איך לבחור מזרן ואיזה שאלות חשוב לשאול כשקונים אחד?
בחירת מזרן יכולה להיות נושא מבלבל, איזה סוג מזרן כדאי לקנות? האם לבחור מזרן רך או קשה? האם כדאי לקנות מזרן באינטרנט? בכתבה הבאה נענה על שאלות האלה ועוד שאלות שאתם צריכים לשאול לפני שאתם קונים מזרן, אז אם אתם חושבים...
להמשך קריאה
מה הופך מזרן למזרן פרימיום?
המילה פרימיום או יוקרה הפכה להיות מילה שגורה בחיינו, יש מכוניות יוקרה, מלון חמישה כוכבים, שוקולד פרימיום ועוד ועוד. המילה פירמיום חדרה גם לעולם המזרנים, אך איך אפשר להבדיל בין מזרן רגיל לבין מזרן פירמיום? על השאלה הזאת נענה בכתבה הבאה. 
להמשך קריאה
למה המזרון ויסקו שלנו יותר ידידותי לסביבה?

כולם כבר יודעים שהמזרון ויסקו שלנו משדרג את השינה, מה שהרוב לא יודעים שהוא יותר ידידותי לסביבה מרוב המזרנים שאתם קונים בחנויות, אתם שואלים את עצמכם למה? אז הנה הסיבות לכך.  

להמשך קריאה
שינה, המרכיב הסודי לחיים בריאים.
השילוש הקדוש של חיים בריאים הוא, אימון גופני, מזון בריא והצלע הנוספת שרובנו נוטים לזנוח היא השינה. בלי שינה טובה שתי הצלעות האחרות חסרות משמעות.
להמשך קריאה
ראש בראש: כרית ויסקו מול כרית נוצות

באיכות השינה המזרן הוא המלך, אבל הכרית היא המלכה.  בכתבה הבאה נשווה בין שני הסוגים הפופלריים ביותר, כרית ויסקו לכרית נוצות.

להמשך קריאה
מה זה טופר (שכבת נוחות)?
המזרן הוא הדבר החשוב ביותר בחדר השינה שלכם. הוא דואג לכם בזמן שאתם ישנים ומעניק תמיכה ונוחות. אבל יש עוד מרכיב חשוב שכמעט ולא מקבל תשומת לב, הטופר. הטופר הוא שכבת נוחות שמניחים על המזרן והוא יכול לשדרג מזרן ישן...
להמשך קריאה
כל מה שרציתם לדעת על ספוג זיכרון (ויסקו)

ספוג זיכרון הוא אחד מהמרכיבים המרכזיים של מזרנים כיום, אבל מה זה בעצם ספוג זיכרון? ממה הוא מיוצר? מהם היתרונות של ספוג הזיכרון? ומה מיוחד בספוג הזיכרון של מזרני פנדה?

על כל השאלות האלה עוד נענה בכתבה הבאה. 

להמשך קריאה
על מה אתם ישנים?

אנחנו מבלים על המזרן שלנו שבע שעות ביום בממוצע אבל אנחנו לא יודעים ממה הוא מיוצר, האם בבד שלו משולבים חומרים רעילים? האם הספוג בתוך המזרן מיוצר מחומרים מסרטנים? והשאלה החשובה ביותר האם התקן הישראלי בודק את הדברים האלה? התשובה היא לא.

להמשך קריאה