6 טיפים למעבר דירה: הדרך אל בית החלומות שלכם מתחילה כאן

מעבר דירה הוא שילוב בלתי נמנע של התרגשות, הזדמנויות חדשות, לחץ וכאב ראש. במיוחד בקיץ הישראלי כשהטמפרטורות הגבוהות לא ממש עוזרות להירגע. בתוך כל סערת הרגשות הזו, אנחנו כאן כדי לסייע לכם להפוך את הדירה החדשה לבית. עם חדר שינה שליו ונעים וסלון מעוצב בו תוכלו להיטען מחדש ולבלות עם משפחה וחברים בכיף. רגע לפני שאתם מתחילים עם הקרטונים והאריזות - קבלו שישה טיפים למעבר דירה קל ומוצלח.

1. תכנון מראש הוא המפתח:

רגע לפני שהמסע הארוך הזה מתחיל, הקפידו לתכנן כמה שיותר דברים מראש. הכינו רשימת משימות מסודרת עבור כל בני ובנות הבית. הגדירו בדיוק מה צריך לעשות וכמה זמן אתם מעריכים שזה יקח. החל מסידור החדרים והאריזה ועד רכישת מוצרים חדשים, תרומת חפצים וניקיון הדירה. 


תוך כדי מיון החפצים בבית, נצלו את ההזדמנות כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משרת אתכם. מעבר דירה הוא הזדמנות פז להניח במחזור כרטיסי ברכה ישנים שאת הזיכרון מהם כבר צרבתם בלב, מחברות שהתמלאו וחפצים שהתבלו. במקביל תוכלו לתרום מוצרים באיכות טובה שאתם כבר לא עושים בהם שימוש או רוצים לשדרג. זכרו שכל חפץ שתשחררו לפני המעבר, יקל עליכם משמעותית את העומס בתקופה הזו.

2. הבדילו בין בזבוז להשקעה ותשקיעו בדברים החשובים באמת

זה כנראה הטיפ הכי חשוב שנוכל לתת לכם בתקופה הזו. תתרגלו להפריד בראש רכישות שהן בזבוז ורכישות שהן השקעה. 

כשאתם קונים משהו זול מדי שעלול להתפרק תוך כמה חודשים - תשאלו את עצמכם האם זו השקעה מבחינתכם או שזה בעיקר בזבוז כסף? 

לעומת זאת כשאתם קונים מוצר שהוא מאסט שילווה אתכם עוד שנים רבות כמו מזרן פנדה עם ספוג ויסקו שישמור על הגב שלכם ושל בני המשפחה, ברור שמדובר בהשקעה כלכלית. 


דוגמה נוספת היא השקעה ברהיטים מרכזיים כמו ספה שקל לפרק ולהרכיב כך שתעבור איתכם גם לדירה הבאה. כשיש לכם התלבטות האם נכון להוציא על משהו את הכסף שלכם או לא, פשוט תבדקו עם עצמכם האם מדובר בהשקעה לטווח רחוק או בבזבוז חד פעמי?

3. בדקו ביסודיות את התשתיות בדירה החדשה

    רגע לפני שכל הארגזים שלכם מגיעים לדירה החדשה, שימו לב לעבור חדר חדר ולבדוק את התשתיות. אם יש ידיות שלא נסגרות טוב, חלונות בלי תריסים, מזגן שלא עובד, ברז מים חלש מדי וכן הלאה - אלו דברים שחשוב להגיד מראש לבעלי הבית ולוודא שמתקנים אותם לפני הכניסה שלכם. אחרת עוד עלולים להאשים אתכם בתקלה.

    4. ניקיון וצביעת קירות עושים לפני ההובלה

      שימו לב לסדר המשימות שלכם. אם סיימתם לבדוק את תשתיות הדירה כפי שסוכם מראש, הגיע הזמן לנקות אותה עוד קצת כדי שתתאים לסטנדרטים שלכם ולצבוע חלק מהקירות או להדביק טפטים מדליקים כדי להתאים אותה בדיוק לסטייל שלכם. לא יודעים מה איתכם אבל קיר בצבע טרקוטה בחדר השינה מאחורי מיטת NATURAL מעץ מלא של פנדה נשמע לנו כמו חלום שמתגשם! 

      5. אל תדלגו על השירותים והמקלחת

        אחד החלקים הכי מרגשים וכיפיים במעבר לדירה חדשה הוא ההזדמנות הנפלאה לעצב אותה מחדש כראות עיניכם. ברור שהחדרים שהכי כיף לעצב הם הסלון עם ספות חדשות ויפות וחדר השינה עם מיטה ומזרן שיתאימו לכם, אבל אל תשכחו לתת תשומת לב גם לחדרים הקטנים יותר כמו השירותים והמקלחת. הוסיפו בחדר השירותים מתלים והניחו עליהם מגבות פרימיום רכות, וקשטו אותו בנרות ריחניים ופרחים יבשים שיתנו לו הרגשה של ספא בבית מלון. 

        6. תפרקו את הקרטונים מהר ובשיטתיות

          עכשיו הגיע השלב הקצת מפרך. הקרטונים הגיעו לדירה החדשה וכדאי לפרוק אותם כמה שיותר מהר ובשיטתיות מבלי למרוח את הזמן. הקפידו לכתוב מראש על כל קרטון מה הוא מכיל ולאיזה חדר הוא שייך. כך כשהם מגיעים תוכלו למיין אותם לחדרים בקלות ולפרוק אותם בנוחות ובהדרגה, תחילה את הפריטים הגדולים ולבסוף את אלו העדינים והקטנים יותר. זה עלול להיות מעט מתיש, אבל זו גם הזדמנות להפוך את הבית החדש לשלכם באמת, להציב לראווה ציוד שקשור לתחביבים שלכם, ולתת את הטאץ' האישי שלכם בעיצוב עם מצעים צבעוניים, כריות נוחות ושאר אקססוריז לבית שאתם אוהבים.

          7. טיפ בונוס:

            תשאירו את הדירה שעזבתם מסודרת ונקיה עבור הדיירים שיחליפו אתכם שם. לא משנה אם היו לכם יחסים טובים או פחות עם בעלי הבית הקודמים, תדאגו להשאיר דירה מזמינה עבור מי שעתיד להכנס אליה אחריכם. זאת קארמה טובה!


            אהבתם את הטיפים שלנו? אל תשכחו לצלם את מוצרים פנדה שלכם בדירה החדשה ולתייג אותנו באינסטגרם. ואם בא לכם לקרוא עוד כמה טיפים על מעבר דירה, מוזמנים לקפוץ גם אל הכתבה הזאת מאחלים לכם מעבר קל ומהיר!