5 יתרונות של מצעי טטרה מוסלין!

איכותיים, אווריריים ורכים כמו עננים: אלו המצעים שאתם חייבים להכיר!

עוד יום עמוס נגמר וסוף סוף הגיע הרגע המתוק הזה ביום. אתם נכנסים לחדר השינה וקופצים אל בין הסדינים, מוכנים לצלול לשינה עמוקה. כדי להפוך את הרגע שלכם לקצת יותר מושלם - יצרנו מצעי טטרה מוסלין יוקרתיים ומלטפים שפשוט אי אפשר לעמוד בפניהם! הם עשויים 100% כותנה עם שלוש שכבות בד נושם ואוורירי. הם מתאימים לכל עונות השנה ומגיעים בשלושה צבעים עדינים שיוסיפו לחדר השינה מראה טבעי ורך. זוכרים את אריגת הטטרה בבדים שאיתם נהוג לעטוף תינוקות? אז מצעי המוסלין עשויים באותה הצורה, כי גם לנו המבוגרים מגיע להנות מבד איכותי, רך ומפנק!


מוכנים להכיר 5 יתרונות של מצעי טטרה מוסלין? בואו נתחיל!

 

  1. מצעים שמרגישים כמו חיבוק מלטף


מצעי המוסלין שלנו עשויים באריגה תלת שכבתית ייחודית. כך הם מפעילים משקל קל, עדין ומדויק המתחלק לכל אורך הגוף ומסייע לנו להרגיע את מערכת העצבים ולהיכנס למצב של שלווה. המטרה היא לחקות את תחושת החמימות שאנו מרגישים בתוך חיבוק עוטף ומערסל ובכך לעודד הירדמות מהירה יותר ושינה נינוחה ועמוקה יותר.


  1. בד נושם וקליל


האריגה האוורירית של מצעי המוסלין בשילוב 100% כותנה איכותית מבטיחים בד נושם וזרימת אוויר אופטימלית. במהלך החורף ניתן להשתמש בציפית ככיסוי לשמיכה ובמהלך הקיץ היא עומדת כשמיכה מושלמת וקלילה בפני עצמה!


  1. מגע עדין שמתאים לעור רגיש


עבור התינוקות והילדים שלנו אנחנו משקיעים בשמיכות טטרה רכות ועדינות כדי להגן על עורם הרגיש. מדוע שנפסיק להתפנק עם הבד המושלם הזה כשאנחנו מתבגרים? מצעים מבד מוסלין יעלו בכם זכרונות ילדות מתוקים! תוכלו לחוות שוב לילות שינה ארוכים ונטולי דאגות ממש כמו כשהייתם ילדים…


  1. איכות ועמידות ללא פשרות


השקעה במצעי פרימיום היא השקעה בבריאות שלכם ובאיכות השינה שלכם. מצעי המוסלין שלנו נועדו לעמוד במבחן הזמן למשך שנים רבות. ניתן לכבס אותם במכונה והם עמידים בפני דהייה, התכווצות ובלאי. המראה והתחושה היוקרתית לא יפגמו ואתם תוכלו להמשיך ולהנות משינה נוחה ושלווה בכל לילה מחדש.


  1. מראה טבעי ואסתטי


כשאנחנו בוחרים מצעים יש לנו שיקולים נוספים מלבד נוחות. המצעים הם חלק בלתי נפרד מעיצוב חדר השינה ויכולים לשנות לגמרי את הטון. מצעי המוסלין שלנו מגיעים בשלושה צבעים בגוונים טבעיים ועדינים למראה קלאסי ולא מתאמץ. 


אנחנו מאמינים ששינה טובה ובריאה מתחילה בפרטים הקטנים. לכן מצעי המוסלין שלנו עשויים 100% כותנה ומעוצבים בקפידה כדי לספק לכם את התמיכה הטובה ביותר ברגע הכי מתוק ביום: ההירדמות. אנחנו מעניקים 30 לילות ניסיון לשינה עם המצעים כדי שתוכלו להרגיש את ההבדל שהם עושים בחוויית השינה! ואם בסופם לא תהיו מרוצים תוכלו להחזיר אותם אלינו (אבל יש לנו הרגשה שתתאהבו כבר בלילה הראשון…). 


עדיין לא בטוחים איזה מצעים הכי מתאימים לכם? הכירו את שאר המצעים של פנדה!