תנאים

אחד מהערכים המובילים של חברת פנדה הום בע"מ (חברת פנדה) הוא שקיפות. לכן אנו מציגים פניכם את התנאים והתניות לקנייה באתר שלנו www.pandazzz.co.il. חשוב שתקראו בעיון את התנאים המופיעים בעמוד זה.

סיכום הזכויות שלכם

על פי חוקי הגנת הצרכן, מותר לבטל את הקנייה עד 48 שעות מרגע הקנייה ולקבל את כספכם בחזרה.
אנחנו מאמינים במזרן פנדה, לכן אנו נותנים לכם 100 ימי ניסיון כדי לבחון בעצמכם את המוצר. אם לא תהיו מרוצים או שתתחרטו על הקנייה אתם יכולים לשנות את דעתכם תוך 100 ימים. אנחנו נאסוף את המזרן מכם ללא עלות ואתם תקבלו החזר מלא של כספכם.
אנו מעניקים 12 שנות אחריות על ליבת המזרן, להרחבה בנושא ניתן להסתכל בסעיף "אחריות" בדף זה.
חשוב לציין, שהמופיע לעיל הוא סיכום של הזכויות שלכם והוא לא נועד להחליף את האמור בדף זה.

1 - אתר

1.1 - האתר שלנו www.pandazzz.co.il משמש כאתר הרשמי של חברת פנדה והנכם מוזמנים לקחת בו חלק בכפוף להסכמתכם לתנאי השימוש אשר נמצאים בהמשך.

1.2 - בנוסף השימוש באתר זה על כל תכניו והשירותים המוצעים בו עשויים להשתנות מעת לעת. אנחנו שומרים לעצמנו את הזכות לעדכן או לשנות את תנאי השימוש באתר ללא התראה או אזכור מיוחד בערוצי האתר השונים.

2 - זכויות יוצרים

2.1 - כל הסימנים המסחריים, סימני השירות ושמות המסחר (להלן ביחד "הסימנים") המופיעים באתר זה שייכים לחברת פנדה. לא ניתן להציג או לשכפל את הסימנים באופן כלשהו ללא הסכמה מראש ובכתב של חברת פנדה, ואין באפשרותכם להסיר או לשנות בדרך כלשהי הודעות כלשהן על סימנים מסחריים מכל תוכן המוצע או שהתקבל באמצעות האתר.

2.2 - האתר כמו גם כל המידע שבו לרבות עיצוב האתר, קוד האתר, קבצי מדיה לרבות עיצוב, סרטונים, תמונות, טקסטים, קבצים המוצעים להורדה וכל חומר אחר אשר מוצג באתר שייכים במלואם לאתר הנ"ל ומהווים קניין רוחני בלעדי של חברת פנדה ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור כתוב מראש מאתנו.

2.3 - בנוסף אין להפיץ, להעתיק, לשכפל, לפרסם, לחקות או לעבד פיסות קוד, עיצוב, סרטונים, סימנים מסחריים או כל מדיה ותוכן אחר מבלי לקבל מחברת פנדה אישור כתוב מראש.

3. תוכן וזמינות

3.1 - אנו שואפים לספק לכם את המידע המוצג באתר ללא הפרעות אך יתכנו בשל שיקולים טכניים, תקלות צד ג או אחרים, הפרעות בזמינות האתר. ולכן איננו יכולים להתחייב כי האתר יהיה זמין לכם בכל עת ולא יינתן כל פיצוי כספי או אחר בשל הפסקת השירות / הורדת האתר.

3.2 - קישורים לאתר חיצוניים אינם מהווים ערובה כי מדובר באתרים בטוחים, איכותיים או אמינים וביקור בהם נעשה על דעתכם האישית בלבד ונמצאים בתחום האחריות הבלעדי של המשתמש באתר. 

3.3 - התכנים המוצעים באתר הינם בבעלות הבלעדית של חברת פנדה ואין לעשות בהם שימוש אשר נוגד את האמור בתקנון זה למעט במקרים בהם צוין אחרת או במקרים בהם צוין כי זכויות היוצרים שייכים לגוף חיצוני. במקרים אלו יש לבדוק מהם תנאי השימוש בקישור המצורף ולפעול על פי המצוין באתר החיצוני לו שייכים התכנים.

3.4 - הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לחסום משתמש במידה ועבר על תנאי האתר הכתובים בתקנון זה.

4 - גילוי נאות

4.1 - באתר זה עשוי לעשות שימוש בקבצי קוקיז ובממשקי סטטיסטיקה פנימיים בכדי לשמור תיעוד סטטיסטי אנונימי של גולשים וניתוח תנועת הגולשים, הרגלי גלישה באתר וניתוח קליקים וזמן שהייה. 

4.2 - בכל העת, המידע הנשמר הוא אנונימי לחלוטין ואין בו את שם הגולש או כל פרט מזהה אחר למעט מידע שנמסר על ידי הגולשים.

5 - קנייה

5.1 - קנייה באתר www.pandazzz.co.il מאשרת את הסכמתכם לתנאים המופיעים בעמוד זה או בכל מקום אחר באתר והם תקפים עליכם על פי החוק. הקנייה מהווה אישור שלכם לחוזה בין חברת פנדה לבינכם.

5.2 - המחיר של המוצרים יופיעו בעמוד המוצר. ניתן לשלם על המוצרים שלנו בעזרת כרטיס אשראי בלבד. לא ניתן לשלם על המוצרים במזומן. המחירים באתר הם בשקלים חדשים וכוללים מע"מ.

5.3 - האתר אינו שומר את פרטי האשראי של הלקוחות. אנו לא נעביר את פרטי הלקוחות לצד ג'. פרטי הרכישה למעט פרטי האשראי נשמרים במערכת לצורך ביצוע הפעולות הנדרשות

6 הזמנת מוצר

6.1 - לפני שאתם מאשרים את ההזמנה, בדקו היטב שהזנתם בצורה נכונה את פרטיכם. לא יהיה ניתן לשנות את הפרטים לאחר ההזמנה.

6.2 - לאחר אישור התשלום תקבלו אישור לתיבת הדוא"ל שהזנתם. אישור זה מהווה את קבלת התשלום אך אינו מהווה אישור שהזמנתכם התקבלה. יכול להיות שחברת פנדה לא תוכל לספק לכם את ההזמנה מכיוון שהמוצרים אזלו במלאי, לא קיבלנו אישור תשלום, על פי חוק אסור יהיה בינינו יחסי מסחר.

6.3 - לאחר שנאשר את הזמנה תקבלו מייל נוסף אשר מאשר את הזמנה ואנו נשלח אליכם את המוצר.

7 משלוח המוצר

7.1 - המשלוח של המזרן נעשה ללא תשלום לכל חלקי הארץ בתחומי הקו הירוק. 

7.2 - המשלוח מתבצע על ידי חברה משולחים חיצונית ולא על ידי חברת פנדה. לכן, חברת פנדה אינה אחראית על עיכובים במשלוח המוצר.

7.3 - חברת פנדה מבצעת את השליחויות באמצעות חברה חיצונית. החברה החיצונית לא תמיד מתקשרת כדי לתאם מועד הגעה. במידה והמשלוח יגיע כשאין אף אחד בבית ניתן יהיה להשאיר באישורכם את המוצר מחוץ לדלת, האחריות על המוצר תיהיה של חברת פנדה. 

7.4 - המוצר יגיע אליכם תוך עד 5 ימי עסקים, *למעט יישובים חריגים. מכוון שהשליחויות מתבצעות על ידי חברה חיצונית לעתים יש עיכובים שאינם תלויים בחברת פנדה. למשל: עיכוב או בעיה התלויה בנמען/ הנמען מסרב לקבל את המשלוח, כח עליון ,חסימות ,הפגנות וכיוצ"ב. 
חברת פנדה עושה את כל המאמצים כדי שהמוצר יגיע אליכם כמה שיותר מהר. 

7.5 - אדם מבוגר, רצוי האדם שהזמין את המוצר, יהיה בבית על מנת לקבל את המוצר לחתום שהוא קיבל אותו. החתימה מהווה אישור לקבלת המוצר. מרגע קבלת המוצר, המוצר באחריותכם ואינו באחריות חברת פנדה.

7.6 - במידה ותבקשו להוביל את המזרן למקום כלשהו בבית, חברת פנדה אינה אחראית בשום צורה שהיא אם ייגרם נזק כלשהו למבנה או לריהוט מהובלה בתוך הבית.

8 - ביטול קנייה

8.1 - יש לכם את הזכות לבטל את קניית המזרנים בתוך 100 ימים מרגע קבל המוצר. כרית וטופר ניתן לבטל 30 ימים מרגע קבלת המוצר. לפרטים נוספים הינכם מזומנים לקרוא את מדיניות החזרה שלנו

8.2 - עליכם להודיע לנו על ביטול הקנייה בהודעה באחד מהאמצעים הבאים, טלפון, פייסבוק או הודעת וואטס-אפ.

8.3 - חברת פנדה שומרת לה את הזכות לבקש מכם הוכחה שהמזרן שקניתם לא נפגם

8.4 - במידה ואין פגמים במוצר אנו מתחייבים להחזיר את כספכם ללא עיכוב מיותר תוך מספר ימי עסקים. החזר יהיה באותה צורת תשלום שאיתה קניתם את המוצר.

9 - מוצרים פגומים

9.1 - אנו נעשה ככל יכולתנו שהמוצרים יגיעו אליכם ללא פגמים. במידה וישנו פגם כלשהו צרו אתנו קשר ואנו נבדוק אם צריך לתקן או להחליף את המוצר שברשותכם.

10 - אחריות

10.1 - אחריות תקפה ל 12 שנים והיא חלה רק על מזרני פנדה. למידע נוסף בקרו בעמוד האחריות

10.2 - אנו מתחייבים לתקן או להחליף מזרן פגום תחת האחריות במידה והוא עומד בתנאים הבאים:

- המזרן טופל באופן סביר.

- בלאי של התיישנות רגילה

- תאונה או שימוש לרעה במזרן

- המזרן מלוכלך או לא היגייני

- יש במזרן חבלה או בפגיעה בליבת המזרן.

- ניסיון לתקן מזרן פגום

10.3 - יש לפנות אלינו באופן מיידי ברגע גילוי הפגם. במידה ותשלחו 30 ימים לאחר גילוי הפגם לא נוכל להחליף או לתקן את המזרן.

10.4 - אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבקש מכם תצלום שבו נוכל לראות את הפגמים. תצלומים אלה יעזרו לנו להחליט האם המזרן הפגום עומד בתנאי האחריות. במידה ולא תעבירו אלינו את התצלומים זה יכול לעקב ואף למנוע את החלפת המזרן.

11 - מחלוקות ותחום שיפוט

11.1 - אנו נעשה את כל המאמצים לספק לכם מוצרים איכותיים במהירות ויעילות. במידה ותהיה בינינו מחלוקת אנו ננסה לפתור אותה בצורה מהירה ויעילה כך ששני הצדדים יהיו מרוצים מהפתרון. במידה והמחלוקת לא תיפתר, סמכות השיפוט תהיה על פי החוק הישראלי תוך שימוש במערכת בתי המשפט הישראליים בלבד.

נשמח אם תיצרו אתנו קשר במקרים שאינכם מרוצים מהמוצרים או מהשירות שלנו או בכל מקרה אחר הקשור למוצרי פנדה.