הזמנת מזרן אונליין מהבית | הדרך הקלה לרכישת מזרן PandaZzz

הזמנת מזרן אונליין זו הדרך המשלבת את כל הדברים הטובים על מנת לקבל מוצר איכותי ובמחיר הוגן ומשתלם ומבלי להטריח את עצמכם לצאת מהבית.. בכתבה הזאת נשווה בין מזרן PandaZzz הנמכר אונליין, לבין מותגי המזרנים הוותיקים בארץ.

מחיר
כולם כבר יודעים שיותר משתלם לקנות אונליין. אבל עד כמה יותר משתלם לקנות מזרן אונליין?
בדקנו את המחירים* של מזרנים מקבילים למזרן של PandaZzz:

מחירי מזרנים 
*המחירים לקוחים מאתרי האינטרנט של מותגי המזרנים. ישנו סיכוי שהמחירים יהיו גבוהים יותר בחנויות.

על מה אתם משלמים בחנות?
כשקונים מזרן מהחברות הוויתיקות לא משלמים רק על המזרן אלא משלמים גם על המותג, על עלות העובדים, עמלות אנשי המכירות, שכירות, שינוע המזרנים לחנויות ועוד. כשקונים מזרן PandaZzz משלמים רק על מזרן איכותי. לכן, המחיר אצלנו נמוך באלפי שקלים מהמזרנים
האחרים.  לפרטים נוספים ורכישה של מזרן PandaZzz לחצו כאן 
חוויית קנייה
זאת עובדה ידועה שיותר נוח לקנות מוצרים אונליין אבל האם חברות המזרנים הגדולות מאפשרות לצרכנים להזמין מזרנים ישירות מהאתר? ואם כן, מהי העלות של הובלת המזרן אליכם הביתה? התשובות בטבלה הבאהחברת פנדה היא החברה היחידה מבין החברות המציעות משלוח בחינם, משלוח חינם לכל חלקי
.הארץ, ללא קשר למקום המגורים של הלקוח
משלוח מזרנים
מדיניות החזרה
מחקרים מראים שלוקח 30-45 לילות להתרגל למזרן חדש. כשקונים מזרן בחנות מנסים אותו 5 דקות במקרה הטוב. האם חברות המזרנים הוותיקות מאפשרות ללקוחות שלהן לנסות את המזרנים מספיק זמן כדי להתרגל אליו? 
בסיבוב הזה נבדוק כמה לילות ניסיון החברות מעניקות למזרנים שלהם ומהם תנאי ההחזרה של
המזרן.
מזרנים מדיניות החזרה
חברת פנדה היא היחידה שמעניקה 100 לילות ניסיון, החזרה בחינם, זיכוי מלא על התשלום ואת האפשרות לישון על המזרן ללא ניילונים. כנראה שחברת פנדה ממש מאמינה במזרן שלה.

השורה התחתונה
כשמשווים את שלושת הפרמטרים החשובים ביותר בקניית מזרן - חוויית קנייה, מדיניות החזרה ומחיר – המזרן של PandaZzz מנצח בגדול. חברת פנדה היא החברה היחידה שמעניקה משלוחים והחזרות חינם לכל רחבי הארץ. לחברת פנדה יש את מדיניות החזרה הנוחה ביותר, 100 לילות ניסיון, בלי ניילונים, בלי אותיות קטנות ועם החזר כספי מלא. כלומר אתם קונים מזרן עם אפס סיכון. הדבר האחרון, כשקונים מזרן PandaZzz משלמים פחות ומקבלים יותר, הרבה יותר.
אתם יכולים לבחור במזרן PandaZzz בעיניים עצומות. לפרטים והזמנה לחצו כאן.