המוצרים שלנו תוכננו ויוצרו בדקדקנות עם בקרת איכות מהגבוהות בעולם, נבדקו באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים בשוק, נארזו ונשלחו אליכם בקפידה עם המון רגישות ועדינות. האחריות שלנו כוללת תיקון של כל פגם במוצר ובמידה ולא נצליח לתקן, אנו מתחייבים להחליף.
12 שנות אחריות על מזרן פנדה
מה כוללת האחריות?
בשנה הראשונה, במידת הצורך ואם יידרש, אנו מגיעים אליכם ללא עלות לבדוק את הנזק. במידה ויש צורך נאסוף, נתקן ונחזיר אליכם ללא עלות. אם שנה עברה מאז הרכישה ייתכן ותחויבו בעלות ביקור או איסוף והחזרה.
מתי האחריות לא תקפה?
במקרים של שימוש רשלני, בלתי הולם או בלתי סביר.
מה זה אומר? אם כופפת, קיפלת, גיהצת, חתכת, השפרצת או מרחת חומר ניקוי מזיק, אחסנת במקום חשוף לשמש או לרטיבות, כיבסת שלא לפי ההוראות, קירבת למקור חום ועוד מגוון פעולות מעניינות אך מזיקות.
שימו 💜
1. על בדים וריפודים יש שנה אחת של אחריות
2. תיקון או החלפת מזרן מאריכים את תקופת האחריות ולא מתחילים תקופת אחריות חדשה.
3. ישנה אפשרות לרכוש 'אחריות מורחבת' למזרנים. האחריות המורחבת הינה אחריות נפרדת מאחריות הבסיס שמקבלים בכל רכישת מזרן. פירוט על 'אחריות מורחבת' נמצא בעמוד הייעודי שלה.
על מיטת פנדה קלאסית/פרימיום/עץ מלא, ועל טופרים וכריות ישנה שנה אחריות.
על המיטה המתכווננת יש 5 שנות אחריות.
שנה אחריות על הספות.
על המיטה המתכווננת יש 5 שנות אחריות.
שנה אחריות על הספות.
מה האחריות כוללת? אנו מגיעים אליכם ללא עלות ודואגים לאיסוף והחזרה במידת הצורך.
בדומה למזרן, האחריות לא תקפה במקרים של שימוש רשלני, בלתי הולם או בלתי סביר.
מה זה אומר? אם כופפת, קיפלת, גיהצת, חתכת, השפרצת או מרחת חומר ניקוי מזיק, אחסנת במקום חשוף לשמש או לרטיבות, כיבסת שלא לפי ההוראות, קירבת למקור חום ועוד מגוון פעולות מעניינות אך מזיקות.
אם יש לכם שאלות נוספות אתם מוזמנים לשלוח לנו מייל לכתובת Support@pandazzz.com או לשלוח הודעה בווצאפ דרך החלונית בצד שמאל למטה ונשמח לעזור.