עושים סדר בחלומות
חלום הוא רצף של דימויים ורגשות שאותם אנו חווים במהלך השינה. אפשר לחשוב עליו כעל שער בין הלא־מודע למודע: באמצעות החלום, תכנים שאנחנו לא־מודעים אליהם או לא נותנים להם מספיק מקום ביומיום מוצאים את דרכם אל המודע שלנו. זיגמונד פרויד הגדיר את החלום כ"דרך המלך אל הלא־מודע״ ואנחנו חושבים עליו ככמעט "תכסיס" של הלא־מודע שלנו לעקוף את ההגנות ולהסתנן אל המודע.
להמשך קריאה
איך לעצב חדר שינה מרגיע?

החדר שאנחנו מבלים בו הכי הרבה זמן הוא חדר השינה. הוא גם כנראה החדר החשוב ביותר בבית, כי בו אנחנו מטענים מצברים לקראת היום הבא. אז איך מעצבים חדר שינה מרגיע שיעזור לנו להירדם בקלות ויהפוך את השינה לטובה יותר?

להמשך קריאה
5 דרכים ששינה יכולה לחסוך לכם כסף
נגיף הקורונה גרם למשבר כלכלי שמשפיע כל אחד מאיתנו. בתקופה הזאת צריך להדק חגורות ולצמצם בהוצאות.  בכתבה הבאה נסביר על 5 דרכים ששינה יכולה לעזור לכם לחסוך כסף.
להמשך קריאה
איך שינה עוזרת להתמודד עם שהות ממושכת בבית?

בתקופה האחרונה כולנו נאלצים "לבלות" הרבה שעות בבית. השהייה הממושכת בבית יכולה לגרום למתחים, כעסים ועוד דברים שהופכים את השגרה היומיומית לחוויה לא נעימה. אז איך מתמודדים עם המצב החדש שנגיף הקורונה הכתיב לנו? הולכים לישון!

להמשך קריאה
איך שינה עוזרת להתמודד עם נגיף הקורונה?
התפרצות נגיף הקורונה זעזעה את העולם. רובנו נמצאים בתקופה של אי וודאות ויש לנו יותר שאלות מתשובות. בכתבה הזאת נסביר איך שינה טובה יכולה לעזור לגוף שלנו להתמודד עם נגיף הקורונה.  נתחיל מזה, ששינה היא לא תרופה או חיסון לקורונה....
להמשך קריאה
הזמנת מזרן אונליין מהבית | הדרך הקלה לרכישת מזרן PandaZzz

כולם כבר יודעים שיותר משתלם לקנות אונליין. אבל עד כמה יותר משתלם לקנות מזרן אונליין?

קראו את הכתבה הבאה ותגלו

להמשך קריאה
כמה זמן לוקח להתרגל למזרן חדש?
המזרן שקניתם לא נוח לכם? כדאי שתישנו על זה עוד 30 - 45 לילות לפני שאתם מחזירים אותו
להמשך קריאה
איך מנקים מזרן ושומרים עליו לאורך זמן? - עשה ואל תעשה

על מה אתם מעדיפים לישון? מזרן שיש בו אבק, עובש, כתמים שונים ומשונים או על מזרן נקי?  

מזרן מלוכלך שאינו מטופל עלול לפגוע באיכות השינה שלכם ובמקרים מסוימים גם בבריאות שלכם. אז אם אתם לא רוצים לישון עם דברים שלא התחתנתם איתם, תקראו את הכתבה הבאה   

להמשך קריאה
למה כדאי לקנות מזרן באינטרנט?

יותר ויותר אנשים מעדיפים לקנות מזרנים דרך האינטרנט, מה הסיבות לכך? האם זה בטוח? ואיך קונים מזרן דרך האינטרנט? כל התשובות בכתבה הבאה.

להמשך קריאה
שינה, המרכיב הסודי לחיים בריאים.
השילוש הקדוש של חיים בריאים הוא, אימון גופני, מזון בריא והצלע הנוספת שרובנו נוטים לזנוח היא השינה. בלי שינה טובה שתי הצלעות האחרות חסרות משמעות.
להמשך קריאה
איך המפורסמים ישנים?

פעם שאלתם את עצמכם את המפורסמים הישנים? כנראה שלא... 

אבל תאמינו או לא, הרגלי השינה של האנשים ששינו את פני האנושות יכולים להיות די משונים. לקטנו בשבילכם את המיטב

להמשך קריאה
6 שאלות שאתם צריכים לשאול לפני שאתם קונים מזרן חדש
שינה טובה חיונית לחיים בריאים ומאושרים והמזרן הוא אחד מהגורמים המשפיעים ביותר על איכות השינה. אבל איך בוחרים מזרן שיתאים לצרכים שלכם? בחירה לא נכונה יכולה להובילה ללילות ללבנים ובקרים כואבים. במדריך הזה יש 6 שאלות שאתם צריכים לשאול את...
להמשך קריאה