5 רעיונות לפעילויות שוות בחופש פסח!

לא חייבים לטוס לחו"ל כדי ליהנות בחופשה


פסח בפתח, ועם כל אהבתנו למצות, הכנסת אורחים וחופשים ארוכים, לפעמים זאת תקופה שמציבה גם אתגרים. למשל - איך לנצל את החופש על הצד הטוב ביותר, לבלות זמן איכות עם המשפחה ולא רק למרוח את הימים מול הטלוויזיה? בין אם אתם מחפשים לעשות משהו שובר שגרה וכיפי עם הילדים בפסח, או ערב זוגי מפנק רק בשבילכם, אספנו 5 רעיונות מקוריים ומגניבים לפעילויות בחופש פסח, מבלי לרוקן את הארנק ו(כמעט) בלי לצאת מהבית! 


מוכנים ליצור זכרונות חדשים?


1. פיקניק כמו בסרטים:


נצלו את מזג האוויר האביבי ותארגנו פיקניק כמו בסרטים. לא צריך להגזים עם יותר מדי אוכל ואביזרים. כל מה שתצטרכו הוא סדין שנעים לזרוק על הדשא ולשכב עליו, כמה כריות תומכות כדי שיהיה על מה להישען וכמובן - נשנושים טעימים. אם אתם שומרים כשל"פ תוכלו להכין מציות או כריכי מצות עם שוקולד או גבינה. תוסיפו משקה מרענן, קינוח שוקולדי ואל תשכחו כובע וקרם הגנה!


2. חפש את האפיקומן (בפעם השניה):


רוצים פעילות מיוחד במינה עם הילדים? אמנם את האפיקומן האמיתי מוצאים בליל הסדר, אבל תמיד אפשר ליצור "חפש את המטמון" ברוח החג! תחביאו פתקים עם משימות מצחיקות בכל חדר, תנו להם את הרמז הראשון והצטרפו אליהם למסע חיפושים עד שימצאו לבסוף את המטמון שהחבאתם להם. זאת יכולה להיות מתנה קטנה, חטיף טעים או מצרכים לקינוח שהם אוהבים במיוחד ותוכלו להכין ביחד! המלצה שלנו - תחביאו את אחד הרמזים בתוך הריצ'רץ' של הכרית ההיברידית של פנדה. בין פתיתי הויסקו יהיה להם אתגר אמיתי למצוא אותו!


3. GAME NIGHT! ערב משחקי קופסה משפחתי בסלון:


אוהבים נוסטלגיה? אספו את כל המשפחה לערב תוסס של משחקי קופסה ולוח בסלון המפנק שלכם. תוכלו לשחק באחת האופציות הקלאסיות כמו משחקי קלפים או מונופול ואם אתם משחקים עם חברים בוגרים אפשר להשתולל עם משחקי שתיה מצחיקים! המשחק החביב עלינו - מתחלקים לזוגות, בכל פעם אחד מבני הזוג מקבל מילה וצריך לצייר דברים שקשורים אליה על מנת שבן הזוג השני ינחש מהי. הראשון שמצליח לנחש את המילה - מנצח! מבטיחים שתצחקו כל הדרך למיטה בסוף הערב הזה…


4. ארוחת בוקר מושקעת למיטה:


לכל אנשי הבוקר בקהל, אחת הדרכים הכי כיפיות להתעורר היא עם ארוחת בוקר למיטה. אז אם בא לכם לפנק את אחד מבני הבית פשוט תשקימו מעט לפניו, תארגנו צלחת פנקייקים מרשימה, מיץ תפוזים סחוט, קצפת וסירופ מייפל, ויש לכם פיקניק מושלם מבלי לעזוב את חדר השינה. אם אתם רוצים להקפיץ את הבוקר הזה רמה אחת למעלה, תדאגו לעטוף את המיטה במצעים ושמיכות רכות שמוסיפות לאווירה.


5. דייט רומנטי מבלי לצאת מהבית:


מי אמר שערב רומנטי דורש לשבור קופת חסכון? מה דעתכם על דייט מבלי לצאת מהבית? שלב ראשון - אם יש בבית ילדים, זה הזמן להתקשר לסבא וסבתא. ועכשיו כשהשטח פנוי אפשר להתחיל! צרו מהבית מסלול עם תחנות שונות: נתחיל במטבח עם הארוחה האהובה עליכם (מישהו אמר סופלה כשר לפסח?), תמשיכו לסלון עם פרק בסדרה מצחיקה, שיחה מלב אל לב על כוס יין והעלאת זכרונות ולבסוף תסיימו את הדייט בחדר החשוב ביותר: חדר השינה כמובן!


בפסח הזה, חג החירות וההתחדשות, אנחנו מעודדים אתכם לצאת מאזור הנוחות, לנסות פעילויות חדשות, לבלות יחד עם המשפחה והחברים, אבל הכי חשוב - להשלים שעות שינה. אנחנו יודעים כמה אתם זקוקים לזה. מאחלים לכם חג שמח!