למה כדאי לקנות מזרן באינטרנט?

יותר ויותר אנשים מעדיפים לקנות מזרנים דרך האינטרנט, מה הסיבות לכך? האם זה בטוח? ואיך קונים מזרן דרך האינטרנט? כל התשובות בכתבה הבאה.

משתלם לקנות מזרן באינטרנט

האפשרות לקנות מזרנים באינטרנט קיימת בארצות הברית ואירופה כבר יותר מעשר שנים. חברות כמו casper מוכרות מאות אלפי מזרנים בשנה. בשנה האחרונה האופציה לקנות מזרן באינטרנט עשתה עלייה והתחילו לצוץ ברשת עוד ועוד חניות ישראליות לקניית מזרנים. הישראלים ידועים כצרכנים חכמים ולכן יותר ויותר ישראלים קונים מזרנים באינטרנט, מהן הסיבות לכך?

שינויים בהרגלי הצריכה

שנת 2018 שברה שיא של קניות של ישראלים באינטרנט. הישראלים קנו בסכום של 16 מיליארד ₪ בשנה החולפת. הגיעו לארץ 72 מיליון חבילות! כלומר, ישראלי ממוצע הזמין 9 מוצרים מחו"ל בשנת 2018. על פי הנתונים 95% מהישראלים קנו מוצר כלשהו באינטרנט. עוד ועוד ישראלים מבינים שלקנות מוצרים באינטרנט זה לא רק בטוח אלא גם הרבה יותר משתלם. לכן, האפשרות לקנות מזרן באינטרנט נראית טבעית להרבה מאד ישראלים.

מחיר

אחד מהיתרונות הבולטים בקנייה באינטרנט הוא המחיר. קנייה של מזרן באינטרנט מוזילה את מחיר המזרן בעשרות אחוזים. כלומר, ניתן לקנות מזרן בשבריר מהמחיר של מזרן בחנות. למשל, המחיר של מזרן בגודל סטנדרטי בחברת פנדה עולה 2,150 ₪ ואילו המחיר הממוצע של מזרן בגודל זהה בחנות הוא כ-3,850 ₪. המחיר הנמוך לא נובע מאיכות ירודה אלא מהתוספות שמשלמים בחנויות. כשקונים מזרן בחנות משלמים על השכירות של החנות, על העובדים, עמלות של אנשי המכירות ועוד. וכשקונים מזרן באינטרנט משלמים נטו על המזרן.
השוואה של מחיר מזרן באינטרנט מול מזרן בחנות

 

תקופת ניסיון

איך הייתם מעדיפים לבחור את המזרן שלכם, ישיבה של חמש דקות על המזרן או שינה של מספר לילות על המזרן?

כשקונים מזרן בחנות צריך למצוא את המזרן המתאים לכם ביותר על סמך ישיבה של כמה דקות על המזרן ואילו כשקונים מזרן באינטרנט המזרן מגיע אליכם לתקופת הניסיון. כלומר, המזרן מגיע אליכם הביתה, אתם ישנים עליו ואם הוא לא מתאים לכם אתם יכולים להחזיר את המזרן. חברת פנדה מציעה את המזרן שלה לתקופת ניסיון של 100 לילות והיא כל כך מאמינה במזרן שהיא החברה היחידה המאפשרת החזרה של המזרן בחינם. ישנתם על המזרן והוא לא התאים לכם, שליח יגיע אליכם הביתה וייקח את המזרן ללא עלות.

לרכישת המזרן של פנדה

תקופת ניסיון של 100 לילות על המזרן של פנדה

נוחות

קנייה של מזרן בחנות יכולה להיות מתישה מאחר וצריך לנסוע לחנות, לחפש חניה, לנסות למצוא את המזרן המתאים מתוך מבחר עצום של מזרנים ולהתמודד עם מוכר שמנסה למכור לכם מזרן שלא תמיד מתאים לכם. במידה ומצאתם את המזרן המתאים לכם צריך לשלם על ההובלה או להעמיס את המזרן על הגג של הרכב שלכם. ואם לא מצאתם את המזרן המתאים לכם, צריך לעבור את כל הסיפור שוב בחנות אחרת...

כשקונים מזרן באינטרנט, חווית הקנייה הרבה יותר נוחה. יושבים בבית מול המחשב, מזמינים את המזרן והוא מגיע עד לביתכם עם שליח. חברת פנדה אפילו מציעה את המשלוח והחזרה של המזרן בחינם.           

לרכישת המזרן של פנדה

                     

כמה זמן לוקח לקנות מזרן באינטרנטהאם זה בטוח לקנות מזרן באינטרנט?

התשובה הקצרה היא כן, אבל לפני שקונים כדאי לשים לב לכמה דברים.

  • האם האתר נראה אמין?
  • האם יש מספר טלפון שבו ניתן להשיג את החברה?
  • האם יש יותר מעשר ביקורות חיוביות באתר?
  • האם הביקורות מאנשים אמיתיים?
  • האם האתר מאובטח?

אם התשובה לכל השאלות היא כן, אז אתם יכולים לקנות את המזרן בראש שקט.

איך קונים מזרן באינטרנט?

רוב החברות המוכרות מזרנים באינטרנט מציעות סוג אחד של מזרן עם נוחות אופטימלית המתאימה לרוב האנשים. דבר ההופך את הקנייה לפשוטה. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר. לבחור את גודל המזרן המתאים לכם, למלא את פרטיכם האישיים וזהו, המזרן יגיע אליכם תוך 5 ימי עסקים. כדאי לקרוא את הכתבה הזאת, המשווה בין החברות המובילות לקניית מזרן באינטרנט.

היתרונות של קניית מזרן באינטרנט הופכים את שיטת הקנייה הזאת לפופולרית ועוד אנשים מעדיפים לקנות מזרן בצורה זו. אז אם אתם מחפשים מזרן חדש, מומלץ לבדוק את המזרן של פנדה אשר מורכב משתי שכבות של ספוג זיכרון (ויסקו) ושכבת בסיס נוספת לתמיכה מקסימלית, סה"כ 25 ס"מ של נוחות. השילוב בין השכבות יוצר איזון מדויק המעניק לכם שינה מושלמת. בנוסף, חברת פנדה מעניקה את המזרן ל-100 לילות ניסיון, בלי ניילונים ובלי, אותיות קטנות. המשלוחים והחזרות חינם. הזמינו היום וקבלו את המזרן תוך 5 ימי עסקים. PandaZzz