®CertiPUR-US התקן שאתם צריכים לבדוק לפני שאתם קונים מזרן מספוג זיכרון, ויסקו.

מוצרי השינה שלנו תוכננו כדי להיות הנוחים ביותר, אבל לא שכחנו את הבטיחות. לכן, לכל המוצרים שלנו יש את התקן האמריקאי ®CertiPUR-US המבטיח את איכות ובטיחות של ספוג הזיכרון (ויסקו) שממנו מיוצרים מוצרי השינה שלנו.

מזה התקן ®CertiPUR-US?

ה- ®CertiPUR-US הוא תהליך בדיקה מקיף וקפדני לאיכות ובטיחות של ספוג זיכרון (ויסקו). במסגרת התקן ה- ®CertiPUR-US ספוג הזיכרון עובר מערך של בדיקות מדעיות שמטרתן לוודא שהוא עומד בתקנים וסטנדרטים מחמירים.

בבדיקה נבדקים הדברים הבאים:

  • ללא מעכב בעירה PBDE בעבר היו מוסיפים למזרנים ומוצרים נוספים המיוצרים מספוג זיכרון חומר הנקרא diphenylethers polybrominated וחומר נוסף הנקרא GHS. שני החומרים האלה נמצאו כחומרים מסרטנים ומסוכנים לבריאות של נשים בהיריון וילדים. בבדיקה מוודאים ששני החומרים האלה אינם נמצאים בשום צורה שהיא בספוג הזיכרון.
  • ללא מתכות כבדות – חלק מהמתכות הכבדות כמו עופרת, כספית ועוד יכולות להיות מסוכנות לבריאות. לכן בבדיקה מוודאים שאין את החומרים הללו בספוג הזיכרון.
  • ללא פתלטים – פתלטים הם תרכובות כימיקליות שמוסיפים למוצרי פלסטיק כדי שהם יהיו יותר גמישים. ב-2009 הם נאסרו לשימוש בצעצועים לילדים. התקן CertiPUR-US מחמיר ובודק שאין אותם גם בספוג הזיכרון.
  • ללא פורמלדהיד – פורמלדהיד הוא חומר כימי שבעבר היה מותר לשימוש אך הוא התגלה כמסרטן. לכן גם הוא נבדק במהלך הבדיקות של התקן ®CertiPUR-US
  • פליטה נמוכה של VOCs VOCs הן תרכובות אורגניות נדיפות שיכולות לפגום באיכות האוויר. בבדיקה מוודאים שהפליטה של החומרים הללו מהמזרן נמוכה כדי שאיכות האוויר בבית לא תיפגע.
  • עמידות – ישנן מספק בדיקות שבודקות את עמידות ספוג הזיכרון
  • ללא פגיע באוזון – המזרן מיוצר ללא חומרים שתהליך הייצור שלהם פוגע באוזון בצורה כלשהי.

למה חשוב לקנות מזרן עם ספוג זיכרון בעל התקן ®CertiPUR-US?

התקן ®CertiPUR-US עובד בשיתוף פעולה מלא עם מכוני תקנים בגרמניה, הולנד, שוודיה ועוד מכוני תקנים באירופה והוא בעצם מאגד את כל התקנים. ®CertiPUR-US הוא התקן המחמיר והקפדני ביותר.

מוצר עם התקן ®CertiPUR-US בטוח לשימוש ואין בו חומרים שיכולים לפגוע בבריאותכם או באיכות האוויר בביתכם. לכן, לכל מוצרי השינה שלנו, מזרן, טופר וכרית יש את התקן הזה. הנוחות חשובה לנו, אבל לא על חשבון הבטיחות והבריאות שלכם. כשאתם קונים מוצר של חברת פנדה, אתם יכולים לישון בשקט.

 

אתם מזומנים לבקר באתר של התקן ®CertiPUR-US כדי לקרוא עליו עוד.

חפשו אותנו באתר של CertiPUR-US