5 טיפים לאירוח משפחה וחברים בקיץ הקרוב!

ככל שהימים מתארכים ומתחממים, יש יותר חשק למפגשים חברתיים ומשפחתיים. זה הזמן בשנה שבו הכי כיף לפתוח את הבית לרווחה וליצור זכרונות שילוו אותנו עוד שנים קדימה. אמנם הרבה מהזמן נרצה לבלות בים או בפארק, אבל בקיץ הישראלי יש גם לא מעט ימים שאפילו סיבוב של דקה כדי להוציא את הפח מרגיש בלתי אפשרי. אלו הימים שבהם הכי כיף לשבת כולם יחד בסלון ולכן כדאי לארגן, לרענן ולהכין את הבית לקבלת אורחים באופן תכוף. לשם כך אספנו עבורכם את הטיפים המדויקים ביותר להכנת הבית לאירוח קיצי, קליל ומסוגנן!

1. סדרו את המרחב

הטיפ הראשון שלנו לארגון הבית לאירוח קיצי ונעים הוא אולי קצת מובן מאליו, אבל אי אפשר לדלג עליו. לא משנה כמה הבית שלכם יפה ומסוגן, אם הוא מלא אבק וחפצים מיותרים, האווירה לא תהיה מאוד מרשימה. אל תבינו לא נכון, הבית לא צריך להראות כאילו הרגע יצא מקטלוג, אבל כן מומלץ להעביר מטאטא ולאחסן בארונות בגדים, משחקים ושאר חפצים סוררים. תנו דגש מיוחד לאזור הכניסה לבית. זה האזור שיהווה עבור האורחים את הרושם הראשוני מהדירה ויעזור להם להרגיש רצויים כבר מהרגע הראשון.


2. רעננו את חדרי השינה של האורחים

אם אתם מתכננים לארח חברים ומשפחה לתקופה ממושכת הקיץ, מומלץ לעבור על חדר השינה של האורחים ולרענן אותו. בדקו את המיטה והמזרן בחדר האורחים למקרה שכבר הגיע הזמן להחליף אותם. אם אתם לא בטוחים אם כבר צריך להחליף את המזרן, המומחים שלנו כתבו מאמר שלם בדיוק על זה. 


בנוסף לכך, הקפידו להחליף מצעים ולכבס בכל פעם שמתחלפים אורחים. זה יבטיח אווירה נעימה של בית מלון ויבטיח ריח והרגשה טובה. בחרו מצעים בצבעים מעניינים כמו כחול נייבי או חמרה כדי לסגנן את חדר האורחים שבדרך כלל מתאפיין בעיצוב יותר סולידי.


3. פנקו את האורחים במחוות קטנות

אירוח משפחה וחברים יכול לעלות בכמה רמות על ידי טאצ'ים ומחוות קטנות שעושות הבדל ענק. כך למשל תוכלו להניח בקצה המיטה מארז מגבות פרימיום אישי לכל אחד מהאורחים והם מיד ירגישו בבית. בדקו איתם לפני אם יש אוכל או משקה מסוים שהם נוטים לצרוך באופן קבוע ותדאגו לכך מראש. תשומת הלב לפרטים האלו יכולה להפוך ביקור נחמד למושלם!


4. הסלון שלכם הוא לב אזור הבילוי

כמו בחיים, גם בעת אירוח, הסלון הוא בדרך כלל לב הבית. הוא האזור שבו הכי כיף לשבת לשוחח, לרבוץ ולהנות יחד. הקיץ הוא תקופה נהדרת לחדש את הסלון ולוודא שהוא מעוצב בצורה מזמינה שמתאימה לצרכים שלכם. שקלו להוסיף ספות סלון רחבות ידיים בצבעים סלחניים שגם אם יתלכלכו מעט מאוכל זה לא יהיה בולט. הפרדו מספות עור שפחות מתאימות לקיץ הישראלי והעדיפו ספות בד איכותיות. ניתן גם להרחיב את מערכת הישיבה על ידי הוספת פופים צבעוניים שיאפשרו לכם לארח יותר אנשים בכל פעם ויצרו אווירה תוססת.


5. הכניסו את אווירת הקיץ פנימה

אולי חם מכדי לצאת לבלות בחוץ, אבל זה לא אומר שאי אפשר להכניס את הקיץ פנימה! הקפידה לפתוח את התריסים והוילונות ולאפשר לשמש להכנס, החליפו שטיחים כבדים בשטיחים קלילים והוסיפו כריות דקורטיביות בצבעים בהירים. גם עציצים כמו סוקולנטים שמלבלבים בעונת הקיץ הם דרך טובה לשלב את הטבע ואווירת הקיץ בעיצוב פנים.


הכי חשוב - זכרו שבסוף המטרה שלכם היא להנות עם חברים ומשפחה. נכון שכדאי להכין את הבית מראש, לסדר, לארגן ולרענן איפה שצריך, אבל גם לא צריך להגזים. בסופו של דבר בית הוא מקום שצריך לחיות בו, לא רק להסתכל מהצד ולהתפעל. אז תדייקו את המרחב ותשפצו בכיף, ושחררו איפה שלא צריך לגעת. מאחלים לכם חווית אירוח מהנה עם שינה חלומית לכם ולאורחים שלכם!