכול לפחות משהו קטן לפני הרכישה שלכם באינטרנט. כשהבטן מלאה ורגועה, גם הראש שלכם שקט יותר. הגוף שלנו מורכב ממערכות שונות אשר משפיעות אחת על השניה כל הזמן ואם מערכת אחת נמצאת בסטרס, סביר להניח שלא נרגיש רגועים וממוקדים. אכילה לפני הכניסה לחנות האינטרנטית תסייע לכם לחשוב בצורה צלולה יותר ולבצע קניה חכמה ושקולה.
  1. בדקו את תיבת המייל שלכם ואל תשכחו להקליד קופון הנחה

הטיפ האחרון שלנו הוא לא לוותר על קופונים! כיום חברות רבות (כמו פנדה) מציעות קופוני הנחה מפנקים עבור הלקוחות שלהם. כל מה שצריך הוא להקליד את הקופון בעת הרכישה ולהנות ממחיר נמוך במיוחד. באתרים רבים צריך להירשם לניוזלטר כדי לקבל את ההנחה. אם אתם כבר רשומים - תבדקו את תיבת המייל שלכם וגם את תיקיית הספאם כי לפעמים שם ההנחות מתחבאות. 
בין אם אתם מתכננים לקנות אצלנו מוצרי שינה חלומיים כמו מזרנים, כריות ומצעים ובין אם אתם מעוניינים לרכוש אונליין מוצרים אחרים, אנחנו מקווים שתיישמו את הטיפים הללו כדי לקנות באינטרנט חכם וכך לחסוך זמן, כסף ודאגות. בהצלחה ותהנו מהמוצרים החדשים שבחרתם!