מהו הטופר הטוב ביותר?

לאחרונה הטופר, שכבת נוחות למזרן, צובר פופולריות. ישנם סוגים רבים של טופר ובכתבה זו נסביר על ההבדלים בין הסוגים, על היתרונות של הטופר ואיך הטופר יכול לשדרג את איכות השינה שלכם.  

מי שעדיין לא יודע מה זה טופר, מומלץ. לקרוא את הכתבה הבאה

מהו טופר

היתרונות של הטופר 

היתרון הגדול ביותר של הטופר הוא היכולת לשדרג מזרן ישן. הטופר מעניק תמיכה נוספת ושכבת נוחות שהופכת את השינה לטובה יותר גם על מזרנים ישנים. חשוב לציין, שאם המזרן הישן הרוס, הטופר לא יעזור. במקרים כאלה מומלץ להחליף את המזרן.

הטופר מתאים גם למזרנים חדשים. שכבת הנוחות שלו הופכת מזרנים עם דרגת קושי גבוהה לרכים יותר. משל, לרוב מזרני קפיצים יש דרגת קושי גבוהה. טופר מספוג זיכרון (ויסקו) יכול להוסיף לו את הרכות החסרה לו.

יתרון נוסף של הטופר הוא הארכת חיי המזרן. הטופר לא רק הופך את השינה לנעימה יותר, אלא הוא גם שומר על המזרן.     

איך הטופר משדרג את השינה?  

הטופר משפר את השינה בשני אופנים:

מזרן ישן או מזרן שלא מתאים לכם יכול לגרום לחוסר נוחות ואפילו לכאבים בזמן השינה. הטופר עוזר בפיזור הלחצים ומעניק תמיכה נוספת וכך משפר את איכות השינה.

ישנם אנשים הסובלים מחום במהלך השינה, הטופר יכול לעזור בבעיה זאת. למשל הטופר של פנדה עשוי מספוג זיכרון מתקדם – Panda air foam, שאינו רגיש לטמפרטורה ועטוף בד נושם משולב בסיבי במבוק וכך הוא מפזר את חום הגוף שנפלט במהלך השינה.  

מהם הסוגים השונים של הטופר?  

ישנם סוגים רבים של טופר ולכל אחד עם מאפיינים ייחודיים. הטופרים הפופולריים ביותר עשויים מספוג זיכרון (ויסקו) או לטקס, אבל אפשר למצוא גם טופרים העשויים מנוצות או מצמר. 

טופר מספוג זיכרון (ויסקו) 

הטופרים העשויים מספוג זיכרון הם הפופולריים ביותר מכיוון שיש להם שילוב מושלם של נוחות ותמיכה. ישנם סוגים רבים של ספוגי זיכרון. מומלץ לקנות טופר העשוי מספוג זיכרון איכותי מכוון שבספוג מאיכות ירודה יכולים להיווצר גושים. ספוג זיכרון נוטה לחמם, לכן כדאי לבחור טופר העטוף בבד נושם כמו הטופר של חברה פנדה. 

טופר מלאטקס 

הלאטקס מופק מעץ הגומי והוא נחשב חומר איכותי ויקר. לכן, ברוב הטופרים יש לאטקס סינטטי או אחוז נמוך של לאטקס מה שפוגע באיכות הטופר. הלאטקס רך ומעניק תמיכה, אך כששוכבים עליו יש תחושה קפיצית שיכולה להיות לא נעימה. 

טופר מנוצות 

טופר מנוצות יכול לתת תחושה של רכות אך הוא לא מעניק תמיכה. לכן, פחות מתאים לאנשים שמחפשים תמיכה נוספת במהלך השינה. 

טופר צֶמֶר 

טופר מצמר איכותי יכול להיות נוח ואם אתם אוהבים את המרקם של צמר אז הוא יכול להתאים לכם. חשוב לציין שבשימושים הראשונים יש לטופר מצמר ריח לא נעים. 

מהו הטופר הטוב ביותר?  

טופר מספוג זיכרון הוא הטוב ביותר ולכן הוא גם הפופולרי ביותר. טופר מספוג זיכרון מציע את השילוב הטוב ביותר של נוחות ותמיכה. בשנים האחרונות יש פיתוחים טכנולוגיים שעוזרים להתגבר על הבעיה הגדולה ביותר של ספוג זיכרון, חום. אם ניקח לדוגמה את הטופר של פנדה, יש בו ספוג זיכרון מסוג panda air foam שאינו רגיש לטמפרטורה והוא עטוף בבד נושם משולב בסיבי במבוק. שני האלמנטים האלו הופכים אותו למושלם לאקלים הישראלי.

חברת פנדה משווקת את מוצריה רק דרך האינטרנט דבר שמוריד את המחיר של המוצר בצורה משמעותית. מה שאומר שאתם יכולים ליהנות מטופר מספוג זיכרון איכותי במחיר נמוך בצורה משמעותית ממחיר של טופר זהה בחנות.