תקנון מועדון הלקוחות של פנדה הום בע"מ ("פנדה קלאב")
מועד השקת מועדון הלקוחות הינו: 05.07.2023
1. כללי
1.1. תנאי תקנון זה יחולו על חברי מועדון הלקוחות הרוכשים מוצרים של חברת פנדה הום בע"מ, ח.פ 515781219, באמצעות אתר האינטרנט של פנדה בכתובת:www.pandazzz.co.il (להלן, בהתאמה: "האתר" ו- "החברה" או "פנדה").
1.2. האחריות המלאה להכרת התנאים להלן וקבלת ההטבות על פי תנאים אלו, חלה בכל עת על החברים במועדון הלקוחות, כך שתקנון זה מהווה תנאי להצטרפות וכל לקוח המצטרף כחבר למועדון, נחשב כמי שקרא והסכים להוראות תקנון זה, על כל סעיפיו ו/או חלקים מהם.
1.3. ללקוח המצטרף כחבר במועדון או לכל אדם אחר, לא תהיה כל דרישה ו/או תביעה בקשר עם תנאי התקנון וההטבות או שינויים בהם. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות או להפסיק את פעילות מועדון הלקוחות בכל עת וכן את הזכות לשנות ו/או לבטל תקנון זה או חלקים ממנו.
1.4. צירופו של חבר למועדון הלקוחות, כפוף לתנאי התקנון שלהלן ולאישור החברה, הינו ללא תשלום ומתבצע באמצעות רישום באתר בעמוד הייעודי. הצירוף חל הן על לקוח חדש והן על לקוח ותיק. באם אינך מעוניין להצטרף למועדון הלקוחות ו/או לצורך הסרתך ממועדון הלקוחות שלנו, בכל מועד שהוא, תוכל לפעול באחת מן הדרכים המפורטות בסעיף 4 להלן.
באם לאחר הסרתך, תרצה לשוב ולהצטרף למועדון הלקוחות, תוכל לפנות לפנדה, באמצעות שליחת הודעה, לכתובת הדואר האלקטרוני: support@pandazzz.com או באמצעות פניה ב"צור קשר" באתר.
1.5. יובהר כי תקנון זה והתקנון המופיע באתר (להלן: "תקנון האתר") משלימים זה לזה, וכי על כל הזמנה שתבוצע על ידי חבר מועדון, לפי תקנון זה יחולו גם כל הוראות תקנון האתר.
1.6. הוראות התקנון הינן בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד והן מתייחסות, כמובן, לכל המינים.
2. הצטרפות למועדון
2.1. החברות במועדון תתאפשר לכל אדם, יחיד בעל אזרחות ישראלית בלבד (לא בתי עסק, ארגונים או סוכנים), שגילו 16 שנים ומעלה, בכפוף לעמידה בכל הוראות תקנון זה, לשימוש פרטי בלבד. קטינים שגילם 16 שנים ומעלה המבקשים להצטרף כחברים במועדון נדרשים קודם להצטרפותם לקבל את אישור הוריהם או האפוטרופוס החוקי שלהם לכך ולהוראות תקנון זה.
2.2. בשלב זה החברות במועדון אינה כרוכה בתשלום, אולם, החברה רשאית בכל עת לקבוע כי חברות במועדון תהיה כרוכה בתשלום דמי חברות, במחיר ובתנאים שתקבע החברה בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, בכפוף למתן הודעה מתאימה.
2.3. החברות במועדון, כמו גם ההטבות הניתנות מכוחו, הינן אישיות ובלתי ניתנות להעברה בצורה כלשהי, לרבות בדרך של מכירה או העברה ללא תמורה לצד שלישי כלשהו. חברות כאמור תהיה לתקופה בלתי מוגבלת, אשר מתחילה עם אישור החברה על ידי משלוח הודעה בדבר הצטרפות למועדון, לכתובת הדוא"ל שנמסרה לחברה בעת ההרשמה על ידי הלקוח.
2.4. במעמד ההצטרפות למועדון, תתבקשו למסור לחברה פרטים אישיים מזהים אודותיכם, לרבות שם מלא, כתובת, דרכי התקשרות, כתובת דואר אלקטרוני ועוד. השימוש בפרטים אלה יהיה בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה. דעו כי אינכם מחויבים על פי חוק למסור לנו מידע זה, אולם ללא מסירתם פרטים אלו, לא תוכלו להצטרף למועדון.
2.5. אם בחרתם למסור לנו פרטים כאמור ולהצטרף למועדון, אתם מחויבים למסור לנו פרטים מלאים ומדויקים, וכן לעדכן אותנו בכתב, בכל שינוי שיחול באיזה מן הפרטים שנמסרו בעת ההרשמה למועדון. לא תשמע כל טענה כלפי החברה ו/או מי מטעמה, לעניין אי קבלת דיוור ו/או הטבות המועדון, מחמת טעות/ מילוי חלקי/אי מילוי בפרטי זיהוי הלקוח.
3. ביטול והשהייה של חברות במועדון על ידי החברה –
3.1. החברה שומרת לעצמה את הזכות להשהות או לבטל את חברותו של כל חבר מועדון, בין היתר, בשל אי עמידה בהוראות תקנון זה ו/או בשל ביצוע כל מעשה או מחדל הנוגד הוראות כל דין, הסכם או תקנון זה ו/או הפוגע ו/או עלול לפגוע בשמה הטוב של החברה ו/או בעסקיה ו/או במועדון, בפעילויות, בהטבות שבו ו/או במי מטעמה של החברה ו/או בשל התנהגות בלתי הולמת מצד חבר המועדון, לרבות מסירת פרטים שגויים, שימוש לרעה בחברות במועדון, ביצוע התנהגות או מחדל פליליים, עידוד אלימות או גזענות או בכל מקרה אחר שתראה בו החברה עילה לביטול החברות לפי שיקול דעתה הבלעדי.
3.2. במקרה של השהיית המועדון, תהא רשאית החברה להשאיר את החשבון מושהה לפרק זמן מוגבל כאשר במהלכו, תמנע מחבר המועדון האפשרות מקבלת ההטבות המנויות במועדון, לרבות שלילת כל זכות הנובעת מחברותו, וכן לרבות זכויות והטבות שנצברו לטובתו קודם ההשהיה והחבר לא יוכל לממש או לצבור נקודות עד להחלטת החברה אם להפשיר או לבטל את החשבון.
3.3. עם קבלת הודעה על ביטול כאמור, יחדל חבר המועדון מלשמש כחבר, ותמנע ממנו האפשרות מקבלת ההטבות המנויות במועדון, לרבות שלילת כל זכות הנובעת מחברותו, וכן לרבות זכויות והטבות שנצברו לטובתו קודם הביטול (גם ביחס לנקודות שנצברו לטובתו, מבלי שהחברה תידרש להודיע על כך מראש).
4. ביטול החברות במועדון על ידי חבר המועדון
4.1. כל חבר מועדון רשאי לבטל בכל עת את חברותו במועדון, באמצעות משלוח בקשה לביטול חברות במועדון, באחת מן הדרכים הבאות: (1) משלוח דוא"ל לכתובת: support@pandazzz.com; (2) באמצעות הצ'ט בערוץ הוואטסאפ בטלפון: 050-610-4651; (3) באמצעות המסנג'ר של עמוד הפייסבוק של החברה: https://www.facebook.com/pandazzz.co.il?mibextid=ZbWKwL ; (4) באמצעות הצ'ט בעמוד האינסטגרם של החברה: https://www.instagram.com/pandazzz_sleep/ ; (5) באמצעות "צור קשר" באתר.
4.2. במקרה כזה הודעת החבר כאמור תחשב כוויתור מוחלט על כל זכויותיו במועדון הלקוחות, לרבות אך לא רק על זכותו לקבלת הטבות ו/או ביחס לצבירת הנקודות.
4.3. למען הסר ספק מובהר כי בכל מקרה של פקיעת החברות או ביטול החברות במועדון, בין אם על פי החלטה החברה ובין אם בשל החלטת חבר המועדון ו/או מכל סיבה שהיא, לא יהיה זכאי חבר המועדון להחזר כספי כלשהו של כל תשלום ששולם בקשר עם החברות במועדון (ככל ששולם כזה ו/או לכל פיצוי ו/או שיפוי בקשר עם חברותו במועדון הלקוחות).
5. צבירה ומימוש נקודות
"רכישה מזכה בצבירת נקודות" – לעניין זה, היא רכישה שהתשלום בגינה ניתן במזומן או באשראי או על פי כל דין באתר החברה, למעט רכישות שהתשלום בעדן נעשה באמצעות מימוש נקודות זכות או רכישות ששולמו באמצעות שוברי זיכוי מסוג כלשה ו/או רכישות שהתשלום בגינן נעשה באמצעי תשלום שאינו מדיד ו/או שערכו אינו נקוב בש"ח, לרבות אך לא רק: תלושים, שוברים, קופונים, כרטיסי מתנה מכל סוג שהוא, בין אם אותם השוברים הונפקו/נמכרו ע"י החברה באופן ישיר ובין באמצעות ו/או ע"י צד ג' ו/או רכישות שנעשו באמצעות מימוש הטבות, לרבות הטבת הצטרפות ו/או הטבת חבר מביא חבר ו/או הטבת יום הולדת.
5.1. עם ההצטרפות למועדון, ייפתח לחבר המועדון "חשבון נקודות" אישי, במערכות החברה. בגין כל רכישה מזכה בצבירת נקודות (כהגדרתה לעיל) של מוצרי החברה באתר, יזכה חבר המועדון בנקודות זכות, בכמות השווה לסכום הרכישה נטו (כל 1 (שקל) ₪ של רכישה מזכה בצבירת נקודות שווה לנקודה, בעלת ערך כספי של 0.05 (5 אגורות) ש"ח, לאחר הנחות ומבצעים כלשהם.
5.2. בחשבון הנקודות, יצבור חבר המועדון נקודות, בהתאם למפורט להלן, כאשר נקודות אלו, יוכלו לשמש את חבר המועדון, בעת ביצוע רכישות עתידיות באתר:
5.2.1. 1,000 (אלף) נקודות שוות 50 (חמישים) ש"ח למימוש;
5.2.2. 1,600 (אלף ושש מאות) נקודות שוות 80 (שמונים) ש"ח למימוש;
5.2.3. 2,200 (אלפיים ומאתיים) נקודות שוות 110 (מאה ועשר) ש"ח למימוש.
5.3. מובהר, כי החברה רשאית לשנות, בכל עת את תנאי שיעור צבירת הנקודות בכל רכישה מזכה, שיטת צבירת הנקודות וכיו"ב, לפי שיקול דעתה הבלעדי, בכפוף לכל דין ובכפוף למתן הודעה מתאימה בהתאם לקבוע בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
5.4. אין כפל מבצעים, קופונים והטבות, דהיינו לא ניתן לממש נקודות ולהחיל את הקופון ו/או המבצע. כמו כן, ברכישת מוצרים במבצע/הנחות/קופונים וכיוצ"ב - המחיר הקובע לעניין צבירת נקודות, יהא המחיר ששולם בפועל לאחר ההנחה/המבצע/הקופון.
5.5. נקודות הזכות אינן ניתנות בשום מקרה להמרה בכסף או בשווה כסף. נקודות הזכות הן אישיות ובלתי ניתנות להעברה, להחלפה, לפיצול, לאיחוד או לכל שינוי אחר.
5.6. מובהר כי צבירה ומימוש של נקודות יתאפשרו על ידי הזדהות של חבר המועדון באזור האישי באתר.
5.7. שימוש בנקודות שנצברו, יכול להתבצע אך ורק ברכישה מזכה שלאחר קבלת הנקודות ולא ניתן להשתמש בהם לרכישה מזכה באותה העסקה בה נצברו, אלא בעסקה נפרדת.
5.8. החבר יהיה זכאי לקבל דיווח על יתרת נקודות שצבר באמצעות האזור האישי באתר לאחר הזדהות ו/או באמצעות פניה לחברה. מובהר כי עדכון מספר הנקודות באתר המועדון איננו נעשה באופן מידי. יובהר בזאת כי החברה פטורה מאחריות כלפי חבר המועדון במקרה שיחולו טעויות בצבירת נקודות כתוצאה מתקלה טכנית ו/או אלקטרונית ו/או אחרת.
5.9. לא תתאפשר צבירה ו/או מימוש נקודות בדיעבד.
5.10. מימוש נקודות הזכות, תהיינה בתוקף למשך שנה אחת בלבד (12 חודשים) ממועד הרכישה האחרונה, כאשר כל רכישה מזכה נוספת, תאריך את תוקף המימוש בשנה נוספת. חלפה שנה ממועד הרכישה האחרונה, יתאפס חשבון הנקודות כך שיתרת הנקודות שהיו בחשבון הנקודות של חבר המועדון עד לאותו מועד, תימחקנה באופן אוטומטי מבלי שהחברה תצטרך להודיע לחבר אודות המחיקה כאמור ובעניין זה לא תהא לחבר כל טענה ו/או דרישה.
5.11. למען הסר ספק, עם פקיעת תוקף החברות במועדון או ביטול החברות במועדון לפי הוראות תקנון זה, בין אם על פי החלטת החברה ובין אם בעקבות בקשת חבר המועדון, חשבון הנקודות יבוטל וכל הנקודות שנצברו עד אותו מועד תימחקנה ולא תהיה עוד לחבר המועדון אפשרות לממשן לאחר מועד זה.
6. ביטול עסקה והחזרת מוצרים
6.1. תנאי ביטול עסקה, החלפות והחזרות יבוצעו בהתאם לתקנון החברה, למדיניות הביטולים העדכנית המפורסמת באתר החברה ולהוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
6.2. בעת ביטול עסקה כולה ו/או חלקה והשבת הפריטים שנרכשו במסגרת רכישה מזכה, יקוזזו/ינוכו נקודות הזכות אשר ניתנו לחבר המועדון בעבור אותם פריטים שהוחזרו מסך נקודות הזכות שנצברו ו/או יצברו בחשבונו של חבר המועדון ובשום מקרה לא יינתן החזר כספי בגין רכישות כאמור.
6.3. במקרה של החזרת מוצרים שבגינן מומשו נקודות, מוצרים אלו יילקחו בחשבון בבקשת החזר המוצרים מהרכישה הראשונה, בגינה זכה הלקוח בנקודות.
7. הטבות נוספות ודרגות חברות במועדון
7.1. דרגת החברות במועדון נקבעת בהתאם לסך הרכישות שיבוצעו על ידי חבר המועדון באתר, מהדרגה הבסיסית ביותר – "פנדה בייבי", לדרגת הביניים – "מאסטר פנדה", ולדרגה הגבוהה ביותר - "פנדה פרימיום", כמפורט להלן:
7.2. דרגת "פנדה בייבי":
נוסף על הנקודות הנצברות כאמור בחשבון הנקודות של חבר המועדון וכמפורט בסעיף 5 לעיל, יהיה זכאי החבר בדרגת "פנדה בייבי" גם להטבות המפורטות להלן:
7.2.1. הטבת הצטרפות למועדון - עם ההצטרפות למועדון, יקבל חבר המועדון הטבה חד פעמית, בסך של 500 (חמש מאות) נקודות זכות במתנה, שיופקדו לחשבון הנקודות של אותו חבר, למימוש באתר החברה.
7.2.2. הטבת יום-הולדת - חבר המועדון יהיה זכאי לקבל ביום בו חל יום הולדתו הלועזי, בכל שנה (בהתאם למועד שנמסר על ידיו לחברה) מתנת יום הולדת, בסך של 1,150 (אלף מאה חמישים) נקודות זכות, לחשבון הנקודות שלו, למימוש באתר החברה ביום ההולדת בלבד. לעניין זה מובהר כי במידה ויום ההולדת חל טרם מועד ההצטרפות, חבר המועדון לא יהא זכאי לקבלת ההטבה באותה השנה.
מובהר כי, באחריות חבר המועדון לעדכן את התאריך בו חל יום ההולדת הנכון בטופס ההצטרפות. במקרה של אי התאמה כאמור, יהיה רשאי חבר המועדון לבקש לעדכן את תאריך יום ההולדת הנכון בדרך של פניה לשירות הלקוחות. עדכן החבר את תאריך יום ההולדת הנכון, יהיה רשאי לממש את הטבת יום ההולדת, החל ממועד יום הולדתו שיחול לאחר מועד העדכון (לא ניתן יהיה לממש רטרואקטיבית).
7.2.3. הטבת חבר מביא חבר – חבר א', הרשום למועדון (להלן: "הלקוח הקיים"), יהיה רשאי לשלוח לחבר ב' (להלן: "הלקוח הפוטנציאלי"), לינק לרכישה ראשונה בחנות באתר החברה. במידה והלקוח הפוטנציאלי, יבצע בפעם הראשונה רכישה באתר החברה, בקנייה מעל 500 ₪, הלקוח הפוטנציאלי יהיה זכאי להנות מ- 18% (שמונה עשר אחוזים) הנחה, בגין אותה רכישה, באמצעות הלינק שקיבל מהלקוח הקיים; הלקוח הקיים יהיה זכאי לקבל 2,800 (אלפיים ושמונה מאות) נקודות זכות לחשבון הנקודות האישי שלו, בתוך 35 ימים ממועד ביצוע הרכישה של הלקוח הפוטנציאלי. ההטבות הן אישיות.
על אף האמור, מובהר כי במידה והלקוח הפוטנציאלי, יחזיר את המוצרים שרכש, בהתאם למדיניות ההחזרות של החברה, הקבועה באתר החברה ובהתאם לדין, יקוזזו/ינוכו נקודות הזכות שזכה בהן הלקוח הקיים מחשבון הנקודות האישי שלו, ולא ניתן יהיה להשתמש בהן. כל חבר במועדון רשאי לשלוח את הלינק הייחודי שלו לעד 5 חברים.
7.3. דרגת "מאסטר פנדה":
חבר מועדון שביצע רכישות באתר בסך כולל של מעל 4,000 (ארבעת אלפים) ₪ נטו (לאחר מימוש שוברים/קופונים/הנחות וכיו"ב), יהיה זכאי להטבות המורחבות להלן:
7.3.1. הטבה יום הולדת – החבר יהיה זכאי לקבל מתנה בסך של 1,800 (אלף שמונה מאות) נקודות זכות, לחשבון הנקודות שלו, למימוש באתר החברה ביום ההולדת בלבד. לעניין זה מובהר כי במידה ויום ההולדת חל טרם מועד ההצטרפות, חבר המועדון לא יהא זכאי לקבלת ההטבה באותה השנה.
מובהר כי, באחריות חבר המועדון לעדכן את התאריך בו חל יום ההולדת הנכון בטופס ההצטרפות. במקרה של אי התאמה כאמור, יהיה רשאי חבר המועדון לבקש לעדכן את תאריך יום ההולדת הנכון בדרך של פניה לשירות הלקוחות. עדכן החבר את תאריך יום ההולדת הנכון, יהיה רשאי לממש את הטבת יום ההולדת, החל ממועד יום הולדתו שיחול לאחר מועד העדכון (לא ניתן יהיה לממש רטרואקטיבית).
7.3.2. הטבה חבר מביא חבר – הלקוח הקיים (כהגדרתו בסעיף 7.2.3 לעיל) יהיה רשאי לשלוח ללקוח הפוטנציאלי (כהגדרתו בסעיף 7.2.3 לעיל), לינק לרכישה ראשונה בחנות באתר החברה. במידה והלקוח הפוטנציאלי, יבצע בפעם הראשונה רכישה באתר החברה, בקנייה מעל 500 ₪, הלקוח הפוטנציאלי יהיה זכאי להנות מ- 18% (שמונה עשר אחוזים) הנחה, בגין אותה רכישה, באמצעות הלינק שקיבל מהלקוח הקיים; הלקוח הקיים יהיה זכאי לקבל 3,000 (שלושת אלפים) נקודות זכות לחשבון הנקודות האישי שלו, בתוך 30 ימים ממועד ביצוע הרכישה של הלקוח הפוטנציאלי. ההטבות הן אישיות.
על אף האמור, מובהר כי במידה והלקוח הפוטנציאלי, יחזיר את המוצרים שרכש, בהתאם למדיניות ההחזרות של החברה, הקבועה באתר החברה ובהתאם לדין, יקוזזו/ינוכו נקודות הזכות שזכה בהן הלקוח הקיים מחשבון הנקודות האישי שלו, ולא ניתן יהיה להשתמש בהן. כל חבר במועדון רשאי לשלוח את הלינק הייחודי שלו לעד 5 חברים.
7.4. דרגת "פנדה פרימיום":
חבר מועדון שביצע רכישות באתר בסך כולל של מעל 8,000 (שמונת אלפים) ₪ נטו (לאחר מימוש שוברים/קופונים/הנחות וכיו"ב), יהיה זכאי להטבות המורחבות להלן:
7.4.1. הטבה יום הולדת - החבר יהיה זכאי לקבל מתנה בסך של 2,000 (אלפיים) נקודות זכות, לחשבון הנקודות שלו, למימוש באתר החברה ביום ההולדת בלבד. לעניין זה מובהר כי במידה ויום ההולדת חל טרם מועד ההצטרפות, חבר המועדון לא יהא זכאי לקבלת ההטבה באותה השנה.
מובהר כי, באחריות חבר המועדון לעדכן את התאריך בו חל יום ההולדת הנכון בטופס ההצטרפות. במקרה של אי התאמה כאמור, יהיה רשאי חבר המועדון לבקש לעדכן את תאריך יום ההולדת הנכון בדרך של פניה לשירות הלקוחות. עדכן החבר את תאריך יום ההולדת הנכון, יהיה רשאי לממש את הטבת יום ההולדת, החל ממועד יום הולדתו שיחול לאחר מועד העדכון (לא ניתן יהיה לממש רטרואקטיבית).
7.4.2. הלקוח הקיים (כהגדרתו בסעיף 7.2.3 לעיל) יהיה רשאי לשלוח ללקוח הפוטנציאלי (כהגדרתו בסעיף 7.2.3 לעיל), לינק לרכישה ראשונה בחנות באתר החברה. במידה והלקוח הפוטנציאלי, יבצע בפעם הראשונה רכישה באתר החברה, בקנייה מעל 500 ₪, הלקוח הפוטנציאלי יהיה זכאי להנות מ- 18% (שמונה עשר אחוזים) הנחה, בגין אותה רכישה, באמצעות הלינק שקיבל מהלקוח הקיים; הלקוח הקיים יהיה זכאי לקבל 3,300 (שלושת אלפים ושלוש מאות) נקודות זכות לחשבון הנקודות האישי שלו, בתוך 30 ימים ממועד ביצוע הרכישה של הלקוח הפוטנציאלי. ההטבות הן אישיות.
על אף האמור, מובהר כי במידה והלקוח הפוטנציאלי, יחזיר את המוצרים שרכש, בהתאם למדיניות ההחזרות של החברה, הקבועה באתר החברה ובהתאם לדין, יקוזזו/ינוכו נקודות הזכות שזכה בהן הלקוח הקיים מחשבון הנקודות האישי שלו, ולא ניתן יהיה להשתמש בהן. כל חבר במועדון רשאי לשלוח את הלינק הייחודי שלו לעד 5 חברים.
7.4.3. צבירת נקודות גדולה יותר – על אף האמור בתקנון זה, חבר מועדון בדרגת פנדה פרימיום, יהא זכאי ל-2 נקודות זכות, בעלות ערך כספי של 0.05 (5 אגורות) ₪ כל אחת, בכל שקל ששילם ברכישה מזכה בנקודות.
7.5. למען הסר ספק, ביחס לכל דרגות החברות במועדון אין שינוי בתנאים לזכאות אלא רק בגובה ההטבות כמצוין לעיל.
7.6. הטבת משימות – מעת לעת החברה תפרסם משימות שעם ביצוען והשלמתן, יהיה זכאי חבר המועדון (בכל הדרגות) לקבלת נקודות (בגובה כפי שיוחלט ויפורסם על ידי החברה באתר). במקרה זה, הזכאות למימוש הנקודות תתעדכן ותופיע בחשבון הנקודות של החבר עד לתום חמישים ימים מהשלמת המשימה.
7.7. מובהר כי בכל מקרה, לא יתאפשר מימוש שני קופונים ברכישה אחת, לדוגמא: לא ניתן לממש קופון הטבת הצטרפות לצד קופון הטבת יום הולדת במקביל.
8. שינוי ההטבות במועדון
8.1. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות או להפסיק את ההטבות הניתנות כולן או חלקן בהתאם לשיקול דעתה, בהתאם להודעה שתימסר לחברים ובכפוף לכל דין. החברה לא תישא בשום אחריות במידה ותחליט לנהוג כך. כמו כן, החברה לא תישא בשום אחריות כלפי החברים במועדון הלקוחות או כלפי צד ג' כלשהו אם תפסיק את ההטבות הניתנות במועדון הלקוחות, לזמן מוגבל, מכל סיבה שהיא.
9. דרכי פרסום של מועדון הלקוחות
9.1. הודעות מועדון הלקוחות בכל דבר ועניין הנוגע לפעילות מועדון הלקוחות לרבות, אך לא רק, בעניין שינוי ו/או הוספה ו/או גריעה שייעשו ו/או שבכוונת החברה לבצעם, בתקנון ו/או בהנחות ו/או בהטבות ו/או בכל דבר ועניין הנוגע לזכאות החבר ו/או לפעילות מועדון הלקוחות ו/או הפסקת פעילותו וכיו"ב, ייעשו על ידי מועדון הלקוחות, באופן ובדרך כפי שהחברה תמצא לנכון לפי שיקול דעתה הבלעדי ובהתאם לדין. לחברים לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה ו/או תלונה בנוגע לאופן העברת ההודעות כאמור.
9.2. מובהר בזאת, כי מועדון הלקוחות הינו מועדון המופעל באמצעות האינטרנט ובכוונת המועדון לשלוח את המידע לחברים בהתאם לפרטים כפי שנמסרו על ידם בעת ההצטרפות למועדון. לחברים לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה ו/או תלונה בנוגע לאופן העברת ההודעות, בין אם ייעשה באמצעות האינטרנט ובין אם ייעשה בדרך אחרת.
10. מאגרי מידע ודיוור
10.1. בהצטרפותו למועדון מסכים החבר להיכלל במאגר המידע הרשום הנוגע למועדון הלקוחות של החברה.
10.2. החברה תנקוט בכל הצעדים הסבירים לאבטחת המידע הנמסר על ידי החברים במועדון הלקוחות, עם זאת החברה אינה יכולה לאבטח את מערכות המידע והתקשורת אבטחה מושלמת מפני חדירות בלתי מורשות ושימוש אסור של צדדים שלישיים. לפיכך החברה לא תישא בכל אחריות, ישירה או עקיפה, במקרים של גילוי ושימוש במידע הנמסר על ידי החברים במועדון הלקוחות הנובע, במישרין או בעקיפין, מחדירות בלתי מורשות של אחרים או כתוצאה ממעשים ו/או מחדלים אשר אינם בשליטתה.
10.3. החברה תהיה רשאית להשתמש בפרטי החברים במועדון הלקוחות על מנת ליידע את החברים במועדון הלקוחות בדבר מוצרים ושירותים שונים העשויים לעניין אותם. מובהר בזאת כי בשום מקרה לא תעביר החברה את פרטי החברים במועדון הלקוחות או כל מידע אחר המזהה אותם באופן אישי לצד שלישי.
10.4. ידוע לחברי המועדון, כי כל הפרטים, הנתונים, הידיעות והמסמכים שמסר ו/או ימסור לחברה או למי מטעמה או לכל גורם אחר הנמנה על חברי המועדון, לרבות פרטיו האישיים יכול שיוזנו במאגר מידע הרשום על שמה של החברה, בכפוף לאמור בחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 (להלן, בהתאמה: "מאגר המידע" ו-"חוק הגנת הפרטיות"). חבר המועדון מצהיר כי כל הפרטים הנ"ל נמסרו על ידו מרצון ובהסכמה מלאה, מבלי שחלה עליו חובה חוקית לעשות כן.
10.5. ידוע לחבר המועדון כי החברה ו/או מי מטעמה עשויים לפנות אליו בעתיד בדיוור ישיר על בסיס הנתונים המפורטים במאגר מידע כאמור לרבות בעניינים שאינם נוגעים לתקנון זה, וכן לפנות אליו בהצעות שיווקיות ו/או פרסומיות מכל מין וסוג שהוא באמצעי הדיוור השונים, הכל בכפוף לחוק הגנת הפרטיות ובהתאם להוראות הדין (להלן: "הפניות"). מובהר כי חבר המועדון זכאי, לפי דרישתו, להימחק ממי מבין מאגרי המידע של החברה ו/או של מי מטעמה או להורות כי מידע המתייחס אליו לא יימסר לאדם, לסוג בני אדם או לאנשים מסוימים והכל לפרק זמן מוגבל או קבוע וכל אלה באמצעות מתן הודעה מפורשת בכתב לחברה, תוך ציון דרישתו להימחק ממאגר המידע. כמו כן מובהר בזה, כי לחבר המועדון שמורה הזכות, ככל שאינו מעוניין בקבלת הפניות, לבקש את הסרת שמו מרשימת התפוצה למשלוח הפניות (בין היתר, באמצעות סימון הרובריקה המתאימה בהודעות הדוא"ל שתישלחנה (אם תישלחנה) אליו או באמצעות דואר רשום או במייל לחברה.
10.6. עוד ידוע לחבר המועדון שמידע שנמסר על ידו כאמור לעיל, יכול ויוזן גם במאגר מידע נוסף שהחברה מחזיקה בו (ככל ומחזיקה), המשמש לשירותי דיוור ישיר שלה ושל מי מטעמה - ויכול שהנתונים ישמשו את החברה ו/או מי מטעמה, בכפוף למגבלות הדין והוראות חוק הגנת הפרטיות.
11. שונות
11.1. החברה תהיה רשאית לשנות בכל עת כל תנאי מתנאי תקנון זה, כולו או חלקו, או להפסיק את פעילות המועדון, באופן מלא או חלקי, לתקופה קצובה או לצמיתות, והכל לפי שיקול דעתה הבלעדי, בכפוף להודעה על פרטי השינוי או על מועד הפסקת פעילות המועדון.
11.2. בכל מקרה של סתירה או אי-התאמה בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים של החברה בקשר עם המועדון באמצעי מדיה כלשהו, הוראות תקנון זה תגברנה לכל דבר ועניין.
11.3. חתימת הלקוח על טופס ההצטרפות למועדון כמוה כהסכמה לכל האמור בתקנון זה, לרבות כל שינוי עתידי בהוראות התקנון. לחבר המועדון לא תהיה כל דרישה ו/או תביעה בקשר עם התקנון ו/או שינוי התקנון.
11.4. במידה שיחולו תקלות אשר ימנעו באופן זמני מתן הטבות לחברי המועדון, תפעל החברה לתיקון התקלות בהקדם ולא יהיו לחברי המועדון טענות ו/או תביעות כנגדה בשל אי מתן ההטבות בתקפות התקלות והטיפול בהן.
11.5. על תקפותו, פרשנותו ו/או הפרתו של תקנון זה יחולו דיני מדינת ישראל. סמכות השיפוט הבלעדית בכל הקשור לתקפותו, פרשנותו ו/או הפרתו של תקנון זה תהא לבתי המשפט המוסמכים בעיר תל-אביב יפו.
11.6. עם הקמת מועדון לקוחות זה, להתקשרויות ו/או הבטחות הקודמות למועדון לקוחות זה, אם ובכלל שנעשו בין החבר המתקשר לחברה על ידי מי מנציגיה, לא יהיה כל תוקף והן לא תשמשנה לפרשנות תקנון זה ולא תהווינה ראיה במסגרת כל הליך.
11.7. כל השתהות של החברה בקיום זכות המגיעה להם על פי המפורט לעיל, או הימנעותה של החברה מעמידה על זכותה כאמור, לא יחשבו כוויתור על זכויותיה.
11.8. החברה רשאית להמחות את זכויותיה לפי תקנון זה לכל צד שלישי כפי שתמצא לנכון וללא כל חובה על פרסום דבר ההמחאה כאמור.
11.9. החברים במועדון הלקוחות אינם רשאים להמחות את זכויותיהם לפי תקנון זה.
11.10. השירות הינו שירות אישי ואינו ניתן להעברה לצד ג' כלשהו.
11.11. במידה ויקבע על ידי ערכאה מוסמכת כי איזו מההוראות דלעיל בטלות או ניתנות לביטול מכל סיבה שהיא, תמשכנה ההוראות האחרות לעמוד בתוקפן.
11.12. התקנון מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך הוא פונה לכל המינים. עובדי החברה אינם רשאים להצטרף למועדון.