למה המזרון ויסקו שלנו יותר ידידותי לסביבה?

כולם כבר יודעים שמזרון ויסקו שלנו משדרג את השינה, מה שהרוב לא יודעים שהוא יותר ידידותי לסביבה מרוב המזרנים שאתם קונים בחנויות, אתם שואלים את עצמכם למה? אז הנה הסיבות לכך.  

מזרון ויסקו ידידותי לסביבה

חנות אונליין

אנחנו מוכרים את מזרוני הויסקו שלנו רק באתר, אין לנו אף חנות פיזית. תחשבו כמה חשמל נחסך כשאין רשת של חנויות בפריסה ארצית. אבל לא מדובר רק בחשמל, אלא גם בנייר. אנחנו משתדלים שכל הניירת כמו קבלות וחשבוניות, ישלחו בצורה דיגיטלית. חוסכים בנייר, שומרים על הסביבה.

הגודל כן קובע

רוב המזרונים מיוצרים בחו"ל והם מובלים לארץ בספינות מסע. הם נשלחים לארץ בגודלם המקורי, כך שהם תופסים די הרבה מקום וניתן להכניס מעט מזרונים בתוך מכולה אחת. לעומת זאת, בגלל שהמזרונים שלנו עשויים מויסקו אלסטי ניתן לכווץ  אותם לגודל מינימלי בעזרת וואקום ולארוז אותם בקופסה (תהליך שאינו פוגע באיכות המזרון). כך הם תופסים פחות מקום וניתן להכניס הרבה יותר מזרונים בתוך מכולה אחת. בצורה זו אנחנו מובילים הרבה יותר מזרונים בפעם אחת ומזהמים פחות את האוויר. זה לא הכל, האריזה בוואקום מאפשרת לנו להכניס יותר מזרנים במשאית אחת, דבר שמצמצם את זיהום האוויר בתוך הארץ.

מזרוני ויסקו ארוזים בקופסה

תהליך ייצור ידידותי לסביבה

אנחנו מקפידים שהחומרים שמהם עשויים המזרונים שלנו יהיו ידידותיים לסביבה. אנו עושים זאת בעזרת תווי תקן בינלאומיים, כמו- התקן ®CertiPUR-US מתמחה בבדיקות לספוג זיכרון (ויסקו). במסגרת התקן ה- ®CertiPUR-US ספוג הזיכרון עובר מערך של בדיקות מדעיות שמטרתן לוודא שהוא אינו עשוי מחומרים רעילים או חשודים כרעילים לבריאות ולסביבה.

מזרון ויסקו

לתת זה גם לקבל

מזרוני הויסקו שלנו מגיעים לתקופת ניסיון של 100 לילות ועל פי מדיניות החזרה שלנו, ניתן להחזיר אותם ולקבל החזר כספי מלא. בטח שאלתם את עצמכם מה אנחנו עושים עם המזרונים שחוזרים?
התשובה היא פשוטה, אנחנו תורמים אותם לנזקקים. בצורה הזו המוצרים שחוזרים אינם נזרקים ומזהמים את הסביבה אלא עוזרים למי שצריך.

כשאתם מזמינים מזרון ויסקו של PandaZzz אתם לא רק משדרגים לעצמכם אלא גם בוחרים מזרון שהוא יותר ידידותי לסביבה. לפרטים והזמנה לחצו כאן