5 טיפים לשינה טובה בשנה החדשה

עתידות: בשנה הבאה תשנו הרבה יותר טוב!

התפוחים כבר נטבלים בדבש מתוק ואווירת השנה החדשה בפתח, זהו הזמן הטוב ביותר להתבונן פנימה, לחלום חלומות גדולים וליצור הרגלים והתחלות חדשות. עצמו רק לרגע את העיניים ודמיינו איך נראה עבורכם הבוקר המושלם… אתם קמים רעננים, מלאים באנרגיה ומוטיבציה להתחיל את היום! העניין הוא שכל הטוב הזה מתחיל עוד ערב קודם, עם האופן בו אתם מתארגנים לשינה. 


לכבוד החגים, אספנו חמישה טיפים מנצחים לשינוי הרגלי שינה ויצירת שינוי חיובי כדי להבטיח לילות שלווים ובקרים ממריצים, שיהפכו את השנה החדשה להרבה יותר מתוקה. 


1. ראש השנה = התחלות חדשות

ראש השנה הוא הזדמנות להציב עבורנו מטרות חדשות בכל תחומי החיים וזה כולל גם אימוץ הרגלי שינה בריאים וטובים יותר. השתמשו באווירת החג שממלאת אתכם מוטיבציה כדי לבנות מחדש את שגרת השינה ולהתמיד בה. שימו בראש סדר העדיפויות את הבריאות הפיזית והנפשית שלכם ותדאגו למנוחה שמגיע לכם לקבל. שינה טובה היא הבסיס לכל השאר. האנרגיה שתצברו תאפשר לכם לקום רעננים ולהתמודד עם כל אתגר שהשנה החדשה תציב לפניכם.


2. שמרו על עקביות בתוך המולת החגים

תקופת החגים עלולה גם להעלות קשיים מסויימים משום שיש כל כך הרבה סעודות משפחתיות ושינויים בשגרה. שימו לב שבתוך כל ההתרגשות אתם לא מתפשרים על הדברים שחשובים לכם. שמרו על שגרת שינה מסודרת ונסו להקפיד על שעות שינה קבועות.


3. הפכו את שגרת השינה שלכם לטקס

בהשראת החגים המרגשים, נסו לחשוב על שגרת השינה שלכם כטקס שמקדש את המנוחה והדאגה שלכם לעצמכם. הניחו את הפלאפון בצד, שימו מוזיקה מרגיעה, הדליקו נר ריחני וסדרו את המיטה עם כריות רכות ומצעים מפנקים ויפים. ההשקעה בפרטים הקטנים והמרגיעים תאותת לגוף שהגיע הזמן לשנות אווירה ולהכנס למצב מנוחה.


4. הפכו את חדר השינה למרחב של שלווה

תקופת החגים היא זמן נפלא לחדש את הבית בפריטים חדשים וזו הזדמנות להשקיע במוצרי שינה איכותיים שיתמכו בבריאות הגוף ויעניקו לכם שינה עמוקה ומתוקה יותר. בדקו אם הגיע הזמן להחליף את המיטה או המזרן, השקיעו בשמיכות רב עונתיות ובכריות עם פתיתי ויסקו שיבטיחו תמיכה אולטימטיבית לצוואר ולראשכם.


5. אמצו את כוחה של ההודיה

ברוח החג, קחו כמה רגעים של שקט רגע לפני שהעיניים נעצמות ואמרו בלבכם (אפשר גם לכתוב במחברת) תודה על שלושה דברים טובים שקרו במהלך היום. כך תתמלאו באנרגיה חיובית שגם יכולה להשפיע לטובה על חלומות הלילה וגם תסייע לכם להירדם עם חיוך!


אנחנו מאחלים לכם שנה טובה ומתוקה שבה תגשימו את כל חלומותיכם! המטרה שלנו לשנה הקרובה (וגם אחריה) היא להבטיח שתשנו טוב יותר, תרגישו טוב יותר ותתעוררו רעננים בכל בוקר מחדש.