5 טיפים קלילים שיקררו לכם את לילות הקיץ

יולי-אוגוסט בפתח והם מביאים איתם את השאלה הגדולה מכולן:
האם להדליק מזגן בלילה או לא?


מצד אחד, פינוק. בחוץ חום להבות ובחדר מרגישים מינימום באירופה, עם טמפרטורה מתחת ל16 מעלות, פוך אווזים ומצעי פלנל.
מצד שני, זה לא בריא. שינה עם מזגן עלולה לגרום לקשיי נשימה, הצטננות, כאבי גב ועוד וגם את הכיס היא עושה די חולה. אז מה עושים?

קבלו 5 טיפים קלילים שיעזרו לכם לשמור על טמפרטורת גוף נעימה לאורך כל הלילה וישאירו את המזגן מחוץ לתמונה.

1. שתו מים לפני השינה

אולי זה נשמע לכם פשטני, אבל מספר כוסות מים קרים (אך ורק מים, זה לא עובד עם משקאות אחרים) כשעה לפני השינה יקררו את טמפרטורת הגוף ויסדרו לכם שינה מתוקה.

2. רדו למטה

כבר בבית הספר למדנו שאוויר חם קל יותר מאוויר קר ונוטה לעלות למעלה או במילים אחרות- עדיף לישון במיקום כמה שיותר נמוך. אם אתם גרים בבית עם מספר קומות, העדיפו לישון בקומה הנמוכה יותר, כמה שקרוב לקרקע.


3. עשו מקלחת קרה לפני השינה

הורדת טמפרטורת הגוף היא המפתח המרכזי לשינה טובה. מומלץ בלילות הקיץ החמים לעשות מקלחת קרה ומרעננת לפני שקופצים למיטה. האפקט של המקלחת עוזר גם בקירור הגוף אבל גם בהורדת הלכלוך והזיעה מהיום הארוך, שבתורם יפריעו לכם לישון.

4. לכו לישון לבד

רוצים לישון כפיות? לא בקיץ. הזוגות הדביקים הופכים דביקים יותר בקיץ כשבלילות החמים ישנים צמוד לבן או בת הזוג. החום הטבעי הנפלט מהגוף הצמוד יגרום לכם להרגיש מינימום בסאונה. את הרומנטיקה תשמרו לחורף.


5. הוציאו את הבקבוק החם מהארון

כן, זה שאתם ממלאים במים חמים כשקר בחורף, או כשכואבת הבטן. מלאו בו מים קרים ושימו במקפיא. כשתוציאו אותו משם, זו יכולה להיות כרית קרח נעימה ונחמדה.
אין לכם בקבוק חם? קחו גרב, מלאו אותה באורז קשרו ושימו במקפיא למשך שעה. אורז יבש טוב להרבה מאוד דברים, אחד מהם הוא שהוא לא סופג חום. כך תצרו לכם כרית קירור שתחזיק למשך 30 דקות, שללא ספק תקרר אתכם עד שתירדמו.

הידעת?
כל המזרנים שלנו פותחו במיוחד לקהל ולאקלים הישראלי ויש להם מספר יתרונות לקירור הגוף:

שכבת ויסקו בעלת תעלות אוורור
בכל המזרנים שלנו שכבת ויסקו ג׳ל בעלת תעלות אוורור שאחראית על פיזור חום הגוף. מטרתה היא בעצם להעניק תחושה קרירה ונעימה לאורך הלילה.

בד אוורירי וקריר
כל המזרנים שלנו עטופים בבד ג'אקרד כפול יוקרתי המקרר ומווסת טמפרטורה בטכנולוגיה חדשנית.

שכבת סיבי פחם מבמבוק
במזרן הפרימיום שלנו יש שכבת ויסקו היפואלרגנית בשילוב סיבי פחם מבמבוק המונעים הצטברות בקטריות וקרדית האבק ותורמים גם הם ליצירת תחושה קרירה ונעימה.
נסו את המזרן שלנו ל-100 לילות בחדר השינה שלכם, בלי ניילונים ובלי אותיות קטנות ותחליטו בעצמכם.

הכינו את עצמכם לקיץ עם מזרני פנדה.

קחו אותי לחנות

 

מזרן פנדה במבצעי קיץ לוהטים